Keytrade
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: Keytrade
Tiens, nu dacht ik altijd al dat getrouwheidspremie onderdeel was van een totaal rentepercentage?vortex schreef: ↑1 april 2026, 19:04 Dit was je vraag: "Waar kan je zien welk rentepercentage je rekening heeft?"
Wel het antwoord daarop vind je wel degelijk met één klik op de home pagina. Het rente percentage is immers steeds aanpasbaar door de bank en geldt meteen vanaf de invoer datum. Het zou natuurlijk kunnen dat je iets anders wou weten (lopende getrouwheidspremie bv) maar als je er zelfs niet in slaagt een vraag correct te verwoorden...![]()
Had het misschien beter kunnen verwoorden maar soms is een mens moe, niet altijd even helder wegens gezondheidsredenen of wie weet niet even intelligent of taalvaardig als jij.
Daar dan meteen zo neerbuigend op reageren hoeft niet en is weinig respectvol.
Maar kijk, Keytrade heeft mijn vraag blijkbaar wel goed begrepen.
Kunnen we ons dus afvragen of het nu echt aan de boodschapper lag of de ontvanger ...
Laatst gewijzigd door Samsara op 4 april 2026, 03:34, 2 keer totaal gewijzigd.
PS: Mijn bericht bleef haperen en plots stond het hier 6 keer. Onmogelijk te verwijderen.
Dit forum heeft een technologie zo oud als de straat diep is.
Misschien dezelfde ontwikkelaars als Keytrade.
Dit forum heeft een technologie zo oud als de straat diep is.
Misschien dezelfde ontwikkelaars als Keytrade.
De moderator is gestopt, en alles zal misschien door" AI" zijn overgenomen ?
Keytrade helpdesk zal ongetwijfeld meer ervaring en geduld hebben met dergelijke klanten. Je hebt van mij een correct antwoord op een Keytrade rant en een zeer triviale vraag gekregen, ik heb er geen probleem mee dat je je daardoor geschoffeerd voelt, ter herinnering:
Die huidige rentevoeten vind je bij Keytrade dus ook met één klik op hun home pagina.Samsara schreef: ↑1 april 2026, 01:45 Ach schei toch uit met die onzin.
Santander, MeDirect, NIBC,... Allemaal gratis banken met gratis kaarten en basic apps die zich niet verkopen als top notch internetbanken zoals Keytrade en waar, in tegenstelling tot Keytrade die met hun (grappige?) reclamespotjes de indruk willen wekken dat alles vlekkeloos verloopt, alles weldegelijk naar behoren werkt. Geen Apps die bijna een minuut laden, om de haverklap foutmeldingen geven of afsluiten, huidige rentevoeten in één klik op een logische plaats vindbaar,...
BTW, 6 keer op verzenden drukken en dan verbaasd zijn dat het bericht 6 keer verschijnt, is even typerend
En zelfs na het vergroten van al die stukjes tekst heb jij nog steeds niet door dat het al de hele tijd over de app gaat en niet de pc-banking? Het staat er nochtans duidelijk.vortex schreef: ↑4 april 2026, 10:28Keytrade helpdesk zal ongetwijfeld meer ervaring en geduld hebben met dergelijke klanten. Je hebt van mij een correct antwoord op een Keytrade rant en een zeer triviale vraag gekregen, ik heb er geen probleem mee dat je je daardoor geschoffeerd voelt, ter herinnering:
Die huidige rentevoeten vind je bij Keytrade dus ook met één klik op hun home pagina.Samsara schreef: ↑1 april 2026, 01:45 Ach schei toch uit met die onzin.
Santander, MeDirect, NIBC,... Allemaal gratis banken met gratis kaarten en basic apps die zich niet verkopen als top notch internetbanken zoals Keytrade en waar, in tegenstelling tot Keytrade die met hun (grappige?) reclamespotjes de indruk willen wekken dat alles vlekkeloos verloopt, alles weldegelijk naar behoren werkt. Geen Apps die bijna een minuut laden, om de haverklap foutmeldingen geven of afsluiten, huidige rentevoeten in één klik op een logische plaats vindbaar,...
BTW, 6 keer op verzenden drukken en dan verbaasd zijn dat het bericht 6 keer verschijnt, is even typerend![]()
Ben je nou echt zo stupide of doe je maar alsof? Get a life!
Laatst gewijzigd door Samsara op 6 april 2026, 01:18, 2 keer totaal gewijzigd.
Die zeestraten aka zee-engtes zullen ongetwijfeld diep zijn Pukkie, tenzij het de Zeestraten zijn in de verschillende Nederlandse gemeenten. Of die diep zijn weet ik niet, dat zou best kunnen want ook wegen kunnen nu eenmaal diep zijn (historisch holle wegen).
Prachtige namen overigens wel die zeestraten:
Bonifacio, Bosporus, Gibraltar, Hormuz, Messina, Otranto, La Pérouse, Kattegat...