De Beurs vandaag part 2
TIP
Re: De Beurs vandaag part 2
Toch weer een flinke stijging vandaag. Wordt de soep der tarieven dan toch niet zo heet gegeten?
Op Fox news wordt Wall Street ervan beschuldigd om bevolkt te zijn door communisten, die hun aandelen verkopen enkel om Trump te pesten.
https://x.com/thinking_panda/status/1913577740382638579
Op Fox news wordt Wall Street ervan beschuldigd om bevolkt te zijn door communisten, die hun aandelen verkopen enkel om Trump te pesten.
Ik heb een bliksemafleider van het merk Gallagher op het dak van mijn Airbnb in Avoriaz.
Gelukkig dat we ze nog hebben, die Amerikanen, het leven zou anders zeer saai zijn ...patrick4 schreef: ↑23 april 2025, 11:04 Toch weer een flinke stijging vandaag. Wordt de soep der tarieven dan toch niet zo heet gegeten?

-
- Jr. Member
- Contacteer:
Mijn inziens zitten we nu in de "pump" fase van de pump & dump.patrick4 schreef: ↑23 april 2025, 11:04 Toch weer een flinke stijging vandaag. Wordt de soep der tarieven dan toch niet zo heet gegeten?
Alphabet en Wix so far
Wat denken jullie, mooie instapgelegenheid vandaag ?
Colruyt
€ 35,34-7,06 (-16,65%)
Colruyt
€ 35,34-7,06 (-16,65%)
Ondertussen IWDA terug boven de 95.. nog geen maand geleden stonden we op 83 euro.. maar volgens de glazenboldenkers was het einde nog niet in zicht, ging de wereld vergaan, en kreeg ik nogal verwensingen naar mijn hoofd.. misschien hebben ze (nog steeds) gelijk op korte termijn maar op dit moment toch wel wat redenement laten liggen denk ik dan?
@Karine, wellicht een leuke cash grab op korte termijn als dat uw ding is, reactie is (opnieuw) overdreven.. maar het aandeel zit op dezelfde koerswaarde van... 2007. Dus op lange termijn zijn er betere picks natuurlijk.
@Karine, wellicht een leuke cash grab op korte termijn als dat uw ding is, reactie is (opnieuw) overdreven.. maar het aandeel zit op dezelfde koerswaarde van... 2007. Dus op lange termijn zijn er betere picks natuurlijk.
In handsight weten we alles.bryanv schreef: ↑Gisteren 10:09 Ondertussen IWDA terug boven de 95.. nog geen maand geleden stonden we op 83 euro.. maar volgens de glazenboldenkers was het einde nog niet in zicht, ging de wereld vergaan, en kreeg ik nogal verwensingen naar mijn hoofd.. misschien hebben ze (nog steeds) gelijk op korte termijn maar op dit moment toch wel wat redenement laten liggen denk ik dan?
Elect a clown, expect a circus. Make America Go Away. En neem die Romeinse Pipo ineens ook maar mee.
Gezien de koersreactie van ING moest ik nog even terug denken aan die mooie tijd van 2 jaar geleden waar er een mini bankencrisje ontstond in de US, weet je nog... Silicon Valley Bank, Silvergate Bank, Signature Bank, First Republic Bank... om er maar een paar op te noemen. BIG NEWS.
Veel criticasters zaten hier toen ook te schrijven dat hetzelfde lot was toegeschreven aan dergelijke banken zoals ING. Ik dacht dat Deutsche Bank hier ook vlotjes over de pen ging. Ik meen te hebben gelezen dat tijdens de corona periode gelijkaardige berichten verschenen..
Soit, Sinds het dieptepunt van ocharme 2 jaar terug.. is ING in waarde verdubbeld en DB verdriedubbeld. Om maar een idee te geven hoe snel dingen terug kunnen veranderen als je er wat tijd over laat gaan.
Veel criticasters zaten hier toen ook te schrijven dat hetzelfde lot was toegeschreven aan dergelijke banken zoals ING. Ik dacht dat Deutsche Bank hier ook vlotjes over de pen ging. Ik meen te hebben gelezen dat tijdens de corona periode gelijkaardige berichten verschenen..
Soit, Sinds het dieptepunt van ocharme 2 jaar terug.. is ING in waarde verdubbeld en DB verdriedubbeld. Om maar een idee te geven hoe snel dingen terug kunnen veranderen als je er wat tijd over laat gaan.
Achteraf is het natuurlijk gemakkelijk om praatjes te verkopen.
Deze die in paniek geraken als de beurs moeilijke momenten heeft, moeten niet beleggen.
Deze die in paniek geraken als de beurs moeilijke momenten heeft, moeten niet beleggen.
Vanmorgen positie genomen in Colruyt.
Hoor ook geruchten dat ze meer en meer aandelen aan het inkopen zijn en wie weet tenslotte van de beurs gaan verdwijnen.
Beginnersvraag, wat gebeurt er met je aandelen als Colruyt van de beurs verdwijnt?
Laatst gewijzigd door MJF op 2 mei 2025, 15:22, 1 keer totaal gewijzigd.