Varia off-topic hier on-topic
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Varia off-topic hier on-topic
Ik stel voor om in dit topic het ongenoegen over dingen te ventileren ipv van off-topic te posten in diverse topics.
Re: Varia off-topic hier on-topic
Wel, begrijp niet goed,wie in een topic "crash 2025" eindeloos komt trump bashen wel on -topic is .
Terwijl iemand die erop reageert met de vraag wat de bedoeling daarvan is , (jonge beleggers uit de markt jagen tot 2028?)plots off-topic is ??
Terwijl iemand die erop reageert met de vraag wat de bedoeling daarvan is , (jonge beleggers uit de markt jagen tot 2028?)plots off-topic is ??
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Zonder zwart-wit te willen kijken naar de dingen, is het meestel wel duidelijk wanneer iets echt off-topic is n.m.i.mver schreef: ↑20 april 2025, 19:10 Dan kan je alle topics meteen weggooien. Overal wordt off-topic gegaan. Het is onderhand het DNA van SG. Soms vervelend maar soms ook een voordeel. Soms horen dingen bij elkaar zonder dat dat oorspronkelijk het doel van het topic was. Daarom denk ik dat jouw poging tot meer orde zal mislukken. Ongenoegen hoort in een bepaalde context. Je kan het niet ineens ergens anders ventileren zonder dat het ook een chaos wordt.
Je mag gerust je eigen mening hebben. Feit is dat "off-topic" is het lijstje van redenen om een post te melden staat.
Je kan vinden dat de regels niet ok zijn, maar je kan dat best aankaarten binnen de bestaande regels.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Heb je dan over KleineSpaarder ? Wie zegt dat hij degene is die je post gemeld heeft ?mver schreef: ↑20 april 2025, 19:24 Ik zie dat mijn post van hierboven over veelschrijver/veelschreeuwer KleineSpaarder al gemeld is. Voor iemand met zo'n grote mond, is dit wel superflauw
. Ineens niks meer te zeggen? Gewoon geniepig als een klein kind gaan janken bij de meester. Tja, ontkennen is er niet bij zeker
?
Dit is niet meer off-topic dan al de rest (iedereen hier kan direct hopen voorbeelden opnoemen). Bovendien weet je bij een topic hier nooit waar het over zal gaan.EarthNvstr1 schreef: ↑20 april 2025, 19:33Zonder zwart-wit te willen kijken naar de dingen, is het meestel wel duidelijk wanneer iets echt off-topic is n.m.i.mver schreef: ↑20 april 2025, 19:10 Dan kan je alle topics meteen weggooien. Overal wordt off-topic gegaan. Het is onderhand het DNA van SG. Soms vervelend maar soms ook een voordeel. Soms horen dingen bij elkaar zonder dat dat oorspronkelijk het doel van het topic was. Daarom denk ik dat jouw poging tot meer orde zal mislukken. Ongenoegen hoort in een bepaalde context. Je kan het niet ineens ergens anders ventileren zonder dat het ook een chaos wordt.
Je mag gerust je eigen mening hebben. Feit is dat "off-topic" is het lijstje van redenen om een post te melden staat.
Je kan vinden dat de regels niet ok zijn, maar je kan dat best aankaarten binnen de bestaande regels.
Het gaat er niet om of de regels OK zijn. Maar ofwel worden ze toegepast ofwel niet. Niet à la tête du client.
Het verdwijnen van posts is geen software probleem
. Onze residentiële trol (Kleine spaarder/chesini/huisjetuintjefiets/ Weverke/calco/amturingas/NTO en vele vele anderen) heeft behalve obsessief gedrag ook nog lange teentjes. Zal weer geklaagd hebben. Het woordje "achterlijk", daar kan je iemand op pakken. Spammen en maniakaal zagen mag hier wel. Wat nu weg is, zijn alle redelijke stemmen die tegen dat eenzijdig gezaag ingingen.
Daar!

Daar!
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Over dat laatste ga ik je niet tegenspreken.

Mogelijk interesseert dit je in dat verband: veranderingen-op-het-forum-t2739-585.html?#p513933
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Dat ging dus over de context daar he Earth. Zie je hoe je dat niet zomaar los kan zien van de rest en in een apart topic zetten zonder dat het ook een rommel wordt?
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Awel ... blijf daar dan ook actief he mver. Zie je hoe deze discussie nu niet plaats vindt in dat topic ?
Trollen zijn zielepoten. De geweldige ideeën van Brembos over het Vlaams Belang (Blok volgens hem, is op alle gebieden al een paar decennia blijven hangen) deel 546 of zo : ziet het verschil niet tussen Vlaams Blok en Vlaams Belang.
Noem je een trol daarna een trol omdat je het niet zo fijn vindt dat mensen zo gigantisch in herhaling vallen terwijl ze om te beginnen al niets te zeggen hadden : bericht gerapporteerd.
Vandaar bij dezen :
"Alsof jij verschillen of wat dan ook zou zien
. Simplisme lijkt mij het hoogst haalbare voor jou, dus wat is het probleem? Zelfs trollen kan je niet zonder dat mensen zich dood vervelen met je eeuwige repetitieve riedeltjes. Een kleuter heeft meer te vertellen."
Op deze site winnen de trollen. Sommige mensen geven het op (jammer genoeg). Ik steek nog een tandje bij als ik dingen niet juist vind. Ieder zijn ding
.
Noem je een trol daarna een trol omdat je het niet zo fijn vindt dat mensen zo gigantisch in herhaling vallen terwijl ze om te beginnen al niets te zeggen hadden : bericht gerapporteerd.
Vandaar bij dezen :
"Alsof jij verschillen of wat dan ook zou zien

Op deze site winnen de trollen. Sommige mensen geven het op (jammer genoeg). Ik steek nog een tandje bij als ik dingen niet juist vind. Ieder zijn ding

-
- Hero Member
- Contacteer:
Op het gevaar af naïef te zijn (en ik volg soms een week het forum niet, dus ben niet altijd mee): zijn al die nicks dezelfde persoon ??
Irony is wasted on the dumb. Oscar Wilde.
Als ik het goed begrijp vind je dat bericht niet over de grens van scheldpartijen, grove beledigingen, edm ?mver schreef: ↑20 april 2025, 20:55 Trollen zijn zielepoten. De geweldige ideeën van Brembos over het Vlaams Belang (Blok volgens hem, is op alle gebieden al een paar decennia blijven hangen) deel 546 of zo : ziet het verschil niet tussen Vlaams Blok en Vlaams Belang.
....
:
"Alsof jij verschillen of wat dan ook zou zien. Simplisme lijkt mij het hoogst haalbare voor jou, dus wat is het probleem? Zelfs trollen kan je niet zonder dat mensen zich dood vervelen met je eeuwige repetitieve riedeltjes. Een kleuter heeft meer te vertellen."
Verschil tussen blok en belang : dat zit alleen in de naam en in de periode waar die naam bijhoort. Maar verder : toch exact hetzelfde ?
Of heeft de partij (waar ik niet meer tegen heb dan elke andere, vaak minder) een grote metamorfose ondergaan tijdens de naamsverandering ?
Als je definities leest van wat een trol is, hebben we er hier wel een aantal. Niet op 1 hand te tellen.
Opinions are like assholes. Everybody has one and they all stink.
Ik vind dat bericht uiteraard niet over die grens ; anders had ik het niet geschreven. Je geeft zelf toe dat het een trol is die mensen alleen op stang wil jagen en dat ook voortdurend ongehinderd mag blijven doen. Maar wij zouden die dan met fluwelen handschoentjes moeten aanpakken? Het moet niet te erg de omgekeerde wereld worden.
Bovendien heb ik geen respect voor mensen die nooit een antwoord hebben, maar wel geniepig proberen het bericht te laten verwijderen. They can dish it out but they can't take it
?
Edit : ik zie dat je je mening aangepast hebt naar : "hij kan goed trollen maar het kan mij niet schelen of het een trol is". Zoals jij het zelf zou verwoorden: same same but different
.
Bovendien heb ik geen respect voor mensen die nooit een antwoord hebben, maar wel geniepig proberen het bericht te laten verwijderen. They can dish it out but they can't take it

Edit : ik zie dat je je mening aangepast hebt naar : "hij kan goed trollen maar het kan mij niet schelen of het een trol is". Zoals jij het zelf zou verwoorden: same same but different

Laatst gewijzigd door mver op 20 april 2025, 23:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Wat Vlaams Belang betreft, boeit mij zelfs niet. Het gaat om het getrol. En als het tenminste nog een beetje geïnspireerd was. Het is vooral het ondermaatse karakter dat stoort. Verder wil ik hier gewoon geen woord meer over kwijt. Al veel te veel aandacht aan besteed.