MeDirect - gratis makelaarsloon voor ETF tijdens de zomer
TIP
MeDirect - gratis makelaarsloon voor ETF tijdens de zomer
Toevallig ging ik eens op de algemene site van MeDirect.be kijken en kon ik daar lezen dat er actie loopt van 01/07/2025 tot 31/08/2025 voor gratis makelaarsloon voor het kopen of verkopen van ETF. De voorwaarden zijn zeer algemeen: ETF uit hun gamma, men moet klant zijn, ...maar geen limiet op de hoogte van het bedrag. Als klant kreeg ik geen bericht van deze actie, blijkbaar is deze actie vooral bedoeld om nieuwe klanten te lokken...
Re: MeDirect - gratis makelaarsloon voor ETF tijdens de zomer
Ben klant en heb hierover een mailbericht ontvangen.
Heb intussen een aankoop gedaan en, inderdaad geen makelaarsloon aangerekend gekregen.
Had al wel etf in portefueille, misschien is dat de reden?
Heb intussen een aankoop gedaan en, inderdaad geen makelaarsloon aangerekend gekregen.
Had al wel etf in portefueille, misschien is dat de reden?
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
- voorheenCP1234
- Hero Member
- Contacteer:
Ook klant, goede zelfs, met ETF's bij hun en ook niets ontvangen; spijtig, een automatisch verstuurde mail is de dag van vandaag echt geen werk ...
Make Spaargids " Great Again ! "
Ook klant, niet zo een goede en geen etf's.
Wel mail ontvangen.
Wel mail ontvangen.
Ben klant bij MeDirect met o.a. ETF's en heb ook geen mail gekregen.
Ben klant bij MeDirect zonder etf's en heb wel die mail gekregen

Code: Selecteer alles
Date: Sat, 28 Jun 2025 09:02:04 +0200 (CEST)
From: MeDirect <no-reply@email.medirect.be>
Reply-To: MeDirect <info@medirect.be>
Subject: =?utf-8?Q?Zomercampagne:_0%_commissie_op_ETF=E2=80=99s?=
-
- Full Member
- Contacteer:
Ook gekregen voor mezelf, zonder etf's - niet gekregen voor mijn vrouw, wel etf's.
Zou dat gratis makelaarsloon dan ook tellen voor diegenen die de mail NIET hebben gekregen ?
Zou dat gratis makelaarsloon dan ook tellen voor diegenen die de mail NIET hebben gekregen ?
Het stond redelijk onopvallend in de laatste nieuwsbrief. Ik dacht zelfs redelijk onderaan.voorheenCP1234 schreef: ↑1 juli 2025, 18:35 Ook klant, goede zelfs, met ETF's bij hun en ook niets ontvangen; spijtig, een automatisch verstuurde mail is de dag van vandaag echt geen werk ...
- voorheenCP1234
- Hero Member
- Contacteer:
Aan diegene die de "mail " hebben ontvangen; wad het de nieuwsbrief waar het volgens annetje ergens onderdaan stond of effectief een mail met info over deze actie ?
Make Spaargids " Great Again ! "
Heb je moeite om email headers te lezen?voorheenCP1234 schreef: ↑2 juli 2025, 12:27 Aan diegene die de "mail " hebben ontvangen; wad het de nieuwsbrief waar het volgens annetje ergens onderdaan stond of effectief een mail met info over deze actie ?

Code: Selecteer alles

Ik heb de mail ook niet gekregen.
Maar het staat wel op de homepage, dus ik ga er zeker vanuit dat het voor iedereen geldt.
https://www.medirect.be/nl-be/investeer ... fs/search/
Maar het staat wel op de homepage, dus ik ga er zeker vanuit dat het voor iedereen geldt.
https://www.medirect.be/nl-be/investeer ... fs/search/
Die mail heb ik niet gekregen... wellicht omdat ik al enkele ETF's heb gekocht bij hen.vortex schreef: ↑2 juli 2025, 12:52Heb je moeite om email headers te lezen?voorheenCP1234 schreef: ↑2 juli 2025, 12:27 Aan diegene die de "mail " hebben ontvangen; wad het de nieuwsbrief waar het volgens annetje ergens onderdaan stond of effectief een mail met info over deze actie ?
En als je het alsnog niet snapt; nee, het was niet de nieuwsbrief, het ging effectief enkel over die actie. Ik zou de weblink naar die mail kunnen posten maar de inhoud was blijkbaar niet voor etf bezitters bestemd, dus ja helaas, vertrouwelijke info mag je niet delen héCode: Selecteer alles
![]()
Kopen omdat er een actie is, is wel een heel foute manier om te investeren.