Federale Arizona-regering
Re: Federale Arizona-regering
Om het met platin te zeggen, het staat je vrij het te proberen.
De meeste doen dat ook om na een aantal jaar tot de conclusie te komen dat het hopeloos is.
Maar je praat naast de kwestie en wil het werkelijke probleem niet onder ogen zien. Maar dat zijn we gewoon van jou
Ik zal het nog eens uitleggen. Vroeger sprak iedereen op school Nederlands, zelfs het plaatselijke dialect. Nu spreekt de helft een soort Pasjtoe of ander dialect maar zeker geen Nederlands. Als je vroeger vocht op de speelplaats of je kreeg straf dan kreeg je thuis nog eens straf. Nu staan ze
's anderdaags met een advocaat in het kantoor van de directie.
Maar geloof gerust dat het allemaal goed komt, de toekomst zal het uitwijzen.
Ik ben alvast blij dat ik binnen 2.5 jaar op vervroegd pensioen kan en ik zal mijn geld wel ergens anders gaan opdoen. Ik tel de dagen af dat ik het hier kan afbollen.
De meeste doen dat ook om na een aantal jaar tot de conclusie te komen dat het hopeloos is.
Maar je praat naast de kwestie en wil het werkelijke probleem niet onder ogen zien. Maar dat zijn we gewoon van jou
Ik zal het nog eens uitleggen. Vroeger sprak iedereen op school Nederlands, zelfs het plaatselijke dialect. Nu spreekt de helft een soort Pasjtoe of ander dialect maar zeker geen Nederlands. Als je vroeger vocht op de speelplaats of je kreeg straf dan kreeg je thuis nog eens straf. Nu staan ze
's anderdaags met een advocaat in het kantoor van de directie.
Maar geloof gerust dat het allemaal goed komt, de toekomst zal het uitwijzen.
Ik ben alvast blij dat ik binnen 2.5 jaar op vervroegd pensioen kan en ik zal mijn geld wel ergens anders gaan opdoen. Ik tel de dagen af dat ik het hier kan afbollen.
Ik snap het. Maar bon. Ik praat niet naast de kwestie. Ik zat vorige week op den dorpel buiten (zoals vroeger, op den dorpel gaan zitten en zien wat er gebeurt). Passeert er een grote klas van het lagere. Met 2 juffrouwen (vroeger zou dat idd maar een halve juf zijn geweest). Het was een getetter en gekwetter. Allemaal strak in het fluogeel. Maar ze moesten oversteken. De eersten volgden goed. De laatsten bleven hangen. Komen daar toch 2 leerlingen de achterblijvers aanmanen tot spoed. Ik was zelf verschoten. Ik heb nog gezegd dat ik dat had moeten filmen. De jufs moesten niets doen. Zo slim die klas. Ik zag niemand die hopeloos was. Ik zag de nieuwe generatie. En ik zag dat ze goed was. Misschien zijn er wel te weinig mensen die tegen die stoet/kleine volksverhuizing zeggen dat ze echt goed bezig zijn. Wel ik zeg dat ze heel goed bezig zijn.
Laatst gewijzigd door chesini op 18 oktober 2025, 13:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Nee. Dat is niet hetzelfde. In jouw gedachtenwereld misschien wel maar jij leeft ergens anders dan ik : jij leeft in je fantasiewereld.VincentVega schreef: ↑18 oktober 2025, 11:21Redelijk neutraal??? Onterecht een extreem linkse positionering toegeschreven??? Really![]()
Ik zal je geheugen eens opfrissen.
...........
Wie extreem-links stemt, is niet “redelijk neutraal” maar … extreem-links![]()
Het is alsof iemand die VB stemt zou zeggen dat hij eigenlijk links-progressief en voor open grenzen is![]()
Wat moet het leven toch simpel zijn als je alles vereenvoudigt tot het onzinnige.
Ik stemde PvdA. Ik zal dat waarschijnlijk opnieuw doen. Maar misschien ook niet. Ik ben geen pvda'er. Ik heb geen lidkaart van die partij.
Al wie voor De Croo gestemd is, is die dan een scheefpoeper ?
Al wie voor cd&v gestemd heeft, ooit .. is een tsjeef ?
Voor Mr professor gestemd ? Dat is een geldverbrander ?
Man man man... Die belachelijke zever van jullie toch he.
En dat jullie dan nog altijd denken gelijk te hebben. Hilarisch ! (Om het met dat trendy woordje te zeggen).
--KNIP--
- VincentVega
- Hero Member
haelewyn schreef: ↑18 oktober 2025, 19:02Nee. Dat is niet hetzelfde. In jouw gedachtenwereld misschien wel maar jij leeft ergens anders dan ik : jij leeft in je fantasiewereld.VincentVega schreef: ↑18 oktober 2025, 11:21
Redelijk neutraal??? Onterecht een extreem linkse positionering toegeschreven??? Really![]()
Ik zal je geheugen eens opfrissen.
...........
Wie extreem-links stemt, is niet “redelijk neutraal” maar … extreem-links![]()
Het is alsof iemand die VB stemt zou zeggen dat hij eigenlijk links-progressief en voor open grenzen is![]()
Wat moet het leven toch simpel zijn als je alles vereenvoudigt tot het onzinnige.
Ik stemde PvdA. Ik zal dat waarschijnlijk opnieuw doen. Maar misschien ook niet. Ik ben geen pvda'er. Ik heb geen lidkaart van die partij.
Al wie voor De Croo gestemd is, is die dan een scheefpoeper ?
Al wie voor cd&v gestemd heeft, ooit .. is een tsjeef ?
Voor Mr professor gestemd ? Dat is een geldverbrander ?
Je voorbeelden trekken nergens op. Ik heb het over partijen, niet over individuele politici.

Wie op extreme partijen stemt, of het nu extreem-links of extreem-rechts is, is niet neutraal.

Wie VB of PVDA stemt is verre van neutraal …

--KNIP--
Laatst gewijzigd door VincentVega op 18 oktober 2025, 21:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid
Jouw conclusies trokken op niks. So what. Ik bekijk je daar ook niet scheef voorVincentVega schreef: ↑18 oktober 2025, 19:37
Je voorbeelden trekken nergens op. Ik heb het over partijen, niet over individuele politici.![]()

Allee lap. Ik moet je weer Nederlands leren.VincentVega schreef: ↑18 oktober 2025, 19:37 Wie op extreme partijen stemt, of het nu extreem-links of extreem-rechts is, is niet neutraal.![]()
Wie VB of PVDA is verre van neutraal …![]()
Wie op VB of PVDA STEMT !!!
Je vindt wellicht nog niet dat je anderen niks te leren hebt..
Megalomanie ... het is toch nogal wat.
Ik heb je dat al eerder gezegd.
Mijn stemgedrag vloeit imho NIET voort uit uiterst links zijn.
Ik zie de politiek als een gekruide soep.
Ik stem voor het ingrediënt dat de soep tekort komt.
Dat was toen nogal rechtse soep. Erg rechts. Er kwam wat links aan tekort.
Als jij rechts stemt hoop je misschien dat je partij 90 procent haalt en alleen gaat heersen. Bartje hoopt dat misschien ook..
Ik heb nooit gehoopt dat pvda 90 procent zou halen. Dat zou ik geen goed idee vinden.
Maar een goeie scheut pvda in de soep kwam mij op dat moment goed uit.
Ik stem ook voor wie mijn leven beter maakt. Niet voor die die jouw leven beter zou kunnen maken.
Ik stem voor wie ik wil ook. Wat jij of anderen daar over te denken en te vinden hebben heeft geen enkel belang. Interesseert me ook geen lor.
--KNIP--
Kunnen we terug on topic gaan? Blijkbaar snappen sommigen niet waarom zaken worden geknipt of verwijderd.
Alle reacties op deze post zullen ook sowieso verwijderd worden. 't Is maar dat het duidelijk is.
Alle reacties op deze post zullen ook sowieso verwijderd worden. 't Is maar dat het duidelijk is.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Ik snap het niet, nee... en er komt ook weinig uitleg.
On topic : wie denkt bv. dat de huidige regering gaat vallen voor de volgende 7 dagen voorbij zijn ?
Ik durf het niet inschatten. De hoop zou groter kunnen zijn dan het realisme
On topic : wie denkt bv. dat de huidige regering gaat vallen voor de volgende 7 dagen voorbij zijn ?
Ik durf het niet inschatten. De hoop zou groter kunnen zijn dan het realisme

Blijkbaar ligt MR weer dwars. Btw verhoging en herinvoering van het 33% luxetarief lijkt me onvermijdelijk.
Electoraal beide lastig, ik geloof het niet. En hoe bepaal je wat “luxe” is?
En zijn daar geen Europese regels voor?
En zijn daar geen Europese regels voor?
Het is moeilijjk inschatten. Ik zou als BDW zijnde ook een lineaire inkrimping van het aantal personen op de loonlijst van de staat overwegen, en een drastische vereenvoudiging van het staatsbestel en een grote opkuis in subsidies aan organisaties en bedrijven.
Laatst gewijzigd door chesini op 19 oktober 2025, 17:08, 1 keer totaal gewijzigd.
De subsidiering van onder andere bedrijfswagens moet inderdaad dringend op de schop.
Belastingsvoordeel afschaffen en dit voordeel normaal belasten zoals loon. Ook de verkeersbelasting voor EV kan omhoog wat mij betreft.
Als je met die loonlijst het aantal onterechte langdurig zieken en het aantal langdurige werklozen bedoelt, kan je naderhand aan de echte loonlijst beginnen. Zolang je de uitwassen niet aanpakt ga je op de loonlijsten weinig besparen.