Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Nieuws Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Dakisolatie kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening

Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Uitvaartverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Smartphones met abonnement Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
  • Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Pensioen
  • Forum
  • Nieuws
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Nieuws
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Dakisolatie kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Uitvaartverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Smartphones met abonnement
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Spaargids Besparingstips
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

Zonnepanelen

Het leven wordt alsmaar duurder. Deel hier je tips om te besparen
Plaats reactie
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
932 berichten
  • Pagina 61 van 63
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 59
  • 60
  • 61
  • 62
  • 63
  • Volgende
vortex
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer vortex
Verstuur privébericht

Re: Zonnepanelen

• Citeer

Bericht door vortex » 19 april 2025, 09:45

En de klucht blijft maar duren, een stekker thuisbatterij moet nu toch door een professional geplaatst worden. Gebruik van de P1 poort om het laden en ontladen van de batterij te regelen is verboden in België (mag wel in Nederland en Duitsland). Het zelf plaatsen van zo een clamp-on stroom meting in de zekeringen kast moet door een professional gebeuren en als de bureaucratie het nog wat verder doordrijft kunnen we daarvoor ook nog een verplichte herkeuring verwachten ::) Kortom alweer een zoveelste demonstratie van Belgische regelneverij en bureaucratie tussen verschillende departementen en bevoegdheden. Wat in buurlanden met grote evidentie van zelf gaat is hier een achterlijke bedoening van jewelste.

Destereir
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer Destereir
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Destereir » 19 april 2025, 10:22

En dat toch allemaal tijdens de kracht van verandering. Maar er verandert niet veel precies...
Opinions are like assholes. Everybody has one and they all stink.

Torro
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer Torro
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Torro » 19 april 2025, 11:00

Hoelang denken jullie dat het gratis gebruik van de p1 poort nog zal duren ? Als er genoeg klanten gebruik van maken, kunnen ze daar nog iets aan verdienen.

vortex
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer vortex
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door vortex » 19 april 2025, 11:29

Torro schreef: ↑19 april 2025, 11:00 Hoelang denken jullie dat het gratis gebruik van de p1 poort nog zal duren ? Als er genoeg klanten gebruik van maken, kunnen ze daar nog iets aan verdienen.
Daar betaal je al lang voor via de kost databeheer of je er nu gebruik van maakt of niet, of je nu een digitale meter hebt of niet. Databeheer is ook nog eens een geniepig stijgende kost, september 2023 betaalde ik exclusief BTW €1,04 per maand, nu is dat al €1,49.

Torro
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer Torro
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Torro » 19 april 2025, 11:47

vortex schreef: ↑19 april 2025, 11:29
Torro schreef: ↑19 april 2025, 11:00 Hoelang denken jullie dat het gratis gebruik van de p1 poort nog zal duren ? Als er genoeg klanten gebruik van maken, kunnen ze daar nog iets aan verdienen.
Daar betaal je al lang voor via de kost databeheer of je er nu gebruik van maakt of niet, of je nu een digitale meter hebt of niet. Databeheer is ook nog eens een geniepig stijgende kost, september 2023 betaalde ik exclusief BTW €1,04 per maand, nu is dat al €1,49.
Bij Fluvius momenteel nog kosteloos, maar bij netbeheerder Ores, vragen ze al 26€ enkel om je p1 poort te openen.

Destereir
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer Destereir
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Destereir » 19 april 2025, 12:12

Amai... moet dat ook al geld kosten ;D

Spaarplan
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Spaarplan
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Spaarplan » 19 april 2025, 13:32

vortex schreef: ↑19 april 2025, 09:45 En de klucht blijft maar duren, een stekker thuisbatterij moet nu toch door een professional geplaatst worden. Gebruik van de P1 poort om het laden en ontladen van de batterij te regelen is verboden in België (mag wel in Nederland en Duitsland). Het zelf plaatsen van zo een clamp-on stroom meting in de zekeringen kast moet door een professional gebeuren en als de bureaucratie het nog wat verder doordrijft kunnen we daarvoor ook nog een verplichte herkeuring verwachten ::) Kortom alweer een zoveelste demonstratie van Belgische regelneverij en bureaucratie tussen verschillende departementen en bevoegdheden. Wat in buurlanden met grote evidentie van zelf gaat is hier een achterlijke bedoening van jewelste.
Ik had niet anders verwacht, dit is te mooi om niet tegen te houden. Maar ik moet ook toegeven, met die thuisbatterij gaan we nog woningbranden hebben... belgen en regeltjes... het gaat niet goed samen. Te veel belangen die op het spel staan: plaatsers, verzekeringen, keuringen, elektriciens, verkopers/invoerders van thuisbatterijen...
Bertrand Russell once said: "First, they fascinate the fools. Then, they muzzle the intelligent."

Bankiers + politici + accountants + juristen = 20.000 miljard euro in belastingparadijzen.

It isn't that we can't meet the needs of the poor, we simply cannot meet the greed of the rich.

Indalo
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Indalo
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Indalo » 21 april 2025, 16:57

Destereir schreef: ↑19 april 2025, 10:22 En dat toch allemaal tijdens de kracht van verandering. Maar er verandert niet veel precies...
Nee? Zie je het nog niet erger worden? ;D
Elect a clown, expect a circus. Make America Go Away. En neem die Romeinse Pipo ineens ook maar mee.

Destereir
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer Destereir
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Destereir » 21 april 2025, 19:54

Ze hebben al veel bespaard.
Maar misschien al meer uitgegeven ook.

vortex
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer vortex
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door vortex » 27 april 2025, 09:03

Vandaag een mooie dag voor de zonnepaneel bezitters consumenten zonder zonnepanelen, de stroomprijs wordt stevig negatief tot -266 euro. Goed voor wie geen panelen heeft, dergelijk negatieve prijzen brengen de gemiddelde stroomprijs omlaag. Voor de zonnepaneel bezitter is dit minder goed nieuws, die zal zijn injectie vergoeding kost alweer wat zien stijgen :D
Dankzij de combinatie van zon en het toegenomen aantal zonnepanelen wordt vandaag volop energie opgewekt. Dat kan op piekmomenten leiden tot 9 gigawatt aan stroom. En dat op een moment dat de vraag van zowel gezinnen als de industrie laag is. Die combinatie leidt vanaf 10 uur tot negatieve stroomprijzen op de groothandelsmarkt. Dat blijft zo tot 17 uur, met tussen 13 uur en 14 uur prijzen die tot 266 euro voor een megawattuur onder nul zakken

Destereir
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer Destereir
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Destereir » 27 april 2025, 10:35

vortex schreef: ↑27 april 2025, 09:03 Vandaag een mooie dag voor de zonnepaneel bezitters consumenten zonder zonnepanelen, de stroomprijs wordt stevig negatief tot -266 euro. Goed voor wie geen panelen heeft, dergelijk negatieve prijzen brengen de gemiddelde stroomprijs omlaag. Voor de zonnepaneel bezitter is dit minder goed nieuws, die zal zijn injectie vergoeding kost alweer wat zien stijgen :D
266 euro per MEGAWATTuur... ;D
Ongeveer 1000 huishoudens. ;D
Ik zie de prijs van mijn injectie(vergoeding) vandaag niet dalen. Je bedoelt misschien op termijn.
Alles is mogelijk.
Maar ALS de stroomprijs stijgt, stijgt die ook voor injectie van stroom.

vortex
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer vortex
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door vortex » 27 april 2025, 11:12

Destereir schreef: ↑27 april 2025, 10:35 266 euro per MEGAWATTuur... ;D
Ja, dat is c€26/kWh negatief aan zuivere stroomprijs, ter vergelijking vorige maand betaalde ik c€12/kWh dal en c€14/kWh piek (inclusief BTW, exclusief net vergoedingen) voor mijn stroom. Met andere woorden vandaag 1kWh injecteren is twee keer zo duur dan 1kWh verbruik ;D

Destereir schreef: ↑27 april 2025, 10:35 Ongeveer 1000 huishoudens. ;D
Ik zie de prijs van mijn injectie(vergoeding) vandaag niet dalen. Je bedoelt misschien op termijn.
Alles is mogelijk.
Maar ALS de stroomprijs stijgt, stijgt die ook voor injectie van stroom.
Geen idee wat die 1000 huishoudens hier te zoeken hebben, die gaan met 1MWh of elk 1kWh niet ver springen :D
Jouw injectie vergoeding zal uiteindelijk de gemiddelde prijs van alle injectie zijn, hoe meer MWuren negatief hoe lager of hoe negatiever het gemiddelde uiteindelijk zal zijn. Wanneer je dat gaat zien hangt af van je contract, vaste contracten zien dat pas bij verlenging, 3 maand variabel na de 3 maand periode en maandelijks variabel na elke maand.
En ja, in de winter als stroom met dure gesubsidieerde gascentrales moet worden opgewekt, kun je voor injectie heel wat meer krijgen, helaas zullen je panelen dan zelfs te weinig voor eigen gebruik opwekken waardoor je net als ik toch die dure stroom moet kopen hé. Ik heb gelukkig geen warmte pomp of elektrische verwarmingstoestellen zodat mijn stroomverbruik in de duurste maanden beperkt blijft :D

Destereir
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer Destereir
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Destereir » 27 april 2025, 13:08

vortex schreef: ↑27 april 2025, 11:12
Destereir schreef: ↑27 april 2025, 10:35 266 euro per MEGAWATTuur... ;D
Ja, dat is c€26/kWh negatief aan zuivere stroomprijs, ter vergelijking vorige maand betaalde ik c€12/kWh dal en c€14/kWh piek (inclusief BTW, exclusief net vergoedingen) voor mijn stroom. Met andere woorden vandaag 1kWh injecteren is twee keer zo duur dan 1kWh verbruik ;D
26 cent per kWh per UUR, dat ene uur vandaag.
Den deze heeft met zonnepanelen natuurlijk vele uren gratis elektriciteit per dag. Vanaf 7 uur 's ochtends tot 20 uur 's avonds injecteer ik. Ik verbruik niets.
Als je denkt dat je beter af bent : dat is je goed recht.
vortex schreef: ↑27 april 2025, 11:12 Ik heb gelukkig geen warmte pomp of elektrische verwarmingstoestellen zodat mijn stroomverbruik in de duurste maanden beperkt blijft :D
Ook als je houten balken opstookt is dat niet gratis. Mazout en gas evenmin.

Ik heb hier ook verwarming op gas he slimmeke. Genoeg keuze om het beste en goedkoopste te kiezen op ieder moment.
Als we een hete zomer krijgen gaat die warmtepomp koelen. Dat is hoe ik het wil.

Ik kan een dynamisch tarief niet gebruiken want op ieder goedkoop uur kom ik toe met de eigen productie.
vortex schreef: ↑27 april 2025, 11:12 Geen idee wat die 1000 huishoudens hier te zoeken hebben, die gaan met 1MWh of elk 1kWh niet ver springen :D
Je hebt het weer niet begrepen. De door jou genoemde 226 euro per Mwh moet verdeeld worden over 1000 huishoudens. Ongeveer 1000 huishoudens zijn nodig voor dat gebruik vind ik terug maar zelf denk ik dat het er meer zijn. Maak de rekening maar...
Veel gaan de huishoudens van die 226 euro, elk apart, niet zien. Je lacht ermee maar ik vrees dat je met jezelf aan het lachen was. ;D ;D
't is niks. Lachen is gezond.

vortex
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer vortex
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door vortex » 27 april 2025, 15:46

Destereir schreef: ↑27 april 2025, 13:08 26 cent per kWh per UUR, dat ene uur vandaag.
Den deze heeft met zonnepanelen natuurlijk vele uren gratis elektriciteit per dag. Vanaf 7 uur 's ochtends tot 20 uur 's avonds injecteer ik. Ik verbruik niets.
Als je denkt dat je beter af bent : dat is je goed recht.
26 cent tijdens dat ene uur en eveneens negatief tussen 10u en 17u, en zo zullen er nog talrijke dagen volgen en stroom leveranciers zullen dat ook meer en meer consequent gaan doorrekenen. Je kan dat nu wel minimaliseren maar bedenk dat je er een paar jaar geleden nog 10 a 15 cent voor kreeg en diegene met een terugdraaiende mocht het doorschuiven naar de winter. Dus zo fantastisch en geweldig is het nu ook weer niet meer hé.
Destereir schreef: ↑27 april 2025, 13:08 Je hebt het weer niet begrepen. De door jou genoemde 226 euro per Mwh moet verdeeld worden over 1000 huishoudens. Ongeveer 1000 huishoudens zijn nodig voor dat gebruik vind ik terug maar zelf denk ik dat het er meer zijn. Maak de rekening maar...
Veel gaan de huishoudens van die 226 euro, elk apart, niet zien. Je lacht ermee maar ik vrees dat je met jezelf aan het lachen was. ;D ;D
't is niks. Lachen is gezond.
LOL, je weet toch dat -266 euro per MWh een prijs voorstelt en exact hetzelfde is als -26,6 cent per kWh? Of in bananen als je dat beter snapt, 2 euro per kilo is even duur als 10 euro voor 5 kilo. Hoeveel gezinnen er nodig zijn om die megawatt te verbruiken of die bananen op te eten doet hier niks ter zake, injectie kost op dat moment 26,6 cent/kWh. Als panelen op dat ene uur 4kWh injecteren kost dat €1,064, tel daar nog die 6 andere negatieve uren bij en je zit zo aan €5. Voor mij is de stroom gedurende die 7 uur gratis, het is te zeggen de negatieve prijs zal de gemiddelde maandprijs omlaag brengen.

Maar zie het als rechtvaardigheid, nu betalen de paneelbezitters een deel van mijn factuur terwijl ik eerder voor hun groenestroom certificaten moest opdraaien. Dus dank u wel aan alle paneel bezitters, dat de zon nog veel mag schijnen :D

Destereir
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer Destereir
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Destereir » 27 april 2025, 16:21

vortex schreef: ↑27 april 2025, 15:46 26 cent tijdens dat ene uur en eveneens negatief tussen 10u en 17u, en zo zullen er nog talrijke dagen volgen en stroom leveranciers zullen dat ook meer en meer consequent gaan doorrekenen. Je kan dat nu wel minimaliseren maar bedenk dat je er een paar jaar geleden nog 10 a 15 cent voor kreeg en diegene met een terugdraaiende mocht het doorschuiven naar de winter. Dus zo fantastisch en geweldig is het nu ook weer niet meer hé.
Nooit een terugdraaiende teller gehad met zonnepanelen. Nooit groenestroom certificaten gehad.
Ik heb de panelen niet gekocht.
Dat het vroeger beter was, zal wel zo zijn.
vortex schreef: ↑27 april 2025, 15:46 Hoeveel gezinnen er nodig zijn om die megawatt te verbruiken of die bananen op te eten doet hier niks ter zake, injectie kost op dat moment 26,6 cent/kWh. Als panelen op dat ene uur 4kWh injecteren kost dat €1,064, tel daar nog die 6 andere negatieve uren bij en je zit zo aan €5. Voor mij is de stroom gedurende die 7 uur gratis, het is te zeggen de negatieve prijs zal de gemiddelde maandprijs omlaag brengen.
Je mist kennis van een paar basisbegrippen in deze materie. Dus je rekening en je uitkomst klopt van geen kanten. Lol.
Dat het ene energiecontract het andere niet is bijvoorbeeld.
Mijn injectie wordt de ganse maand aan dezelfde prijs vergoed. Niks (0 !) van wat je daar verkondigt...
Op het einde van de maand heb ik X kwh geïnjecteerd. Ik krijg dag vergoed aan X keer de kwh prijs.

Je weet echt niet alles beter, alhoewel je dat enorm vaak pretendeert. ;D
vortex schreef: ↑27 april 2025, 15:46 Maar zie het als rechtvaardigheid, nu betalen de paneelbezitters een deel van mijn factuur terwijl ik eerder voor hun groenestroom certificaten moest opdraaien. Dus dank u wel aan alle paneel bezitters, dat de zon nog veel mag schijnen :D
Rare fantasie. Maar als dat is wat je wil dromen met je ogen open, moet je het maar doen.
Ik betaal niks. Tenzij de stroom due ik aankoop maar die is goedkoop.

Ik verbruik mijn eigen opgewekte stroom zoveel als zinnig is en soms ietsje meer. En voor het overschot krijg ik tot nader order nog altijd betaald.

In bananentaal, misschien begrijp je dat (alhoewel...).
Ik betaal op het eind van de maand minder dan 50 euro aan mijn leverancier. En jij ?

Plaats reactie
  • Afdrukweergave

932 berichten
  • Pagina 61 van 63
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 59
  • 60
  • 61
  • 62
  • 63
  • Volgende

Terug naar “Besparingstips”

Ga naar
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • ↳   Kroeg
  • Forumoverzicht

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

• Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Financiën vergelijken

• Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Verzekeringen

Info

• Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy