Keytrade
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: Keytrade
Wat is er dan gebeurd/zichtbaar? Ben je je reeds opgebouwde getrouwheidsperiode dan kwijt? Ik wil ook de switch doen: van HighFidelity 1-2 dagen naar Azur en dan weer terug naar HighFidelity. Het gaat bij mij om een aanzienlijk bedrag en wil zeker niet het risico lopen de opgebouwde getrouwheid plotsklaps kwijt te zijn. Bij Keytrade ben ik jammer genoeg eerder op mijn hoede...
Volgens mij ben je de getrouwheidspremie dan wel kwijt...coenen schreef: ↑29 maart 2026, 10:34Wat is er dan gebeurd/zichtbaar? Ben je je reeds opgebouwde getrouwheidsperiode dan kwijt? Ik wil ook de switch doen: van HighFidelity 1-2 dagen naar Azur en dan weer terug naar HighFidelity. Het gaat bij mij om een aanzienlijk bedrag en wil zeker niet het risico lopen de opgebouwde getrouwheid plotsklaps kwijt te zijn. Bij Keytrade ben ik jammer genoeg eerder op mijn hoede...
Elect a clown, expect a circus. Make America Go Away. En neem die Romeinse Pipo ineens ook maar mee.
Als u niet vooraf absoluut zeker bent dat de rekeningen die u gebruiken zal allemaal 'correcte" en gereglementeerde Keytrade High Fidelity of Azur rekeningen zijn die op naam van dezelfde titularis(sen) staan, zou ik zeggen: probeer het gewoon eens met het minimumbedrag van 500 euro...coenen schreef: ↑29 maart 2026, 10:34Wat is er dan gebeurd/zichtbaar? Ben je je reeds opgebouwde getrouwheidsperiode dan kwijt? Ik wil ook de switch doen: van HighFidelity 1-2 dagen naar Azur en dan weer terug naar HighFidelity. Het gaat bij mij om een aanzienlijk bedrag en wil zeker niet het risico lopen de opgebouwde getrouwheid plotsklaps kwijt te zijn. Bij Keytrade ben ik jammer genoeg eerder op mijn hoede...
Als het na 2 dagen dan effectief in orde is, kan u de rest zonder zorgen overboeken: u hebt sowieso recht op 3 overschrijvingen per uitgaande rekening, dus voor deze test gebruikt u slechts 1 van deze 3 beurten op. Veel simpeler kan niet, toch?
-
spaarfreakje
- VIP member

- Contacteer:
Via de calculator op hun site zie je dat het gewerkt heeft.
Was een 1-2 tussen 2 High Fidelity's waar op beide geld stond.
Eerst heb ik HiFi 1 naar HIFi 2 gedaan en 2 dagen later het totale bedrag van HiFi 2 naar HiFi 1.
De 10 lijnen kloppen en de getrouwheidspremies liggen tussen 1,30% en 1,50% zoals het moet.
Was een 1-2 tussen 2 High Fidelity's waar op beide geld stond.
Eerst heb ik HiFi 1 naar HIFi 2 gedaan en 2 dagen later het totale bedrag van HiFi 2 naar HiFi 1.
De 10 lijnen kloppen en de getrouwheidspremies liggen tussen 1,30% en 1,50% zoals het moet.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Je mag van de ene spaarrekening naar een andere spaarrekening binnen dezelfde bank en houder transfers doen met behoud van de getrouwheidspremies. Je mag wel nooit via de zichtrekening gaan, dan ben je ze kwijt! In totaal per kalenderjaar, drie transfers...Het ideale is binnen hetzelfde type. Als je twee Fidelity accounts hebt, dan laat je het daar staan zonder het terug te zetten.Indalo schreef: ↑29 maart 2026, 11:00Volgens mij ben je de getrouwheidspremie dan wel kwijt...coenen schreef: ↑29 maart 2026, 10:34
Wat is er dan gebeurd/zichtbaar? Ben je je reeds opgebouwde getrouwheidsperiode dan kwijt? Ik wil ook de switch doen: van HighFidelity 1-2 dagen naar Azur en dan weer terug naar HighFidelity. Het gaat bij mij om een aanzienlijk bedrag en wil zeker niet het risico lopen de opgebouwde getrouwheid plotsklaps kwijt te zijn. Bij Keytrade ben ik jammer genoeg eerder op mijn hoede...
-
spaarfreakje
- VIP member

- Contacteer:
Dat laatste klopt enkel als de aankomende High Fidelity oorspronkelijk leeg was.
Waar kan je zien welk rentepercentage je rekening heeft?
Bij anderde banken in één klik te vinden bij overzicht in de app, bij Keytrade natuurlijk onvindbaar. Bij mij blijft trouwens niet enkel de app eindeloos laden, ook de pc-banking.
Bij anderde banken in één klik te vinden bij overzicht in de app, bij Keytrade natuurlijk onvindbaar. Bij mij blijft trouwens niet enkel de app eindeloos laden, ook de pc-banking.