Federale Arizona-regering
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Re: Federale Arizona-regering
Ik denk dat je de Nederlandse versie van Brembos ook nooit zal horen zeggen dat de belastingen (in Nederland) te hoog zijn.

- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
De uitgaven zijn te hoog dan.
Misschien kan de overheid dan starten met consuminderen ...

- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
Onze zorgverzekering is ook niet gratis hoor. Die bijdrage zit vervat in de SZ-bijdrage die jij (en de werkgever) betaalt op jouw brutoloon.
Ze hebben daar in Nederland wel goede wegen en ook heel goede fietspaden. En hopelijk werkt justitie en het gevangeniswezen daar een beetje beter dan hier.
Zoals hierboven al is aangegeven: je moet vooral kijken naar de “return” die je krijgt voor het vele belastingsgeld dat je betaalt. Een onderwijssysteem en -niveau dat achteruit gaat, een gezondheidszorg met lange wachtlijsten, een falend justitiesysteem en ontoereikend gevangenissysteem, …
Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid
Is iets van aan... Ik was tijd terug op midweek in Sluis in gesprek geraakt met (oudere) Nederlander,het ging over onze overheidsschuld en hij zei dood nuchter:bij ons(NL) zit het geld bij de overheid bij jullie(België)bij privévermogens...VincentVega schreef: ↑8 mei 2025, 19:36Onze zorgverzekering is ook niet gratis hoor. Die bijdrage zit vervat in de SZ-bijdrage die jij (en de werkgever) betaalt op jouw brutoloon.
Ze hebben daar in Nederland wel goede wegen en ook heel goede fietspaden. En hopelijk werkt justitie en het gevangeniswezen daar een beetje beter dan hier.
Zoals hierboven al is aangegeven: je moet vooral kijken naar de “return” die je krijgt voor het vele belastingsgeld dat je betaalt. Een onderwijssysteem en -niveau dat achteruit gaat, een gezondheidszorg met lange wachtlijsten, een falend justitiesysteem en ontoereikend gevangenissysteem, …
1 op de 3 Belgische werknemers vertrouwt werkgever niet: “Ze pikken loze beloftes niet langer”
https://www.hln.be/mijn-geld/1-op-de-3- ... ~a9e2fa80/
Allee zeg ... de werkgever - verheerlijkers hier gaan er raar van opkijken
Allee zeg ... de werkgever - verheerlijkers hier gaan er raar van opkijken

Omgekeerd geldt hetzelfde: werkgevers vertrouwen werknemers niet. En dat is goed. Een beetje wederzijdse argwaan kan geen kwaad.
Ik heb hier echter niet direct werkgever-verheerlijkers (whatever that may be) waargenomen. Kun je eens wat voorbeelden citeren?
Ik heb hier echter niet direct werkgever-verheerlijkers (whatever that may be) waargenomen. Kun je eens wat voorbeelden citeren?
Ik heb een bliksemafleider van het merk Gallagher op het dak van mijn Airbnb in Avoriaz.
Ik vind het wel veel blablabla van een HLN in komkommertijd.haelewyn schreef: ↑13 mei 2025, 09:23 1 op de 3 Belgische werknemers vertrouwt werkgever niet: “Ze pikken loze beloftes niet langer”
Allee zeg ... de werkgever - verheerlijkers hier gaan er raar van opkijken![]()
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Hey KV, waar zit je? Ergens blijven plakken op een 1 mei-betoging?

Kom hier maar terug spelen met ons

A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
België is een van de zovele satellieten van Europa geworden. Ik volg België zelf al een tijd niet meer behalve op het vlak van innovatie oa IMEC en VIB ea en natuurlijk de jaarlijkse belastingaangifte. De Wever gaat heel veel moeten harken en dan nog krijgt hij de begroting niet in orde. En dat duurt al sinds de regering Martens. Komaan. Het erge van de zaak is dat ministers zoals Theo Franken nu aan het shoppen slaan omdat er geen limiet meer staat op defensie-uitgaven. De Wever krijgt daar intussen grijze haren van. De miljarden vliegen de deur uit alsof het niets is. We zitten aan 105,6% BBP schuldgraad. Verontrustend.
Drama drama... de niet rechtsen gaan lopen van die constante rechtse druk en onverdraagzaamheid.CarpeNoctem schreef: ↑15 mei 2025, 11:45Hey KV, waar zit je? Ergens blijven plakken op een 1 mei-betoging?![]()
Kom hier maar terug spelen met ons![]()

- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
BDW is nog maar net bezig en wordt al gepakt op zijn begrotingswerk. Begroting en schuld, dat is een werk van lange adem. Maar goed dat je zo bezorgd bent over onze begroting en schuld. By the way, waar was je tijdens Vivaldi?chesini schreef: ↑15 mei 2025, 17:28 België is een van de zovele satellieten van Europa geworden. Ik volg België zelf al een tijd niet meer behalve op het vlak van innovatie oa IMEC en VIB ea en natuurlijk de jaarlijkse belastingaangifte. De Wever gaat heel veel moeten harken en dan nog krijgt hij de begroting niet in orde. En dat duurt al sinds de regering Martens. Komaan. Het erge van de zaak is dat ministers zoals Theo Franken nu aan het shoppen slaan omdat er geen limiet meer staat op defensie-uitgaven. De Wever krijgt daar intussen grijze haren van. De miljarden vliegen de deur uit alsof het niets is. We zitten aan 105,6% BBP schuldgraad. Verontrustend.

Geen limiet op defensie-uitgaven? Je leeft duidelijk op een andere planeet, vrees ik.

Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid
-
- Hero Member
- Contacteer:
Waarom moeten de defensie-uitgaven naar 5% als de US ook geen 5% uitgeeft?
Eens er een echte dreiging komt, moeten alle Navo-leden onder gezamelijk commando.
Met die 2% kan men al wat, natuurlijk moeten de aankopen meer op elkaar afgestemd zijn.
Eens er een echte dreiging komt, moeten alle Navo-leden onder gezamelijk commando.
Met die 2% kan men al wat, natuurlijk moeten de aankopen meer op elkaar afgestemd zijn.
Tijd om te emigreren.
De Belgische spaarpot gaan opdoen waar je liever zit en waar je voor je geld meer terugkrijgt.
Laat De Wever en troep maar doen
De Belgische spaarpot gaan opdoen waar je liever zit en waar je voor je geld meer terugkrijgt.
Laat De Wever en troep maar doen

- Vincent2018
- Full Member
Verschieten we niet van.... 

Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
"ik ben lief voor mijn medebeleggers, ik koop als iedereen ze weg doet en verkoop als ze die allemaal willen hebben"
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer: