KBC-Touch
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Re: KBC-Touch
Vandaag een overschrijving gedaan via Mobile naar DEGIRO en niet veel later kreeg ik de e-mail al binnen dat ze het geld ontvangen hadden. Overschrijving stond gemarkeerd als instant.
Toch eens op de KBC website gaan kijken voor de zekerheid, maar daar staat toch nog dat instantoverschrijvingen niet inbegrepen zijn bij de basisrekening. Bewust, onbewust ... wie zal het zeggen. Als gebruiker is het in ieder geval niet verkeerd.
Toch eens op de KBC website gaan kijken voor de zekerheid, maar daar staat toch nog dat instantoverschrijvingen niet inbegrepen zijn bij de basisrekening. Bewust, onbewust ... wie zal het zeggen. Als gebruiker is het in ieder geval niet verkeerd.
Ik slaag er al de hele dag niet in mij aan te melden met Itsme. Aanmelden bij Bolero met Itsme lukt wel. Iemand hetzelfde?
Met iPad geen probleem, net 4 overschrijvingen gedaan met KBC Touch.
Jammer dat het verdwijnt en KBC Mobile zal worden heb ik ergens gelezen.
Jammer dat het verdwijnt en KBC Mobile zal worden heb ik ergens gelezen.
KBC Touch verdwijnt inderdaad. KBC Mobile komt in de plaats en is best wel goed op de tablet. Had 1 schoonheidsfoutje gevonden maar dat is er ondertussen uit met de nieuwste update. Verder is het gewoon even wennen. Vooral omdat een tablet vaak in landscape mode gebruikt wordt waarbij een smartphone bij mobile banking vooral portrait gebruikt wordt.
Voor de bank is het natuurlijk handig maar 1 app te moeten onderhouden.
Voor de bank is het natuurlijk handig maar 1 app te moeten onderhouden.