Federale Arizona-regering
Re: Federale Arizona-regering
"Gaan huilen bij de mod ... " de fantasie slaat weer helemaal op hol ....Trivium schreef: ↑11 april 2026, 09:27Ik denk dat er hier toch een aantal anderen rondlopen die eerder een permanente ban verdienen.
Of wat denk je van mensen uitschelden voor onnozelaar, forumkrapuul, nazi en meer van dat fraais en toch geen ban krijgen. Eentje ooit wel maar die is lopen huilen bij de mod en mocht terugkomen.
Ook eens nog iemand anders maar dan zijn diens vriendjes/alter-ego's ook gaan huilen bij de mod en die mocht ook terugkomen.
Ik herinner me enkel dat de mod hier eens had neergepend : "dat hij een verkeerde inschatting had gemaakt door een fout in de forumsoftware bij de zoekfunctie en een verkeerdelijke beslissing had genomen" Hij was dan zo correct om de ban ongedaan maken.
Dat was natuurlijk een zeer pijnlijk moment voor Trivium en Vega , want de Ban van hun vriend-nick Carpe N. bleef overeind , die feiten waren immers wel klaar en duidelijk. (net zoals bij VoorheenCP1234)
Dit is natuurlijk een essentieel deel in het verhaal dat Trivium niet wilt horen wilt of zien , want dat past niet in het kraam .... Trivium is immers niet vreemd aan éénzijdige berichtgevingen ...
Een voorbeeld daarvan zijn de vele berichtgevingen van Trivium die heel graag (en enkel en alleen maar dat) polariserende titeltjes hier komt posten van HLN over bepaalde thema's. Dat eigenlijk alleen maar een polariserend effect probeert na te streven.
Je zou toch mogen denken dat Trivium , als een werknemer van onze staat toch iets meer respect heeft voor de staat -zijn werkgever- en minder de kaart van gestook en polarisering trekt. Helaas .... niets is minder waar ....
Ook jammer dat blijkt dat de vlucht uit BelgIë van Trivium naar het zonnige La Palma in de hoop hem dit wat deugd zou doen en dat zijn verzuring zou doen wegebben in de Atlantische oceaan, helaas blijkt dat ook niet echt te lukken.
Ik vrees dat Trivium met zijn verzuring zal moeten leren leven. En wij hier ook blijkbaar ...
Over de talloze acties naar de mod via PB om Brembos geband te krijgen.... (Gaan huilen bij de Mod noemen we dat dan) Ook daar zwijgt Trivium natuurlijk wijselijk over....
Nochtans , geef me één forumregel waarom Brembos moest geband worden ?
Trivium ..... de berichtjesmelder , de maker van screenshots etc ... en telkens gaan overbrieven naar de mod (maar je beseft niet hoe je op de zenuwen werkte van de mod daarmee
- VincentVega
- VIP member

Destereir schreef: ↑11 april 2026, 09:34 De selectieve eerlijkheid en de afwezigheid van enige objectiviteit maakt dat Trivium al zeker niet moet vertellen wie er hier weg zou moeten.
Want de rechtse vriendjes, waaronder het forumkrapuul, zijn voor hem gewoon "leuke posters".![]()
![]()
Waarna jij het forum onder water zette door je valse tranen.. omdat je je zin niet kreeg. Omdat jij diegene was die de andere weg wou. Omdat jij gaan bleiten was om hem te bannen.
Waarna je het hier aftrapte met het nodige toneel errond... opgeklopt door je vriendje met de vele nicks.
Een week later was je terug met een andere nick.
“ Het kan verkeren” zei Bredero …
Vroeger was de liefde blijkbaar groter …
haelewyn schreef:Re: Peiling federale verkiezingen 2024 Post by haelewyn » 7 June 2024, 15:47
Ik vind het zeer zeker jammer dat Trivium dat besluit neemt maar dat is zijn beslissing. Hij is een grote jongen en moet / mag doen wat hij zelf wil.
Laatst gewijzigd door VincentVega op 11 april 2026, 11:14, 2 keer totaal gewijzigd.
Schoonheid vinden in de lelijkheid der dingen
- KleineSpaarder
- VIP member

- Contacteer:
- KleineSpaarder
- VIP member

- Contacteer:
Conclusie van dit alles?... (kan eigenlijk een multiple choice poll zijn)
- De overname van DPG heeft dit forum helemaal kapot gemaakt.
- Vroeger was alles beter, kijk maar eens naar de oude posts en topics.
- KleineMafkees en VV zijn één en dezelfde persoon en die werkt voor Mediahuis.
- Zowel de aanhangers van extreem links als die van extreem rechts helpen onze maatschappij om zeep. Lang Leve de klassieke tripartite (en de koning)!
- Er is hier dringend een actieve maar vriendelijke Mod nodig (kijk maar eens naar het recent succes van het andere Belgisch en Nederlandstalig financieel forum)
- Zowel de aanhangers van extreem links als die van extreem rechts helpen onze maatschappij om zeep. Lang Leve de klassieke tripartite (en de koning)!
- Er is hier dringend een actieve maar vriendelijke Mod nodig (kijk maar eens naar het recent succes van het andere Belgisch en Nederlandstalig financieel forum)
Ik zie weinig verschil.
Dat verschil dat er toch is : ik zal veranderd zijn OF Trivium is veranderd OF we zijn allebei veranderd.
So what.
Lijkt me een redelijk correcte analyse.Surya schreef: ↑11 april 2026, 11:24 Conclusie van dit alles?... (kan eigenlijk een multiple choice poll zijn)
Nog een kleine aanvulling. Vertrouw niemand op dit forum want iedereen speelt een spelletje. De ene een al wat giftiger spelletje dan de ander.
De negeerlijst is een goede uitvinding.
- VincentVega
- VIP member

Sinds KleineSpaarder op mijn negeerlijst staat en ik hem ook volledig negeer (vroeger kon ik niet altijd aan de verleiding weerstaan om hem van antwoord te dienen) vind ik het hier een stuk aangenamer.
Ik blijf het evenwel een raadsel vinden waarom sommigen zo positief zijn over de “bijdragen” van KS. Voor mij is het enkel nutteloze bladvulling, knip- en plakwerk gemixt met een portie grof taalgebruik. Maar blijkbaar kicken sommigen daarop, in het bijzonder als het over de USA, Trump, N-VA, BDW of Vlaanderen in het algemeen gaat …
Eerst dacht ik dat ik dat je over jezelf sprak (maar dan nva , BDW , Vlaanderen vervangen door vooruit , extreem links en jos d’haeze)VincentVega schreef: ↑11 april 2026, 12:43
Ik blijf het evenwel een raadsel vinden waarom sommigen zo positief zijn over de “bijdragen” van KS. Voor mij is het enkel nutteloze bladvulling, knip- en plakwerk gemixt met een portie grof taalgebruik. Maar blijkbaar kicken sommigen daarop, in het bijzonder als het over de USA, Trump, N-VA, BDW of Vlaanderen in het algemeen gaat …
Nu ik tekst een 2de keer gelezen heb kan ik je maar 1 tip meegeven :
“Probeer de schoonheid te vinden in de lelijkheid der dingen”
Laatst gewijzigd door KV op 11 april 2026, 13:30, 1 keer totaal gewijzigd.
- VincentVega
- VIP member

Eerst en vooral: leren quoten
En wat jouw “tip” betreft: ik probeer de schoonheid te vinden in de lelijkheid der dingen. Vandaar dat ik jouw “bijdragen” nog steeds probeer te lezen. Ik vind er echter maar weinig schoonheid in terug
My apologies mister Vega
Oei dat is jammer , ik zal voor de toekomst het niveau aanpassen in de hoop dat je het beter begrijptVincentVega schreef: ↑11 april 2026, 13:26
En wat jouw “tip” betreft: ik probeer de schoonheid te vinden in de lelijkheid der dingen. Vandaar dat ik jouw “bijdragen” nog steeds probeer te lezen. Ik vind er echter maar weinig schoonheid in terug![]()
![]()
![]()
Dat zeg jij. Alsof jij de waarheid in pacht hebt. Iedereen speelt een spelletje? Ik ben nog altijd the original Chesini. Speel ik spelletjes? Als je een wouldbe forumhero bent zul je het snel ondervinden dat the game over is.Trivium schreef: ↑11 april 2026, 12:04Lijkt me een redelijk correcte analyse.Surya schreef: ↑11 april 2026, 11:24 Conclusie van dit alles?... (kan eigenlijk een multiple choice poll zijn)
Nog een kleine aanvulling. Vertrouw niemand op dit forum want iedereen speelt een spelletje. De ene een al wat giftiger spelletje dan de ander.
De negeerlijst is een goede uitvinding.
Onder ons gezegd en gesproken VV, op de negeerlijst zetten is geen teken van AGI.Stel je voor dat onze voorouders hun belagers-roofdieren op de negeerlijst gezet hadden, wel dan was jij er niet geweest. Zo simpel is het.VincentVega schreef: ↑11 april 2026, 12:43Sinds KleineSpaarder op mijn negeerlijst staat en ik hem ook volledig negeer (vroeger kon ik niet altijd aan de verleiding weerstaan om hem van antwoord te dienen) vind ik het hier een stuk aangenamer.
- VincentVega
- VIP member

Jij ook niet want ik ben het roofdier en jij een weerloos slachtofferchesini schreef: ↑11 april 2026, 14:02Onder ons gezegd en gesproken VV, op de negeerlijst zetten is geen teken van AGI.Stel je voor dat onze voorouders hun belagers-roofdieren op de negeerlijst gezet hadden, wel dan was jij er niet geweest. Zo simpel is het.VincentVega schreef: ↑11 april 2026, 12:43
Sinds KleineSpaarder op mijn negeerlijst staat en ik hem ook volledig negeer (vroeger kon ik niet altijd aan de verleiding weerstaan om hem van antwoord te dienen) vind ik het hier een stuk aangenamer.