Telecom : vierde operator komt eraan (DIGI)
-
MountainTop
- Full Member

- Contacteer:
Re: Telecom : vierde operator komt eraan (DIGI)
Bedankt om dit te laten weten. Ik heb het zojuist genomen. Deze aanbieding lijkt op 8 December te verlopen.
Over €5 abonnement:
Eenmaal ingelogd met It'sMe en je jouw adresgegevens bevestig hebt krijg je bovenaan de pagina dit te zien:
Ik hoop dat dat verkeerd is? Er staat wel degelijk onbeperkt als je op deze pagina op "meer info" klikt. Zonder enige vorm van verdere voorwaarden.Simkaart 1
hey! mobiel S : 15 GB , 150 minuten & 500 SMS
https://www.heytelecom.be/nl/gsm-abonnementen
Mocht het idd beperkt zijn dan kan ik nog altijd die simkaart die ze mij toesturen niet activeren, zonder meer, veronderstel ik?
Bij het abonnement van €7 per maand krijg je dit te zien:
hey! mobiel M : 25 GB , onbeperkt bellen & SMS’en
Re: Telecom : vierde operator komt eraan (DIGI)
Gezien de recente evolutie bij de concurrentie vermoed ik dat het wel onbeperkt bellen en SMS gaat zijn.
Als je een simkaart besteld hebt maar je activeert ze niet, gaan sommige operatoren dan toch nog de MNP aanvragen.
Als je dat wil voorkomen moet je best zorgen dat de gegevens die je hebt doorgegeven niet meer kloppen.
Bijvoorbeeld van prepaid naar postpaid gaan of omgekeerd, andere simkaart vragen aan de operator als je dat nummer hebt moeten doorgeven, etc
Als je een simkaart besteld hebt maar je activeert ze niet, gaan sommige operatoren dan toch nog de MNP aanvragen.
Als je dat wil voorkomen moet je best zorgen dat de gegevens die je hebt doorgegeven niet meer kloppen.
Bijvoorbeeld van prepaid naar postpaid gaan of omgekeerd, andere simkaart vragen aan de operator als je dat nummer hebt moeten doorgeven, etc
Opinions are like assholes. Everybody has one and they all stink.