Ervaringen met Keytrade
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
-
ParijsRobaais
- Newbie

- Contacteer:
Re: Ervaringen met Keytrade
De app doet al een paar dagen raar. Hij toont niet de meest recentste transacties. Het scherm even naar beneden trekken verhelpt dit dan wel. Nog mensen dit fenomeen?
Update van mijn kant: via de app heb ik kosteloos een nieuwe kaart aangevraagd en ontvangen. Gisteravond heb ik die uitgeprobeerd aan een broodautomaat die mijn vorige kaart nooit aanvaardde, en de nieuwe kaart werkte meteen probleemloos.guest1605 schreef: ↑15 oktober 2025, 08:47 Vraagje aan mede-Keytraders: mijn echtgenote en ik hebben beiden een bankkaart van Keytrade, maar stellen vast dat contactloos betalen soms niet kan. Dit is bvb. het geval bij sommige frisdrankautomaten, maar erger nog: ook in de bussen van de Lijn (waar terugvallen op cash blijkbaar niet kan/mag). In de app heb ik de Kaartinstellingen nagekeken: alles staat aangevinkt (contactloos + zonder pincode < 150EUR). Bij klassieke betaalterminals zoals in de supermarkten e.d. werkt contactloos betalen zonder PIN wel.
Iemand dit al tegengekomen ?
- PotjeVickx
- Jr. Member

- Contacteer:
Al die 'niche vormen' van betalen, het werkt met het ene maar niet met het andere en dan weer omgekeerd. Het is net als een tv-abonnement voor voetbal of cyclo-cross. 't Is altijd hopen dat je hardware blijft werken met de formules die alle samenwerkende organisaties willen werken of blijven werken.
Doe ies normaal.
zijn er onderhoudswerken bij Keytrade? gisteren en ook vandaag geraak ik niet ingelogd zowel op telefoon als pc.
-
DonQuichot
- Full Member

- Contacteer:
Geen enkel probleem hier. 
-
DonQuichot
- Full Member

- Contacteer:
gewoon omdat Keytrade nog geen Google Wallet ondersteunt, wat Belfius trouwens pas recent ondersteunt, ga je orakelen.PotjeVickx schreef: ↑1 november 2025, 19:10 Al die 'niche vormen' van betalen, het werkt met het ene maar niet met het andere en dan weer omgekeerd. Het is net als een tv-abonnement voor voetbal of cyclo-cross. 't Is altijd hopen dat je hardware blijft werken met de formules die alle samenwerkende organisaties willen werken of blijven werken.
Doe ies normaal.
- TV abbo heeft al ALTIJD gewerkt via Streaming (PC, Android Streamer)
- Van een app (van een bank) mag je toch verwachten dat ze geen android versie van 10 jaar terug toelaten. Anders terug gejank hier, als ze gehacked worden. En wie is dan weer de schuldige
- ik lees dat telenet ''tv met een kaartje' zal stoppen, idem hun digicorder, en nu enkel via hun IPTV streamer
- Sommige websites draaien beter op Chrome, dan op Explorer (laatste jaren is het beter). Dat moet je weten.
- Op mijn Curve (mastercard) app, draaien Revolut, KT VISA, N26, Beobank,...So what's the issue?
- PotjeVickx
- Jr. Member

- Contacteer:
tv heeft altijd gewerkt met 'n coax, zonder meer apparatuur.
De bank heeft een app aangeboden en de klant moet maar volgen (ook met de aankoop van hardware) volgens de grillen van de bank.
CI+ kaartjes ... nog niets van gehoord dat dit gestopt wordt, enkel dat je ze niet meer kan overdragen naar derden, dan worden ze niet meer geheractiveerd.
Ik vind het heel raar dat we als klant zomaar in gaan op investeringen die leveranciers eisen om hun producten nog te kunnen aanhouden en dat we onderhevig zijn aan hun grillen.
Ook de overheden gaan hier in mee, krijgen we alles op smartphone? Eid, rijbewijs, ... Waar in de wetgeving staat dat je een digitaal toestel moet aanhouden om nog deel uit te maken van onze maatschappij?
De bank heeft een app aangeboden en de klant moet maar volgen (ook met de aankoop van hardware) volgens de grillen van de bank.
CI+ kaartjes ... nog niets van gehoord dat dit gestopt wordt, enkel dat je ze niet meer kan overdragen naar derden, dan worden ze niet meer geheractiveerd.
Ik vind het heel raar dat we als klant zomaar in gaan op investeringen die leveranciers eisen om hun producten nog te kunnen aanhouden en dat we onderhevig zijn aan hun grillen.
Ook de overheden gaan hier in mee, krijgen we alles op smartphone? Eid, rijbewijs, ... Waar in de wetgeving staat dat je een digitaal toestel moet aanhouden om nog deel uit te maken van onze maatschappij?
Telenet is allesinds goed bezig met afbouwen. 1 september niet meer activeren, 1 december geen extra Play Sports meer mogelijkPotjeVickx schreef: ↑Gisteren 17:28 CI+ kaartjes ... nog niets van gehoord dat dit gestopt wordt, enkel dat je ze niet meer kan overdragen naar derden, dan worden ze niet meer geheractiveerd.
Opgelet: vanaf 1 december 2025 bieden we Play Sports enkel nog aan op de Telenet TV-box (IP). Vervang je Digibox of Digicorder om van Play Sports te blijven genieten.
-
dikkepatapoef
- Newbie

- Contacteer:
Nu werkt het vooral ip-gebaseerd. Daar heb ik eigenlijk geen probleem mee, wel integendeel. Het is nog altijd vrij neutraal qua technologische keuzes.
Ge moet dat niet met de smartphone doen hee. Kan in bijna alle gevallen (Revolut en consoorten niet tena gesproken) nog steeds van achter een computer. In veel gevallen kunt ge ook nog fysiek in een bankkantoor terecht als ge dat echt zoudt willen.De bank heeft een app aangeboden en de klant moet maar volgen (ook met de aankoop van hardware) volgens de grillen van de bank.
Bpost is op dat gebied een lastig geval. Als ge de pech hebt dat er een pakje voor u in een pakjesautomaat terechtkomt, dan zijt ge gejost. Of gechareld. Ge moogt kiezen.Ik vind het heel raar dat we als klant zomaar in gaan op investeringen die leveranciers eisen om hun producten nog te kunnen aanhouden en dat we onderhevig zijn aan hun grillen.
De Belgische overheden zijn eigenlijk net toonbeelden van een neutrale aanpak op dat gebied. Als het goed is mag het ook gezegd worden. Ge kunt bijvoorbeeld perfect zonder smartphone of eid met eigen keuze van 2fa aanmelden bij al wat overheid is. Er wordt niet veel reclame voor gemaakt, maar het kan wel.Ook de overheden gaan hier in mee, krijgen we alles op smartphone? Eid, rijbewijs, ... Waar in de wetgeving staat dat je een digitaal toestel moet aanhouden om nog deel uit te maken van onze maatschappij?
-
spaarfreakje
- VIP member

- Contacteer:
'2fa'... gelukkig is er AI (art intel) die me uitlegt waar deze afkorting nu weer voor staat 
Sinds de laatste update van de app vandaag geraak ik ook niet meer ingelogd. Heeft soms wat tijd nodig. De telefoon opnieuw opstarten of de app opnieuw installeren kan helpen.
Pc heb ik nog niet geprobeerd.
Laatst gewijzigd door Samsara op 4 november 2025, 03:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Vorige week vrijdag opgebeld door de medewerker waaraan ik de melding maakte. Met aangeboden excuses en een dag later €0,35 op mijn rekening.EarthNvstr1 schreef: ↑11 oktober 2025, 23:50Tja, "correct is correct" zal de klantendienst wellicht ook zeggen als blijkt dat de vergissing toch 0,05 was ipv 0,35 als ze ooit deze case gaan willen behandelen.![]()