Klimaathysterie
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
Re: Klimaathysterie
Geen probleem. Als je de kaart goed bekijkt zie je dat zowat de helft van de wereldbevolking in Indië, Chine (en buurlanden) woont. Dat zijn snelgroeiende landen qua bevolkingsaantallen (in het bijzonder Indië). China en Indië behoren ook tot de topvervuilers qua CO2-uitstoot per land.patrick4 schreef: ↑9 juli 2025, 15:42Nee, maar Belgie is heel klein. Dit beeld toont enkel dat grote delen van de wereld dun bevolkt zijn. Ik leg uit waarom.VincentVega schreef: ↑9 juli 2025, 14:15 Behoort België tot de Noordpool?![]()
Of ligt het in de woestijn?![]()
Mijn punt: de grootste vervuiler is de mens. Doe dus iets aan de bevolkingsexplosie in die landen als je het milieu wil redden.
Laatst gewijzigd door VincentVega op 9 juli 2025, 16:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid
Je had de helft van de rode gebieden op de kaart in het geel kunnen schilderen en het zou nog steeds even accuraat zijn. Waarom is ervoor gekozen om het onbevolkte deel van de aarde rood te kleuren? Dat is heel doelbewust gedaan.VincentVega schreef: ↑9 juli 2025, 16:05Geen probleem. Als je de kaart goed bekijkt zie je dat zowat de helft van de wereldbevolking in Indië, Chine (en buurlanden) woont.
Ik heb een bliksemafleider van het merk Gallagher op het dak van mijn Airbnb in Avoriaz.
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
Ik heb de kaart niet geschilderd, noch gechilderd. Ze was gewoon terug te vinden op het internet middels een eenvoudige zoekopdracht.patrick4 schreef: ↑9 juli 2025, 16:22Je had de helft van de kaart in het geel kunnen childeren en het zou nog steeds even accuraat zijn. Waarom is ervoor gekozen om het onbevolkte deel van de aarde rood te kleuren? Dat is heel doelbewust gedaan.VincentVega schreef: ↑9 juli 2025, 16:05
Geen probleem. Als je de kaart goed bekijkt zie je dat zowat de helft van de wereldbevolking in Indië, Chine (en buurlanden) woont.
Het rode deel omvat alle continenten, behalve een deel van Azië. Het gele deel omvat de belangrijkste landen van Azië. De landen met een grote bevolkingsexplosie.
Ik merk dat je een probleem hebt met deze voorstelling. Wat is precies het probleem?
Waarom is bijvoorbeeld China dan geel ingekleurd? Het land heeft allesbehalve een explosieve groei van de bevolking. De laatste jaren is er zelfs sprake van een krimp. Het gevolg van een jarenlange 1-kind politiek. Dus dat kan zeker niet het criterium geweest zijn om de kaart in te kleuren. De vraag is dus: wat wel? Wat wilt deze kaart ons precies vertellen? Of wat probeer jij ons te bewijzen?VincentVega schreef: ↑9 juli 2025, 16:30 Het rode deel omvat alle continenten, behalve een deel van Azië. Het gele deel omvat de belangrijkste landen van Azië. De landen met een grote bevolkingsexplosie.
Ik heb een bliksemafleider van het merk Gallagher op het dak van mijn Airbnb in Avoriaz.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Met slechts één van zijn nicks vandaag al 25 posts

En het is nog maar 17u ...
Ik denk dat zelfs haelewyn in zijn beste dagen dat record niet klopte

Maar die overdrive betekent gewoonlijk dat hij van plan is die nick te dumpen. Ecdysis dus (excuses aan KV).
Mijn leitmotiv blijft onveranderd: laat de burger met rust.
Maar kom, er moet toch iemand zo'n werkonwilligen een uitkering geven: laat het ons houden op een flat tax van 10%. Nadat de politici eerst zichzelf daarmee verrijkt hebben zullen er wel nog wat kruimels overblijven zeker?
En hier kun je voor jezelf uitmaken in welke fase van de klimaathysterie je al zit:
Laatst gewijzigd door CarpeNoctem op 9 juli 2025, 18:09, 1 keer totaal gewijzigd.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
chesini? Die is al lang fase 6 voorbijCarpeNoctem schreef: ↑9 juli 2025, 17:08Met slechts één van zijn nicks vandaag al 25 posts![]()
Ik denk dat zelfs haelewyn in zijn beste dagen dat record niet klopte![]()
Maar kom, er moet toch iemand zo'n werkonwilligen een uitkering geven: laat het ons houden op een flat tax van 10%. Nadat de politici eerst zichzelf daarmee verrijkt hebben zullen er wel nog wat kruimels overblijven zeker?
En hier kun je voor jezelf uitmaken in welke fase van de klimaathysterie je al zit:
![]()

- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
Nogmaals, ik heb het kaartje niet getekend. Tot 2023 had China een bevolkingsgroei. Sindsdien is er een krimp, maar China telt nog steeds meer dan 1,4 miljard inwoners (door een jarenlange bevolkingsexplosie de decennia daarvoor),patrick4 schreef: ↑9 juli 2025, 16:49Waarom is bijvoorbeeld China dan geel ingekleurd? Het land heeft allesbehalve een explosieve groei van de bevolking. De laatste jaren is er zelfs sprake van een krimp. Het gevolg van een jarenlange 1-kind politiek. Dus dat kan zeker niet het criterium geweest zijn om de kaart in te kleuren. De vraag is dus: wat wel? Wat wilt deze kaart ons precies vertellen? Of wat probeer jij ons te bewijzen?VincentVega schreef: ↑9 juli 2025, 16:30 Het rode deel omvat alle continenten, behalve een deel van Azië. Het gele deel omvat de belangrijkste landen van Azië. De landen met een grote bevolkingsexplosie.
Maar we dwalen af:
* 50% van de wereldbevolking leeft in (een deel van) Azië. En een speciale toevoeging voor mierenneukers patrick: omwille van een huidige of voormalige sterke bevolkingsexplosie.
* de mens is de grootste milieuvervuiler. Pak dus eerst de bevolkingsgroei aan als je het milieu wil redden (toevoeging: zoals China sinds enige jaren doet en hopelijk volhoudt)
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- voorheenCP1234
- Hero Member
- Contacteer:
Ik vraag me af af wat zijn volgende trol-account gaat zijn ?VincentVega schreef: ↑9 juli 2025, 17:18chesini? Die is al lang fase 6 voorbijCarpeNoctem schreef: ↑9 juli 2025, 17:08
Met slechts één van zijn nicks vandaag al 25 posts![]()
Ik denk dat zelfs haelewyn in zijn beste dagen dat record niet klopte![]()
![]()
![]()
De eerste is anti-Trump en Anti-US, wel pro China en totalitaire regimes
De tweede is hetzelfde als de eerste ivm de US maar in iets, iets mindere mate pro China daar het nu een klimaat-moraal-ridder is
De volgende misschien een pro-NVA-er die iedereen die tegen de NVA is afzet als fascisten en racisten of communisten? Indien zo, dan heb jij zware concurrentie Vivi ...

Make Spaargids " Great Again ! "
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
In plaats van “chesini” wordt het misschien “blokkerini”voorheenCP1234 schreef: ↑9 juli 2025, 17:32![]()
Ik vraag me af af wat zijn volgende trol-account gaat zijn ?
De tweede is hetzelfde als de eerste ivm de US maar in iets, iets mindere mate pro China daar het nu een klimaat-moraal-ridder is
De volgende misschien een pro-NVA-er die iedereen die tegen de NVA is afzet als fascisten en racisten of communisten? Indien zo, dan heb jij zware concurrentie Vivi ...![]()

Iemand die net zoals Flipke Dewinter pro China en andere totalitaire regimes (Assad, Poetin …) is en ook een vleugje racisme prefereert. Net zoals jij, de concurrentie aan de extremistische zijde wordt groot …

- voorheenCP1234
- Hero Member
- Contacteer:
Ouch Vivi, stoute jongen, je plaat van laster en onwaarheden blijft maar hangen hé jongen ...VincentVega schreef: ↑9 juli 2025, 18:30In plaats van “chesini” wordt het misschien “blokkerini”voorheenCP1234 schreef: ↑9 juli 2025, 17:32
![]()
De volgende misschien een pro-NVA-er die iedereen die tegen de NVA is afzet als fascisten en racisten of communisten? Indien zo, dan heb jij zware concurrentie Vivi ...![]()
![]()
Iemand die net zoals Flipke Dewinter pro China en andere totalitaire regimes (Assad, Poetin …) is en ook een vleugje racisme prefereert. Net zoals jij, de concurrentie aan de extremistische zijde wordt groot …![]()
Geef me eens voorbeelden waar ik pro-China/ Assad/ Poetin ben en racisme prefereer ?!? Je lasterlijke uitspraken beginnen zich toch op te stapelen ...
Voor alle duidelijkheid, al is het hoogstwaarschijnlijk dat je het nu nog niet gaat snappen, ik ben pro Vlaanderen, pro Trump, pro US en ik vind het Vlaams Belang ( tot ze het tegendeel bewijzen ) het enige alternatief voor de corrupte/ leugenachtige/ verraderlijke politici die al dag en jaar aan de macht zijn maar als ik bv. in Nederland zou wonen zou ik voor de PvdD stemmen.
U bent pro Vlaanderen ? Ik ben pro wereld. Stop toch eens met dat enggeestige nationalisme.
-
- Full Member
- Contacteer:
A free country? Heb je die totalitaire graaier bezig gezien tijdens de coronacrisis? Een kind in een snoepwinkel was er niets tegen.chesini schreef: ↑9 juli 2025, 11:34It is a free country. Ga zelf voor minister en bedenk ook erbij hoe jij in die tijd zou gereageerd hebben. Want iedereen hier schijnt heiliger zijn dan de Paus. Vooral de zogenaamd gematigde rechtsene nog erger de Zwarte Bottinekens van Het Vlaams Blok.Popkwiskampioen schreef: ↑9 juli 2025, 10:59
Het moet toch zijn dat de man iets weet op te wekken. Energie is het niet, toch geen positieve in mijn geval.
- voorheenCP1234
- Hero Member
- Contacteer:
En dan zwijgen we nog over ons Ursula ...; hoeveel doden heeft die niet op haar geweten voor wat smeergeld en dan zwijgen we nog over haar verantwoordelijkheid in Oekraïne ...Popkwiskampioen schreef: ↑9 juli 2025, 22:57A free country? Heb je die totalitaire graaier bezig gezien tijdens de coronacrisis? Een kind in een snoepwinkel was er niets tegen.
Jullie moeten in de US gaan solliciteren voor Expert Profiler bij de FBI. Zo goed zijn jullie. Hoewel ik denk dat ChatGPT Deep Search het al beter doet. Maar gezien Trump zelf niet te slim is, is er voor jullie in de US nog toekomst.VincentVega schreef: ↑9 juli 2025, 18:30In plaats van “chesini” wordt het misschien “blokkerini”voorheenCP1234 schreef: ↑9 juli 2025, 17:32
![]()
![]()
Iemand die net zoals Flipke Dewinter pro China en andere totalitaire regimes (Assad, Poetin …) is en ook een vleugje racisme prefereert. Net zoals jij, de concurrentie aan de extremistische zijde wordt groot …![]()