Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Nieuws Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Dakisolatie kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening

Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Uitvaartverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Smartphones met abonnement Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
  • Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Pensioen
  • Forum
  • Nieuws
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    • Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Nieuws
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Dakisolatie kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Uitvaartverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Smartphones met abonnement
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Spaargids Kroeg
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

Federale Arizona-regering

Alle off-topic onderwerpen kunnen hier komen
Plaats reactie
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
1308 berichten
  • Pagina 82 van 88
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 80
  • 81
  • 82
  • 83
  • 84
  • …
  • 88
  • Volgende
Kwakkie
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer Kwakkie
Verstuur privébericht

Re: Federale Arizona-regering

• Citeer

Bericht door Kwakkie » 10 juni 2025, 22:11

CarpeNoctem schreef: ↑10 juni 2025, 21:35 Mijn vrouw heeft wel al twee keer kanker overleefd, daar zit voltijds werken er al een tijdje niet meer in. Maar tot nu toe is het niet zo dat ik met tegenzin naar het werk trek. Zolang dat niet het geval is zal ik wel voltijds blijven werken. Wel onlangs een nieuwe (jonge) manager gekregen. Ik zal hem nog wat naar de realiteit moeten weten te kneden, of anders zou ik wel eens mijn mening over dat voltijds werken kunnen herzien.
Best heftig van je vrouw. Hopelijk is ze nu ok.
Een ex-collega had ook een hallux rigidus. Kan blijkbaar serieus zeer doen.
Ik heb zelf best ook al wat gesukkeld met mijn gezondheid en ik heb al te veel mensen zien wegvallen die hun pensioen nooit gehaald hebben
Ik heb er veel uit geleerd en ben niet zo gauw meer bereid om compromissen te sluiten als het mij niet aanstaat
En mensen (en dat worden er alsmaar meer) die mij niet aanstaan negeer ik.
Ik probeer zo weinig mogelijk tegen mijn goesting te doen en zo veel mogelijk op reis te gaan en uiteraard festivals en concerten mee te pikken.
Volgende week Graspop, de week erna Linkin Park in Arnhem en de week daarna Cradle of Filth in Leffinge of all places :D
Een dagske Lokerse Feesten volgt ook nog en dan Parkpop in Oostkamp.

CarpeNoctem
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer CarpeNoctem
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door CarpeNoctem » 10 juni 2025, 22:23

KV schreef: ↑10 juni 2025, 21:49Wat is de parameter dat het "te vroeg" is ?
Dat zul je wel leren als je wat ouder wordt.
Kwakkie schreef: ↑10 juni 2025, 22:11Een ex-collega had ook een hallux rigidus. Kan blijkbaar serieus zeer doen.
Het is bij mij nog niet zo ver gevorderd dat het echt zeer doet, ik zou het eerder omschrijven als ongemakken. Maar dit zal natuurlijk niet beteren met te verouderen.
Kwakkie schreef: ↑10 juni 2025, 22:11 Ik heb zelf best ook al wat gesukkeld met mijn gezondheid en ik heb al te veel mensen zien wegvallen die hun pensioen nooit gehaald hebben
Ik heb er veel uit geleerd en ben niet zo gauw meer bereid om compromissen te sluiten als het mij niet aanstaat
En mensen (en dat worden er alsmaar meer) die mij niet aanstaan negeer ik.
Ik probeer zo weinig mogelijk tegen mijn goesting te doen en zo veel mogelijk op reis te gaan en uiteraard festivals en concerten mee te pikken.
Volgende week Graspop, de week erna Linkin Park in Arnhem en de week daarna Cradle of Filth in Leffinge of all places :D
Een dagske Lokerse Feesten volgt ook nog en dan Parkpop in Oostkamp.
Bij mij staat het festivalseizoen op een laag pitje, Graspop en Werchter gaan waarschijnlijk niet lukken. Maar op Parkpop (op zaterdag natuurlijk) kunnen we elkaar misschien wel tegen het lijf lopen?
En op 200 meter van mijn deur Land Of Love. Kan ik je niet verleiden naar de Earth Stage? 8)

Back on topic:
CarpeNoctem schreef: ↑18 mei 2025, 10:45Door onze Franstaligen koopt l'armée de Belziek vooral minderwaardige Franstalige brol. Daar staan we nu te blinken.
En er blijven maar lijken uit de kast vallen:
Afbeelding

Frankrijk bepaalt, België betaalt
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell

Kwakkie
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer Kwakkie
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Kwakkie » 10 juni 2025, 22:30

CarpeNoctem schreef: ↑10 juni 2025, 22:23 Bij mij staat het festivalseizoen op een laag pitje, Graspop en Werchter gaan waarschijnlijk niet lukken. Maar op Parkpop (op zaterdag natuurlijk) kunnen we elkaar misschien wel tegen het lijf lopen?
En op 200 meter van mijn deur Land Of Love. Kan ik je niet verleiden naar de Earth Stage? 8)
Idd Parkpop op zaterdag. Land of Love bekijk ik eens maar het zou kunnen dat ik dan op reis ben.

vortex
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer vortex
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door vortex » 11 juni 2025, 10:24

CarpeNoctem schreef: ↑10 juni 2025, 21:35 Door mijn sollicitatieverlof werk ik in werkelijkheid al maar 9/10 ;)
Hoe gaan ze dat nu oplossen? blijft je opzeg termijn (na afschaffen SWT) lopen met behoud van sollicitatie verlof en in dat geval wat na de opzeg termijn, ontslag zoals gepland of verlening / nieuw contract?

CarpeNoctem
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer CarpeNoctem
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door CarpeNoctem » 11 juni 2025, 12:21

vortex schreef: ↑11 juni 2025, 10:24
CarpeNoctem schreef: ↑10 juni 2025, 21:35 Door mijn sollicitatieverlof werk ik in werkelijkheid al maar 9/10 ;)
Hoe gaan ze dat nu oplossen? blijft je opzeg termijn (na afschaffen SWT) lopen met behoud van sollicitatie verlof en in dat geval wat na de opzeg termijn, ontslag zoals gepland of verlening / nieuw contract?
Er was een opschortende voorwaarde bij mijn ontslag, nl dat indien de CAO niet verlengd werd ik nog maximum 2 jaar langer in dienst kon blijven. Daarom werd ik ook geroepen door HR. Ze zijn bereid mij in dienst te houden tot ik op (vervroegd) pensioen kan.
Maar aangezien mijn opzeg eindigt na de vroegste datum (1/5/27) van mijn vervroegd pensioen is dat eigenlijk geen issue.
Maw als de politiekers niets wijzigen aan de pensioendatum kan ik stoppen vooraleer mijn opzeg ten einde is.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell

vortex
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer vortex
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door vortex » 11 juni 2025, 13:00

CarpeNoctem schreef: ↑11 juni 2025, 12:21
Er was een opschortende voorwaarde bij mijn ontslag, nl dat indien de CAO niet verlengd werd ik nog maximum 2 jaar langer in dienst kon blijven. Daarom werd ik ook geroepen door HR. Ze zijn bereid mij in dienst te houden tot ik op (vervroegd) pensioen kan.
Maar aangezien mijn opzeg eindigt na de vroegste datum (1/5/27) van mijn vervroegd pensioen is dat eigenlijk geen issue.
Maw als de politiekers niets wijzigen aan de pensioendatum kan ik stoppen vooraleer mijn opzeg ten einde is.
Top, nu gaat er wel weer ene pissed zijn dat uitgerekend jij nog een paar jaar in opzet kunt blijven met betaalde sollicitatie dagen zonder werkelijk ontslag :D

haelewyn
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer haelewyn
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door haelewyn » 11 juni 2025, 13:04

Verplicht empatisch momentje voor diegenen van dezelfde strekking?
;D ;D

chesini
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer chesini
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door chesini » 11 juni 2025, 13:15

vortex schreef: ↑11 juni 2025, 13:00
CarpeNoctem schreef: ↑11 juni 2025, 12:21
Top, nu gaat er wel weer ene pissed zijn dat uitgerekend jij nog een paar jaar in opzet kunt blijven met betaalde sollicitatie dagen zonder werkelijk ontslag :D
Chapeau voor al die zogenaamde harde werkers die in feite niets anders doen dan de laatste 5 jaar van hun loopbaan uitdokteren en de kantjes er van aflopen. Ik ben keihard blijven werken tot mijn 65ste. Zonder in te stappen op al die nepstatuten en nepstelsels. In elk geval chapeau voor jullie zogenaamde werklust. Jullie ondermijnen trouwens ook de arbeidsmarkt van 60-plussers precies door de kantjes er van af te lopen. Jullie zitten dagen per maand aan het uitzoeken hoe je het vroegst op en het voordeligst op pensioen kunt gaan. Waarschijnlijk is al dat opzoekwerk ook nog eens binnen de kantooruren op kosten van de baas. Tijd dat de regering De Wever orde op zaken stelt. 65 is 65. Niks meer, niks minder.
Laatst gewijzigd door chesini op 11 juni 2025, 13:31, 2 keer totaal gewijzigd.

CarpeNoctem
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer CarpeNoctem
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door CarpeNoctem » 11 juni 2025, 13:22

vortex schreef: ↑11 juni 2025, 13:00Top, nu gaat er wel weer ene pissed zijn dat uitgerekend jij nog een paar jaar in opzeg kunt blijven met betaalde sollicitatie dagen zonder werkelijk ontslag :D
Eéntje maar? Ze zullen snel uit de gordijnen komen gekropen ;)

chesini
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer chesini
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door chesini » 11 juni 2025, 13:24

CarpeNoctem schreef: ↑11 juni 2025, 13:22
vortex schreef: ↑11 juni 2025, 13:00Top, nu gaat er wel weer ene pissed zijn dat uitgerekend jij nog een paar jaar in opzeg kunt blijven met betaalde sollicitatie dagen zonder werkelijk ontslag :D
Chapeau voor al die zogenaamde harde werkers die in feite niets anders doen dan de laatste 5 jaar van hun loopbaan uitdokteren en de kantjes er van aflopen. Ik ben keihard blijven werken tot mijn 65ste. Zonder in te stappen op al die nepstatuten en nepstelsels. In elk geval chapeau voor jullie zogenaamde werklust. Jullie ondermijnen trouwens ook de arbeidsmarkt van 60-plussers precies door de kantjes er van af te lopen. Jullie zitten dagen per maand aan het uitzoeken hoe je het vroegst op en het voordeligst op pensioen kunt gaan. Waarschijnlijk is al dat opzoekwerk ook nog eens binnen de kantooruren op kosten van de baas. Tijd dat de regering De Wever orde op zaken stelt. 65 is 65. Niks meer, niks minder. De jongere generatie heeft ook recht van spreken. Vraag hun eens of jullie gecijfer en gedokter rechtvaardig is over de generaties heen ?
Het triestigst van alles is jullie attitude waardoor jullie de arbeidsmarkt van 60-plussers blijven de grond inboren, en volledig ten onrechte.

CarpeNoctem
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer CarpeNoctem
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door CarpeNoctem » 11 juni 2025, 13:33

QED

Afbeelding

:D :D

chesini
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer chesini
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door chesini » 11 juni 2025, 13:38

CarpeNoctem schreef: ↑11 juni 2025, 13:33
QED

Afbeelding

:D :D
Chapeau voor al die zogenaamde harde werkers die in feite niets anders doen dan de laatste 5 jaar van hun loopbaan uitdokteren en de kantjes er van aflopen. Ik ben keihard blijven werken tot mijn 65ste. Zonder in te stappen op al die nepstatuten en nepstelsels. In elk geval chapeau voor jullie zogenaamde werklust. Jullie ondermijnen trouwens ook de arbeidsmarkt van 60-plussers precies door de kantjes er van af te lopen. Jullie zitten dagen per maand aan het uitzoeken hoe je het vroegst op en het voordeligst op pensioen kunt gaan. Waarschijnlijk is al dat opzoekwerk ook nog eens binnen de kantooruren op kosten van de baas. Tijd dat de regering De Wever orde op zaken stelt. 65 is 65. Niks meer, niks minder. De jongere generatie heeft ook recht van spreken. Vraag hun eens of jullie gecijfer en gedokter rechtvaardig is over de generaties heen ?
Het triestigst van alles is jullie attitude waardoor jullie de arbeidsmarkt van 60-plussers blijven de grond inboren, en volledig ten onrechte.

Hier durf je niet op reageren hé Carpe ? Inderdaad, post nog wat memes, dat is dan ook het beste wat je kan. En ook uitpakken met Latijnse spreuken. Alsof je daarmee bewijst een hoger IQ te hebben. De Wever heeft U dat al voorgedaan, dus val niet in herhaling. Niet iedereen trapt in Uw truuken van de foor.
Laatst gewijzigd door chesini op 11 juni 2025, 13:47, 3 keer totaal gewijzigd.

VTEC
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer VTEC
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door VTEC » 11 juni 2025, 13:45

Ook gelezen over het oplopende begrotingstekort tot meer dan 6% en het feit dat buitenlandse (al dan niet illegale) saffen de scheetkist een half miljard euro kosten op jaarbasis?
Dat is meer dan de herschikking van die werkloosheid in de praktijk zal gaan opbrengen + oplopende rentelasten. Het is dus vooral een symboolmaatregel voor de tribune in mijn ogen wegens een verschuiving naar andere statuten zoals ziekte of leefloon. Ik geloof niks van die 1/3de die weer aan de slag gaat. Leefloon en bijklussen zal het eerder op uitdraaien.

@kwakkie: veel plezier met het optreden van Linkin Park, maar ik vind ze niet meer het niveau halen dan toen Chester nog niet uit het leven was gestapt.
Laatst gewijzigd door VTEC op 11 juni 2025, 13:46, 1 keer totaal gewijzigd.

vortex
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer vortex
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door vortex » 11 juni 2025, 13:45

CarpeNoctem schreef: ↑11 juni 2025, 13:22 Eéntje maar? Ze zullen snel uit de gordijnen komen gekropen ;)
Dat kruipen was precies nog een understatement :D

chesini
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer chesini
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door chesini » 11 juni 2025, 13:52

vortex schreef: ↑11 juni 2025, 13:45
CarpeNoctem schreef: ↑11 juni 2025, 13:22 Eéntje maar? Ze zullen snel uit de gordijnen komen gekropen ;)
Dat kruipen was precies nog een understatement :D
Chapeau nogmaals voor al die zogenaamde harde werkers die in feite niets anders doen dan de laatste 5 jaar van hun loopbaan uitdokteren en de kantjes er van aflopen. Ik ben keihard blijven werken tot mijn 65ste. Zonder in te stappen op al die nepstatuten en nepstelsels. In elk geval chapeau voor jullie zogenaamde uiterst gedreven werklust. Jullie ondermijnen trouwens ook de arbeidsmarkt van 60-plussers precies door de kantjes er van af te lopen. Jullie zitten dagen per maand aan het uitzoeken hoe je het vroegst op en het voordeligst op pensioen kunt gaan. Waarschijnlijk is al dat opzoekwerk ook nog eens binnen de kantooruren op kosten van de baas. Tijd dat de regering De Wever orde op zaken stelt. 65 is 65. Niks meer, niks minder. De jongere generatie heeft ook recht van spreken. Vraag hun eens of jullie gecijfer en gedokter rechtvaardig is over de generaties heen ?

Hier durf je niet op reageren hé Carpe/Vortex ? Inderdaad, post nog wat memes, dat is dan ook het beste wat je kan. En ook uitpakken met Latijnse spreuken. Alsof je daarmee bewijst een hoger IQ te hebben. De Wever heeft U dat al voorgedaan, dus val niet in herhaling. Niet iedereen trapt in Uw truuken van de foor. Als je de kantjes er vanaf aan het lopen bent, moet je dat ook durven toegeven en niet de 10.000ste meme posten. Als Uw specialiteit is memes posten, solliciteer dan bij HLN of Het Nieuwsblad. Je krijgt daar gegarandeerd nog een uitdagende baan.
Laatst gewijzigd door chesini op 11 juni 2025, 13:57, 1 keer totaal gewijzigd.

Plaats reactie
  • Afdrukweergave

1308 berichten
  • Pagina 82 van 88
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 80
  • 81
  • 82
  • 83
  • 84
  • …
  • 88
  • Volgende

Terug naar “Kroeg”

Ga naar
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • ↳   Kroeg
  • Forumoverzicht

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

• Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Financiën vergelijken

• Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Verzekeringen

Info

• Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy