De Beurs vandaag part 2
TIP
Re: De Beurs vandaag part 2
++karine schreef: ↑7 december 2025, 20:25 Ik ben niet gefrustreerd maar ben het wel beu dat jij hier iedereen als dom behandeld.
Als je alles zo goed weet ga dan naar een ander forum in plaats van hier de mensen weg te jagen.
Inmiddels zijn er al verschillende trouwe leden hier vertrokken en nu op een ander forum actief vanwege types zoals jij.
En dat vind ik spijtig na zoveel jaren.
Chapeau voor Vortex, Paul en nog enkele anderen die het hier deftig proberen te houden.
Als je hieraan twijfelt moet je je eigen berichten eens bekijken hoe jij je vaak op mensen afreageert.
Meer tijd ga ik er niet aan besteden alhoewel ik wel eens graag mijn rendement naast dat van jouw zou willen leggen. Ben benieuwd.
Ben benieuwd wat grote fan Brembos vindt van KleineSpaarder zijn uitval tegen Karine. Wat is er gebeurd? Tot nu toe bleef je beschaafd KleineSpaarder. Stop ermee of je wordt geband en zonder jou wordt het hier maar een saaie bedoening.karine schreef: ↑7 december 2025, 20:25 Ik ben niet gefrustreerd maar ben het wel beu dat jij hier iedereen als dom behandeld.
Als je alles zo goed weet ga dan naar een ander forum in plaats van hier de mensen weg te jagen.
Inmiddels zijn er al verschillende trouwe leden hier vertrokken en nu op een ander forum actief vanwege types zoals jij.
Chapeau voor Vortex, Paul en nog enkele anderen die het hier deftig proberen te houden.
Als je hieraan twijfelt moet je je eigen berichten eens bekijken hoe jij je vaak op mensen afreageert.
Meer tijd ga ik er niet aan besteden alhoewel ik wel eens graag mijn rendement naast dat van jouw zou willen leggen. Ben benieuwd.
Nu begin ik zelfs privé berichten te krijgen met de vraag naar welk forum die anderen zijn overgestapt omdat zij dit ook zouden willen.
Spijtig.
En beschaafd, dan moet je eens kijken hoevaak deze persoon zijn frustraties uit op andere mensen.
Zaak gesloten voor mij.
Spijtig.
En beschaafd, dan moet je eens kijken hoevaak deze persoon zijn frustraties uit op andere mensen.
Zaak gesloten voor mij.
Deze kleine Trol had al lang geband moeten zijn.Sint1 schreef: ↑8 december 2025, 09:40Ben benieuwd wat grote fan Brembos vindt van KleineSpaarder zijn uitval tegen Karine. Wat is er gebeurd? Tot nu toe bleef je beschaafd KleineSpaarder. Stop ermee of je wordt geband en zonder jou wordt het hier maar een saaie bedoening.karine schreef: ↑7 december 2025, 20:25 Ik ben niet gefrustreerd maar ben het wel beu dat jij hier iedereen als dom behandeld.
Beste karine, zet hem zoals ik op je negeerlijst en je bent er vanaf. Ik zit ook op een ander forum maar ik ga niet zeggen welke want anders komen de geschifte trollen mee.
Inderdaad zoals je het zegt : "Chapeau voor Vortex, Paul en nog enkele anderen "
Bedankt Vortex, Paul en ...
Een tip : En sinds ik nog anderen op mijn negeerlijst plaatste en hun bijdragen niet meer voluit op mijn scherm verschijnen, is mijn bloeddruk terug normaal tijdens het lezen van het forum. Minder geroep en geschreeuw, geen fleed meer van smilies en geen eindeloze herhaling van ellenlange printscreens.
In het kort naar mijn mening rustig leesbaar dank zij die filter.
Ja, maar wat is er dan nog leuk aan?iejoor schreef: ↑8 december 2025, 11:05 En sinds ik nog anderen op mijn negeerlijst plaatste en hun bijdragen niet meer voluit op mijn scherm verschijnen, is mijn bloeddruk terug normaal tijdens het lezen van het forum. Minder geroep en geschreeuw, geen fleed meer van smilies en geen eindeloze herhaling van ellenlange printscreens.
Ik heb een bliksemafleider van het merk Gallagher op het dak van mijn Airbnb in Avoriaz.
+1.
Dit forum is compleet omzeep sinds elke discussie verzeilt in copy-pastes over Trump en ad hominems naar andere forumleden. Een zinnige, respectvolle, inhoudelijke discussie zit er niet meer in.
En daarom ben ik weg.
ETF-portefeuille: +37,87% sinds opstart in december '19.
Laatste update: 1/1/2024
Laatste update: 1/1/2024
-
the_bishop
- Sr. Member

- Contacteer:
benieuwd naar de futures deze nacht 
-
the_bishop
- Sr. Member

- Contacteer:
De oliebedrijven gaan KNALLEN vandaag op wallstreet !
Chevron en Conoco schieten bijna 10% hoger. De hele XLE bijna 5%, zelden gezien.
Er gaan daar goede zaken gedaan worden in Venezuela dat is zeker. Kan ontzettend goed uitdraaien voor beide landen.
Mogelijk kan dit een boost geven voor de economie in beide landen en voor de VS de inflatie verder drukken.
Wetende dat de amerikaan voor zijn centen stemt kan dit de midterm in het voordeel van Trump doen keren.
De polls zitten er zowieso altijd naast, Trump kan de democraten zeker opnieuw verpletteren zoals in november maar dan moet de timing met een aantrekkende economie wat meezitten en het gaat in die richting.
Chevron en Conoco schieten bijna 10% hoger. De hele XLE bijna 5%, zelden gezien.
Er gaan daar goede zaken gedaan worden in Venezuela dat is zeker. Kan ontzettend goed uitdraaien voor beide landen.
Mogelijk kan dit een boost geven voor de economie in beide landen en voor de VS de inflatie verder drukken.
Wetende dat de amerikaan voor zijn centen stemt kan dit de midterm in het voordeel van Trump doen keren.
De polls zitten er zowieso altijd naast, Trump kan de democraten zeker opnieuw verpletteren zoals in november maar dan moet de timing met een aantrekkende economie wat meezitten en het gaat in die richting.
Totaal overdreven reactie...
Tegen dat er 1 barrel uit de grond extra wordt gehaald, is Trump al lang geen president meer, net zoals zijn opvolger..
Dus dit is gewoon wat show
Tegen dat er 1 barrel uit de grond extra wordt gehaald, is Trump al lang geen president meer, net zoals zijn opvolger..
Dus dit is gewoon wat show
Aerolla, deel van uw beurssucces is de verdeling van uw portefeuille.
Waar of met welk boek kan ik dit leren bijschaven. Ik ben maar wat aan het aanmodderen heb ik het idee, en koop/verkoop op basis van gevoel van het moment.
Ook qua risico spreiding ben ik niet goed bezig denk ik.
Waar of met welk boek kan ik dit leren bijschaven. Ik ben maar wat aan het aanmodderen heb ik het idee, en koop/verkoop op basis van gevoel van het moment.
Ook qua risico spreiding ben ik niet goed bezig denk ik.
- KleineSpaarder
- Hero Member

- Contacteer:
.
Laatst gewijzigd door KleineSpaarder op 5 januari 2026, 15:45, 1 keer totaal gewijzigd.
- KleineSpaarder
- Hero Member

- Contacteer:
De Trump fans hebben er inderdaad +10% van gemaakt.the_bishop schreef: ↑5 januari 2026, 09:59 De oliebedrijven gaan KNALLEN vandaag op wallstreet !![]()
![]()
Chevron en Conoco schieten bijna 10% hoger.
Ze leiden nu al 5% verlies
De defence aandelen en ETF's gaan nog harder omhoog dan goud.