Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Nieuws Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening

Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Uitvaartverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Smartphones met abonnement Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
  • Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Pensioen
  • Forum
  • Nieuws
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    • Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Nieuws
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Uitvaartverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Smartphones met abonnement
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Spaargids Kroeg
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

Peiling nieuw beleid VS

Alle off-topic onderwerpen kunnen hier komen
Plaats reactie
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
1133 berichten
  • Pagina 74 van 76
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 72
  • 73
  • 74
  • 75
  • 76
  • Volgende

Beleid VS : Hoe staat de gemiddelde SG'er nu tegenover Trump sinds zijn inauguratie

- Mijn vertrouwen in de man en zijn entourage blijft zoals destijds voor zijn verkiezing.
33
59%
- Er gebeuren een aantal dingen waar ik toch ook even van moet kijken , maar ik blijf vertrouwen hebben.
4
7%
- Ik heb me eigenlijk vergist in die man en-of zijn entourage
19
34%

Totaal aantal stemmen: 56
Je stem is verwerkt.

chesini
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer chesini
Verstuur privébericht

Re: Peiling nieuw beleid VS

• Citeer

Bericht door chesini » 27 juni 2025, 15:27

VincentVega schreef: ↑26 juni 2025, 22:36
chesini schreef: ↑26 juni 2025, 22:25
Trump is niet meer geinteresseerd in Oekrakne. Zijn dikke vriend Putin mag zijn goesting doen. De Navo komt ook niet tussen. Het zal van Europa moeten komen. China zit al jaren in het kamp van Rusland. Denk je dat China Rusland gaat tegenhouden ? Ik vrees van niet. Van die kant gaat het zeker niet komen.
Trump heeft vooral een hekel aan Zelenski maar nogmaals, het is dankzij de militaire steun van de USA dat Oekraïne momenteel nog standhoudt.
Ik ben al blij dat je eindelijk toegeeft dat China volop Rusland steunt. Rusland tegenhouden? Net het tegenovergestelde zullen die brave Chinezen doen …
Als het enkel van Europa moet komen, dan vrees ik voor de toekomst van Oekraïne. Als je de voorbij dagen zag hoe Von Der Leyen, Macron, Rutte en co slijmden om Trump te paaien, dan weet je genoeg …
Laten we het veel duidelijker stellen: Oekraïne houdt stand dank zij de steunpakketten die Biden toegezegd heeft en die gelukkig nog een tijd lopen. Trump heeft niets meer toegezegd. Hij wil Zelensky zonder middelen zetten. Moest hij kunnen en durven zou hij zelfs Putin steun gaan geven. Oekraine houdt niet stand dank zij de steun van de USA maar dank zij de steunpaketten van Biden. Niet van Trump. Van Trump moet je het niet hebben. Biden heeft 67Miljard Dollar steunpakketten goedgekeurd. En die lopen nog. Trump heeft 50Miljoen dollar goedgekeurd, nog geen duizendste. En het groot licht van Washington is ook nog op zoek naar een paar Patriot luchtafweersystemen. Ocharme. Als hij ze vindt tenminste. Toch triestig. Het Groot Licht dat nog geen 5 Patriot Batterijen kan vinden in zijn stocks. Wat een amateur.
Laatst gewijzigd door chesini op 27 juni 2025, 15:50, 1 keer totaal gewijzigd.

VincentVega
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer VincentVega
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door VincentVega » 27 juni 2025, 15:46

chesini schreef: ↑27 juni 2025, 15:27
VincentVega schreef: ↑26 juni 2025, 22:36
Trump heeft vooral een hekel aan Zelenski maar nogmaals, het is dankzij de militaire steun van de USA dat Oekraïne momenteel nog standhoudt.
Ik ben al blij dat je eindelijk toegeeft dat China volop Rusland steunt. Rusland tegenhouden? Net het tegenovergestelde zullen die brave Chinezen doen …
Als het enkel van Europa moet komen, dan vrees ik voor de toekomst van Oekraïne. Als je de voorbij dagen zag hoe Von Der Leyen, Macron, Rutte en co slijmden om Trump te paaien, dan weet je genoeg …
Laten we het veel duidelijker stellen: Oekraïne houdt stand dank zij de steunpakketten die Biden toegezegd heeft en die gelukkig nog een tijd lopen. Trump heeft niets meer toegezegd. Hij wil Zelensky zonder middelen zetten. Moest hij kunnen en durven zou hij zelfs Putin steun gaan geven. Oekraine houdt niet stand dank zij de steun van de USA maar dank zij de steunpaketten van Biden. Niet van Trump. Van Trump moet je het niet hebben. Biden heeft 67Miljard Dollar steunpakketten goedgekeurd. En die lopen nog. Trump heeft 50Miljoen dollar goedgekeurd, nog geen duizendste. En het groot licht van Washington is ook op zoek naar een paar Patriot luchtafweersystemen. Ocharme. Als hij ze vindt tenminste.
Dat Trump niet zo pro-Oekraïne is als zijn voorganger, dat weet ik ook. Dat ziet zelfs een blinde ... ::)
Dat Trump Zelenski niet moet, dat weet ik ook.
Dat Trump met lichte tegenzin en onder druk van de internationale gemeenschap Oekraïne helpt ook.
En dat hij het niet voor niks doet (zie de grondstoffendeal) is ook duidelijk.

.. maar het blijft een feit dat onder president Trump nog steeds veel militaire hulp door de VS aan Oekraïne wordt gegeven (ongeacht wie het pakket al dan niet heeft goedgekeurd). Als Trump het echt zou willen, dan stop hij de door Biden beloofde hulp en krijgt Oekraïne morgen geen kogel of geen dollar meer.
En dan is het gedaan met Oekraïne want Europa zou het wegvallen van de hulp van de USA niet kunnen opvangen, of toch zeker niet op korte termijn.
Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid

KleineSpaarder
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer KleineSpaarder
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door KleineSpaarder » 27 juni 2025, 15:54

KleineSpaarder schreef: ↑27 juni 2025, 13:41
KleineSpaarder schreef: ↑24 juni 2025, 14:53
Zoals we weten, gelooft Trump heel graag zijn eigen leugens. Zo zei hij vandaag:

President Donald Trump claimed that Iran will “never” be able to rebuild its nuclear program following US strikes on its nuclear sites, when asked whether Iran has the capability to recover from the recent attacks.

“The B-2 pilots did their job, they did it better than anybody could even imagined.”

Trumps fans geloven dan wel dat het Iraans kernwapenprogramma vernietigd is, want Trump zegt het.

Maar Netanyahu zit nu wel met een dik probleem. Zijn probleem is er nog altijd. Iraans kernwapenprogramma is hoogstens met een paar maanden vertraagd.

Hij wil dus dat de US verder bombardeert, maar hij kan het niet vragen of zeggen, want dan zegt hij openlijk dat Trump een leugenaar is.

En dat Iraans kernwapenprogramma is er maar voor 1 reden: de vernietiging van Israel.

Benoemd hoe Netanyahu het oplost.
De Amerikaanse congresleden hebben zopas een briefing gekregen over de bombardementen in Iran.

De republikeinen kunnen niets anders dan Trump na-apen: ja, het kernwapenprogramma van Iran is compleet van de kaart geveegd !!!! Nooit zal Iran een atoombom hebben !!!!!!

De democraten: waar zijn de bewijzen???????

Trumps fans hebben net zoals de republikeinen geen bewijzen nodig. Trump zegt het !!!!!!!

Ondertussen werkt Iran rustig verder aan hun atoombommen.

Netanyahu kan er niet van slapen want hij kan niet zeggen dat Trump een leugenaar is.

Niet mijn probleem. Ik lig er niet wakker van. Iran zal nooit Europa aanvallen.

Politics
What senators are saying after being briefed on the US strikes on Iran
By Sarah Ferris, Ted Barrett, Morgan Rimmer, Manu Raju, Lauren Fox and David Wright, CNN
6 minute read
Updated 7:52 AM EDT, Fri June 27, 2025

Sen. Tom Cotton and Sen. Roger Marshall Reuters/Sipa USA
CNN
—
Emerging from a highly anticipated classified briefing on Thursday, Democratic and Republican senators were not in agreement over exactly how much US strikes on Iran set back that country’s nuclear program.

Many Republicans said that they believe it will now take Iran years longer to build a nuclear weapon, though some acknowledged the threat is not completely neutralized. But Democrats said the picture is far less clear – and one said the US strikes set Iran back only by months.

According to an early US defense intelligence assessment that was described by seven people briefed on it, the US military strikes on three of Iran’s nuclear facilities last weekend did not destroy the core components of the country’s nuclear program and likely only set it back by months. CIA Director John Ratcliffe said a day later, however, that “a body of credible intelligence” indicated Iran’s nuclear program was “severely damaged” by the US strikes and that “several key Iranian nuclear facilities were destroyed and would have to be rebuilt over the course of years.”

While it was not clear whether Ratcliffe was offering an official agency assessment or his view of the intelligence, it’s not unusual for intelligence agencies to disagree when making a judgment call about how to interpret raw reporting. The analysis of the damage to the sites and the impact of the strikes on Iran’s nuclear ambitions is also ongoing, and could change as more intelligence becomes available. But the early intel findings are at odds with President Donald Trump’s repeated claims that the strikes “completely and totally obliterated” Iran’s nuclear enrichment facilities.

“To me, it still appears that we have only set back the Iranian nuclear program by a handful of months. There’s no doubt there was damage done to the program. But the allegations that we have obliterated their program just don’t seem to stand up to reason,” Democratic Sen. Chris Murphy of Connecticut told reporters.

“I just don’t think the president was telling the truth when he said the program was obliterated,” Murphy said, adding that he believed Iran still has “significant remaining capability.”

Senate Minority Leader Chuck Schumer, too, said that the briefing did not provide clear explanations to Trump’s assertions.

“President Trump said that the nuclear stockpile was completely and totally obliterated. I did not receive an adequate answer to that question,” Schumer told reporters, accusing the White House of having “no coherent strategy, no end game, no plan” for preventing Iran from building a nuclear weapon in the future.

Laatst gewijzigd door KleineSpaarder op 27 juni 2025, 15:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Trumps MAGA = MAPA: Make Americans Poor Again
https://www.reddit.com/r/nederlands/comments/1itue3l/een_overzicht_voor_het_boycotten_van_amerikaanse/

chesini
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer chesini
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door chesini » 27 juni 2025, 15:55

VincentVega schreef: ↑27 juni 2025, 15:46
chesini schreef: ↑27 juni 2025, 15:27
Laten we het veel duidelijker stellen: Oekraïne houdt stand dank zij de steunpakketten die Biden toegezegd heeft en die gelukkig nog een tijd lopen. Trump heeft niets meer toegezegd. Hij wil Zelensky zonder middelen zetten. Moest hij kunnen en durven zou hij zelfs Putin steun gaan geven. Oekraine houdt niet stand dank zij de steun van de USA maar dank zij de steunpaketten van Biden. Niet van Trump. Van Trump moet je het niet hebben. Biden heeft 67Miljard Dollar steunpakketten goedgekeurd. En die lopen nog. Trump heeft 50Miljoen dollar goedgekeurd, nog geen duizendste. En het groot licht van Washington is ook op zoek naar een paar Patriot luchtafweersystemen. Ocharme. Als hij ze vindt tenminste.
Dat Trump niet zo pro-Oekraïne is als zijn voorganger, dat weet ik ook. Dat ziet zelfs een blinde ... ::)
Dat Trump met lichte tegenzin en onder druk van de internationale gemeenschap Oekraïne helpt ook.

.. maar het blijft een feit dat onder president Trump nog steeds veel militaire hulp door de VS aan Oekraïne wordt gegeven (ongeacht wie het pakket al dan niet heeft goedgekeurd). Als Trump het echt zou willen, dan stop hij de door Biden beloofde hulp en krijgt Oekraïne morgen geen kogel of geen dollar meer.
En dan is het gedaan met Oekraïne want Europa zou het wegvallen van de hulp van de USA niet kunnen opvangen, of toch zeker niet op korte termijn.
Zie https://www.ifw-kiel.de/topics/war-agai ... t-tracker/. US in Jan, Feb en Maa: 0 nul. US in May: 0 nul. Zie je wat mijnheer Trump gedaan heeft: Oekraine drooggelegd van hulp. Zo iemand durf ik een smeerlap noemen. En hij is te laf om dat op de Navo-top uit te spreken. Zo kennen we hem. Dan heeft hij geen pancartes mee.

VincentVega
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer VincentVega
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door VincentVega » 27 juni 2025, 16:12

chesini schreef: ↑27 juni 2025, 15:55

Zie https://www.ifw-kiel.de/topics/war-agai ... t-tracker/. US in Jan, Feb en Maa: 0 nul. US in May: 0 nul. Zie je wat mijnheer Trump gedaan heeft: Oekraine drooggelegd van hulp. Zo iemand durf ik een smeerlap noemen. En hij is te laf om dat op de Navo-top uit te spreken. Zo kennen we hem.
Zware aantijgingen ... ik weet niet of dat de juiste aanpak is naar Trump toe. :D

Ik lees in het artikel dat het gaat om NIEUWE toezeggingen ("Aid flows to Ukraine shifted significantly in March and April 2025. While the United States allocated no new aid during this period"). Zoals ik in mijn vorige post al uitlegde: Trump heeft de toezeggingen die al door Biden werden gedaan niet tegengehouden (wat hij had kunnen doen als president).

En ik hoop ook dat je beseft dat het gaat om cijfers van de maanden VOORAFGAAND aan de grondstoffendeal. Sinds 1 mei 2025 is er een grondstoffendeal tot stand gekomen en kan Oekraïne WEL bijkomende hulp krijgen van de VS. Ook militaire hulp ... maar dan tegen betaling in plaats van gratis.
Zodus, je zou je beter eens goed informeren vooraleer je beledigend taalgebruik boven haalt ... ;D
Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid

voorheenCP1234
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer voorheenCP1234
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door voorheenCP1234 » 27 juni 2025, 16:44

chesini schreef: ↑27 juni 2025, 15:55

Zie https://www.ifw-kiel.de/topics/war-agai ... t-tracker/. US in Jan, Feb en Maa: 0 nul. US in May: 0 nul. Zie je wat mijnheer Trump gedaan heeft: Oekraine drooggelegd van hulp. Zo iemand durf ik een smeerlap noemen. En hij is te laf om dat op de Navo-top uit te spreken. Zo kennen we hem. Dan heeft hij geen pancartes mee.
Hij heeft als een zakenman gehandeld en niet als iemand die miljarden weggeeft die zijn land niet bezit, in tegenstelling tot wat onze politiekers continu doen ...
Na het Zelensky incident heeft hij nieuwe donaties on hold gezet tot de big great deal werd getekend en die is getekend; vanaf nu hebben ze juist wel veel redenen om wapens te leveren want ze krijgen er zeldzame mineralen voor in de plaats = een win-win-win, goed voor de US wapenindustrie en bijkomend US jobs, goed om aan zeldzame minerale en grondstoffen te komen en het kost de belastingbetaler eens is NIETS ! En by the way, ook nog goed voor Oekraïne want de Russen moeten afblijven van al de gebieden die in de deal staan, dat weten ze maar al te goed en ze krijgen weer steun.
Make Spaargids " Great Again ! "

KleineSpaarder
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door KleineSpaarder » 27 juni 2025, 19:08

KleineSpaarder schreef: ↑27 juni 2025, 13:41
KleineSpaarder schreef: ↑24 juni 2025, 14:53
Zoals we weten, gelooft Trump heel graag zijn eigen leugens. Zo zei hij vandaag:

President Donald Trump claimed that Iran will “never” be able to rebuild its nuclear program following US strikes on its nuclear sites, when asked whether Iran has the capability to recover from the recent attacks.

Trumps fans geloven dan wel dat het Iraans kernwapenprogramma vernietigd is, want Trump zegt het.

Maar Netanyahu zit nu wel met een dik probleem. Zijn probleem is er nog altijd. Iraans kernwapenprogramma is hoogstens met een paar maanden vertraagd.
Iran zegt nu dat het geen nieuwe onderhandelingen wil voeren over hun kern-programma.

Waarom immers? Trump heeft gezegd (en ondertussen "bevestigd" ;D door zijn kabinet, het Amerikaanse leger, de Amerikaanse veiligheidsdiensten, de poetsvrouwen van het Pentagon, de bond van gepensioneerden, de voorzitters van de postzegelverenigingen, ...) dat alles vernietigd is. VOOR ALTIJD !!!!!

Dan is er inderdaad niets meer om te onderhandelen :P

Trumps fans zijn er ook gerust in. Als Trump zegt dat Irans dreiging voor altijd weg is, dan is dat fantastisch. Het regime van de ayatolla's voor altijd onschadelijk gemaakt. Geen enkele dreiging meer. Nooit meer. Wat een fantastische man toch, die Trump :D
https://www.reddit.com/r/nederlands/comments/1itue3l/een_overzicht_voor_het_boycotten_van_amerikaanse/

CarpeNoctem
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer CarpeNoctem
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door CarpeNoctem » 27 juni 2025, 20:22

Het kontgedraai van de MSM ivm de aanval op Fordow is inderdaad weer om je te bescheuren:

Afbeelding
;)

Afbeelding

Voor de jongere gasten die deze klassieker van Monty Python niet herkennen:
'Tis but a scratch.'
:D
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell

the_bishop
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer the_bishop
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door the_bishop » 27 juni 2025, 20:51

CarpeNoctem schreef: ↑27 juni 2025, 20:22 Het kontgedraai van de MSM ivm de aanval op Fordow is inderdaad weer om je te bescheuren

Voor de jongere gasten die deze klassieker van Monty Python niet herkennen:
:D
HAHA ! good ones ;D

... because it's true

classic van montypython...
https://www.youtube.com/watch?v=ZmInkxbvlCs
Starring:
The Black Knight as Iran :D
Arthur as Trump
Patsy as KleineSpaarder het knechtje van Trump

the_bishop
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer the_bishop
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door the_bishop » 27 juni 2025, 22:15

KleineSpaarder schreef: ↑24 juni 2025, 18:12 De ongelooflijke Trump is niet blij dat ZIJN STAAKT HET VUREN niet werd gerespecteerd.
Zijn staakt het vuren wordt wel gerespecteerd, maar dit ter zijde.

Momenteel LIVE vanuit the White House persconferentie...
the amazing Donald J Trump bereikt ook een vredesakkoord tussen Rwanda en Congo ! Een conflict dat al heel lang aansleept.

Rara... wie krijgt de Nobelprijs voor de Vrede voor 2025 ?

... I THINK WE GOT A WINNER ! :)

the_bishop
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer the_bishop
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door the_bishop » 27 juni 2025, 22:26

https://www.hln.be/israel-palestina/tru ... ~ac88fede/

Dat Khamenei nog leeft blijkt enkel bij de gratie van Trump te zijn geweest.
Als ie als dank herbegint met zijn nucleair spul gaat ie wat beleven...

Met TNCO Trump valt niet te sollen... Trump never chickens out!

voorheenCP1234
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer voorheenCP1234
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door voorheenCP1234 » 28 juni 2025, 02:02

the_bishop schreef: ↑27 juni 2025, 22:26 https://www.hln.be/israel-palestina/tru ... ~ac88fede/

Dat Khamenei nog leeft blijkt enkel bij de gratie van Trump te zijn geweest.
Als ie als dank herbegint met zijn nucleair spul gaat ie wat beleven...

Met TNCO Trump valt niet te sollen... Trump never chickens out!
Zijn grootste zwakte is tegelijkertijd ook zijn grootste sterkte; niet eindeloos denken maar handelen.

Fordow is daar een goed voorbeeld van, of het nu gelukt is of niet. Al meer dan 15 jaar zijn de US Forces met deze aanval bezig, miljarden en miljarden hebben ze daar ingestoken. Ik neem aan met de bedoeling om het effectief te doen, wel Trump heeft het gedaan. Moest nu blijken dat de aanval geen succes was, is het dan zijn schuld of de schuld van top-militairen die daar al meer dan 15 jaar aan bezig zijn !?!
Make Spaargids " Great Again ! "

chesini
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer chesini
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door chesini » 28 juni 2025, 11:53

the_bishop schreef: ↑27 juni 2025, 22:15
KleineSpaarder schreef: ↑24 juni 2025, 18:12 De ongelooflijke Trump is niet blij dat ZIJN STAAKT HET VUREN niet werd gerespecteerd.
Zijn staakt het vuren wordt wel gerespecteerd, maar dit ter zijde.

Momenteel LIVE vanuit the White House persconferentie...
the amazing Donald J Trump bereikt ook een vredesakkoord tussen Rwanda en Congo ! Een conflict dat al heel lang aansleept.

Rara... wie krijgt de Nobelprijs voor de Vrede voor 2025 ?

... I THINK WE GOT A WINNER ! :)
Vredesakkoord in Afrika - om opnieuw schaamteloos zijn zakken te vullen, een platte ordinaire marchandeur is het:
Trump sprak voorafgaand aan de ondertekening vol lof over de doorbraak: “Ze vochten al jaren met elkaar, zelfs met machetes. Het is één van de ergste oorlogen ooit. En ik had toevallig iemand die het kon oplossen.” Trump verklaarde verder dat de VS “veel mineralenrechten uit Congo” zal verkrijgen als onderdeel van het bredere akkoord en dat beide landen “vereerd zijn hier te mogen zijn”.

Overal waar er zeldzame aarden in de grond zitten signeert hij "vredesakkoorden". Ook in Oekraine signeert hij dergelijke deals. Een nieuwe vorm van kolonialisme als je het mij vraagt.

Waarom trouwens bereikt hij niets in Gaza, in Israel, in Palestina. Juist ja, daar zitten geen zeldzame aarden en geen petroleum in de grond. Europa interesseert hem trouwens ook niet. Vanwege niets in de grond om mee te marchanderen.
Laatst gewijzigd door chesini op 28 juni 2025, 14:22, 1 keer totaal gewijzigd.

KleineSpaarder
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door KleineSpaarder » 28 juni 2025, 13:27

KleineSpaarder schreef: ↑25 april 2025, 09:02 Geen freedom of speech meer in de US, zoals het een echte dictatuur betaamt.

Fox News, de spreekbuis en groot verdediger van Trump (en zijn leugens) heeft de resultaten van een poll over Trump bekendgemaakt.

De resultaten zijn barslecht voor Trump. Trump zeer kwaad op Fox News :)

Trump rails at Fox News for polling that shows widespread disapproval of his presidency
Early this morning, Donald Trump’s favorite morning show, Fox & Friends, introduced a segment on new polling conducted for the conservative network that “reveals what America thinks of president Trump’s first 100 days”.

As on-screen graphic showed that Trump’s overall approval rating had fallen to just 44% — which is one point lower than his 45% rating at this stage of his first term, 10 points lower than Joe Biden’s rating at this point in 2021, and 18 points lower than the rating for Barack Obama in 2009 — the host Lauren Simonetti said, “this is the report card for how the president has done thus far”.
Trump heeft verboden dat Fox News nog polls bekendmaakt. Freedom of Speech: alleen als je Trumps leugens vertelt :P

Nieuwe polls blijven bevestigen dat Trump het historisch slecht doet volgens de Amerikanen.

Ze waren al slecht. Na 3 maanden was hij de slechtste president na 3 maanden sinds 90 jaar.

De recente polls zijn nog slechter.

Donald Trump Approval Rating Suffers Worst Polls Yet—'Awful, Awful, Awful'
Published Jun 16, 2025 at 10:39 AM EDT
Updated Jun 16, 2025 at 12:53 PM EDT

00:40
By Khaleda Rahman
National Correspondent

Newsweek Is A Trust Project Member
FOLLOW
President Donald Trump's net approval rating has plummeted to the lowest level of his second term in two recent polls.

CNN's chief data analyst Harry Enten said on Friday that the latest Quinnipiac University and Associated Press-NORC polls, which had Trump's approval rating at 38 and 39 percent respectively, were "awful, awful, awful" for the president.

Why It Matters
Several recent polls have found Trump's approval rating remains stuck in negative territory.

The latest numbers suggest Americans largely disapprove of Trump's handling of protests in Los Angeles over his stepped-up enforcement of immigration laws.

The two polls were conducted between June 5 and 9, during which time protests in LA prompted Trump to deploy roughly 4,000 National Guard troops and 700 Marines to the city.

What To Know
The latest June polling by Quinnipiac University found just 38 percent approve of the job Trump is doing, while 54 percent disapprove.

In the university's April 9 poll, 41 percent approved, while 53 percent disapproved.

The latest survey was conducted among 1,265 self-identified registered voters from June 5 to June 9 and had a margin of error of plus or minus 2.8 percentage points.

Meanwhile, the latest AP-NORC found 39 percent had a positive view of the job Trump is doing, while 60 percent disapproved of his leadership so far.

The survey was conducted between June 5 and 9 among 1,158 adults, and had a margin of error of plus or minus 4 percentage points.

The AP-NORC poll in May found 41 percent approved of Trump's job performance, and 57 percent disapproved.

Enten said that Trump's approval rating on the issue of immigration has dropped six points in the past two weeks, according to CNN's aggregate.

"The only thing that's happened over the last two weeks is obviously Donald Trump's ramped up immigration hawkish agenda. And at least at this particular point, the American people are saying, 'No, we do not like that."

"And they have turned against the president on his core strength issue of immigration. He is now underwater on the issue that has been strongest for him."

KleineSpaarder
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door KleineSpaarder » 28 juni 2025, 13:39

KleineSpaarder schreef: ↑23 mei 2025, 21:14 Trump en zijn familie houden zich met dergelijk gepruts niet bezig als stijgende en dalende beurskoersen. Ze houden zich enkel bezig met hun miljarden business: vastgoed en crypto.

De dag voor zijn inauguratie heeft hij de $TRUMP meme coin gelanceerd die op dag 1 anderhalf miljard in het laadje bracht. De waarde is nog maar een fractie dan in het begin, maar het geld is binnen. De 220 grootste "investeerders" mochten gisteren naar het Cryptodiner van Trump.

Verder wil hij de Gaza ook "ontwikkelen".

Om zijn business te ondersteunen heeft hij vorige week zijn business partners in het nabije oosten bezocht. Trump maakt namelijk geen onderscheid tussen zijn privé en presidentschap. Zijn presidentschap staat ten dienste van zijn eigen vermogen (naast het voeren van wraakakties tegen wie hem stoort).

Trump overschrijdt de grenzen van corruptie niet. Hij verlegt de grenzen niet. Hij heeft de grenzen weggevaagd.
KleineSpaarder schreef: ↑20 mei 2025, 14:42
Op alle gebieden verlegt Trump grenzen. Corruptie is er een van, en het gebeurt allemaal in het volle daglicht, zonder enige gêne :) .

Men zou kunnen denken dat Trumps bezoek aan Qatar vorige week ook verdacht is. Trump heeft namelijk een week geleden een miljarden-investering bekendgemaakt in Qatar (*).

Niets is minder waar, toch volgens zijn woordwoorder:
White House press secretary Karoline Leavitt, when asked Friday if the president during his upcoming trip might meet with people ties to his family’s business, said it was “ridiculous” to suggest Trump "is doing anything for his own benefit.” :D

(*)
Trump to invest $3B in Simaisma real estate project in Qatar
Trump Organization's subsidiary inks deal with Qatari Diar for president’s 1st real estate project in Qatar
Ali Altunkaya and Mucahithan Avcioglu |
01.05.2025 - Update : 01.05.2025

DOHA / ISTANBUL

The Trump Organization will invest $3 billion in the Simaisma Project in Qatar, according to a statement.

“Trump International Golf Club” and “Trump Villas” will be constructed, said the statement from DarGlobal.
"Trump International Golf Club, Doha, together with our exclusive villa community, will embody the highest levels of quality, prestige, and timeless elegance that define the Trump name," he added.

KleineSpaarder schreef: ↑16 mei 2025, 14:56 Trump, die het woord corruptie een nieuwe betekenis geeft, heeft een akkoord gesloten met de UAE om hen ongebreidelde toegang te geven tot de meest geavanceerde AI chips (*)

Zo verpatst Trump de AI technologie van de US. MAGA is plots van geen tel meer.

UAE heeft namelijk 2 miljard geïnvesteerd in Trumps persoonlijke digital coins business. Daar mag dan iets tegenover staan.

(**)
Trump's stablecoin chosen for $2 billion Abu Dhabi investment in Binance, co-founder says
By Federico Maccioni
May 1, 202510:32 PM GMT+2Updated 15 days ago

World Liberty Financial unveiled USD1 stablecoin in March
To be used for $2 bln MGX investment in Binance, WLF co-founder says
Use highlights World Liberty's growing clout in crypto industry
May 1 (Reuters) - A stablecoin launched by Donald Trump's World Liberty Financial crypto venture is being used by an Abu Dhabi investment firm for its $2 billion investment in crypto exchange Binance, one of World Liberty's co-founders said on Thursday.
It's the latest in a series of Trump family crypto-related ventures, including a "meme coin" launched in January, that have drawn criticism from government ethics experts and political opponents over potential conflicts of interest.

World Liberty, which aims to allow people to access financial services without intermediaries like banks, said in March it would launch USD1, a dollar-pegged stablecoin backed by U.S. Treasuries, dollars and other cash equivalents.
Speaking at a crypto conference in Dubai, Zach Witkoff, a co-founder of World Liberty, said USD1 would be used to close the $2 billion investment by Abu Dhabi-based MGX into Binance, the world's biggest crypto exchange.
"We are excited to announce today that USD1 has been selected as the official stablecoin to close MGX's $2 billion investment in Binance," said Witkoff, who is a son of Trump's special envoy to the Middle East, Steve Witkoff.
Trump is stilaan een van de meest corrupte machthebbers ooit, waar ook ter wereld, en hij doet het in alle openheid.

Trumps fans zien er geen kwaad in want ze geloven zijn zoon Eric Trump (de beheerder van Trumps corruptie-bedrijf The Trump Organization) die beweert:

“If there’s one family that hasn’t profited off politics, it’s the Trump family,” he said.

De Trump fans, je kunt ze om het even wat op de mouw spelden :P

Plaats reactie
  • Afdrukweergave

1133 berichten
  • Pagina 74 van 76
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 72
  • 73
  • 74
  • 75
  • 76
  • Volgende

Terug naar “Kroeg”

Ga naar
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • ↳   Kroeg
  • Forumoverzicht

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

• Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Financiën vergelijken

• Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Verzekeringen

Info

• Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
  • Accessibility
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy