Federale Arizona-regering
Re: Federale Arizona-regering
BE is onafhankelijk geworden in 1830. De plundering van Congo is gestart in 1885. Dus onder de juridische verantwoordelijkheid van BE. Het Jubelpark, de Koninklijke serres, Afrikamuseum in Tervuren, Antwerpen Centraal, Koninklijke Galerijen in Oostende etc etc, allemaal gebouwd met bloedgeld.VincentVega schreef: ↑13 april 2026, 12:46Uiteindelijk komt het hier altijd op neer: het Westen laten betalen voor iets wat lang geleden gebeurd is.
Dat moet dan met geld gebeuren of met gratis toegang tot ons land en de SZ.
Wanneer krijgen wij onze herstelbetalingen van de Noormannen?![]()
Of van de Spaanse inquisitie?
Of van de Franse Napoleonisten?
Ook de Société Générale is rijk geworden met de ontginning van koper, goud, diamant, uranium.
Lang geleden? Jij hebt wel een heel kort geheugen.
Niemand houdt je toch tegen om een overschrijving te doen naar ginder. Misschien ben jij wel een afstammeling van een grote slavenhandelaar.
-
the_bishop
- Sr. Member

- Contacteer:
Terechte vraag...VincentVega schreef: ↑13 april 2026, 12:46 Wanneer krijgen wij onze herstelbetalingen van de Noormannen?![]()
waar blijft Spanje en Frankrijk met z'n herstelbetalingen aan ons land verdomme !
En de Romeinen hebben ooit ons aller Ambiorix aangevallen en overwonnen.
De 'dappersten der dapperen' zeiden die Romeinen... maar van geld van Italië hebben we nog niks gezien
Wij eisen compensatie !
En die oorlog heeft mij persoonlijk ook erg geraakt.
Mijn betoveroveroveroveroveroveroveroveroveroveroveroveroveroveroveroverovergrootvader kreeg een zwaard van zo'n Romein tussen zijn ribben en is ter plekke gestorven. Ik denk nog dagelijks aan hem. Ik eis smartengeld... er VEEL !
Jij kan blijkbaar erg ver terug gaan in de tijd, maw een heel goed geheugen. Maar je gaat te ver terug. 1885 en recenter is al voldoende in het geval van Congo.the_bishop schreef: ↑13 april 2026, 13:22Terechte vraag...VincentVega schreef: ↑13 april 2026, 12:46 Wanneer krijgen wij onze herstelbetalingen van de Noormannen?![]()
waar blijft Spanje en Frankrijk met z'n herstelbetalingen aan ons land verdomme !![]()
En de Romeinen hebben ooit ons aller Ambiorix aangevallen en overwonnen.
De 'dappersten der dapperen' zeiden die Romeinen... maar van geld van Italië hebben we nog niks gezien![]()
Wij eisen compensatie !
En die oorlog heeft mij persoonlijk ook erg geraakt.
Mijn betoveroveroveroveroveroveroveroveroveroveroveroveroveroveroveroverovergrootvader kreeg een zwaard van zo'n Romein tussen zijn ribben en is ter plekke gestorven. Ik denk nog dagelijks aan hem. Ik eis smartengeld... er VEEL !
- VincentVega
- VIP member

“De wandaden in Congo-Vrijstaat zijn misdaden die werden gepleegd in de periode van 1885 tot 1908 in de Congo-Vrijstaat, ook wel Onafhankelijke Congostaat genoemd en vanaf 1960 de Democratische Republiek Congo. Het was destijds een kolonie onder de persoonlijke heerschappij van koning Leopold II van België. De internationale kritiek op de misstanden in de Onafhankelijke Congostaat kregen ook gehoor in België. Uiteindelijk nam België op 15 november 1908 officieel de Onafhankelijke Congostaat over van Leopold II.”
Gelieve jou met je klachten en eisen te wenden tot de koninklijke familie. Congo was tot 1908 privé-bezit van hen.
Voor andere eisen en klachten aangaande Congo mag je je wenden tot de Katholieke Kerk die missionarissen naar daar stuurde om … euh … het katholieke geloof te verspreiden.
Voor alle andere eisen wacht ik eerst de herstelbetalingen af van alle mogendheden die hier huis hebben gehouden, gaande van de Vikingen tot de Napoleonistische periode.
Gelieve jou met je klachten en eisen te wenden tot de koninklijke familie. Congo was tot 1908 privé-bezit van hen.
Voor andere eisen en klachten aangaande Congo mag je je wenden tot de Katholieke Kerk die missionarissen naar daar stuurde om … euh … het katholieke geloof te verspreiden.
Voor alle andere eisen wacht ik eerst de herstelbetalingen af van alle mogendheden die hier huis hebben gehouden, gaande van de Vikingen tot de Napoleonistische periode.
Schoonheid vinden in de lelijkheid der dingen
-
the_bishop
- Sr. Member

- Contacteer:
In beide gevallen nog niet geboren... dus niks mee te maken, laat staan er schuld aan hebben waarvoor ik zou moeten betalen.
KleineSpaarder mag WEL bij die Houten Klaas in Brussel gaan aankloppen.
Want die zijn overovergrootvader was de massamoordenaar en daar heeft ie alles van geërft.
Misschien heel die zijn bezit aanslaan
-
the_bishop
- Sr. Member

- Contacteer:
correctamundoVincentVega schreef: ↑13 april 2026, 13:49 Gelieve jou met je klachten en eisen te wenden tot de koninklijke familie. Congo was tot 1908 privé-bezit van hen.![]()
En stamp ineens die hele familie maar terug vanwaar ze gekomen zijn.
Sachsen coburg... zal ergens in Duitsland zijn... de grens is zover niet van Brussel. Stevige stamp en ze zijn in hun thuisland.
Een reden is voor hun repatriëring is snel gevonden... het generaties lang profiteren van ons belastinggeld verdomme
Ik stel een heel duidelijke vraag nochtans: wanneer gaat NV BE zijn herstelbetalingen doen voor het leegroven van Congo en het mishandelen en uitmoorden van de bevolking? Wat is daar dan zo onduidelijk aan?VincentVega schreef: ↑13 april 2026, 13:49 “De wandaden in Congo-Vrijstaat zijn misdaden die werden gepleegd in de periode van 1885 tot 1908 in de Congo-Vrijstaat, ook wel Onafhankelijke Congostaat genoemd en vanaf 1960 de Democratische Republiek Congo. Het was destijds een kolonie onder de persoonlijke heerschappij van koning Leopold II van België. De internationale kritiek op de misstanden in de Onafhankelijke Congostaat kregen ook gehoor in België. Uiteindelijk nam België op 15 november 1908 officieel de Onafhankelijke Congostaat over van Leopold II.”
Gelieve jou met je klachten en eisen te wenden tot de koninklijke familie. Congo was tot 1908 privé-bezit van hen.![]()
Voor andere eisen en klachten aangaande Congo mag je je wenden tot de Katholieke Kerk die missionarissen naar daar stuurde om … euh … het katholieke geloof te verspreiden.![]()
Voor alle andere eisen wacht ik eerst de herstelbetalingen af van alle mogendheden die hier huis hebben gehouden, gaande van de Vikingen tot de Napoleonistische periode.![]()
- VincentVega
- VIP member

Eerst en vooral is België geen NV …chesini schreef: ↑13 april 2026, 14:12Ik stel een heel duidelijke vraag nochtans: wanneer gaat NV BE zijn herstelbetalingen doen voor het leegroven van Congo en het mishandelen en uitmoorden van de bevolking? Wat is daar dan zo onduidelijk aan?VincentVega schreef: ↑13 april 2026, 13:49 “De wandaden in Congo-Vrijstaat zijn misdaden die werden gepleegd in de periode van 1885 tot 1908 in de Congo-Vrijstaat, ook wel Onafhankelijke Congostaat genoemd en vanaf 1960 de Democratische Republiek Congo. Het was destijds een kolonie onder de persoonlijke heerschappij van koning Leopold II van België. De internationale kritiek op de misstanden in de Onafhankelijke Congostaat kregen ook gehoor in België. Uiteindelijk nam België op 15 november 1908 officieel de Onafhankelijke Congostaat over van Leopold II.”
Gelieve jou met je klachten en eisen te wenden tot de koninklijke familie. Congo was tot 1908 privé-bezit van hen.![]()
Voor andere eisen en klachten aangaande Congo mag je je wenden tot de Katholieke Kerk die missionarissen naar daar stuurde om … euh … het katholieke geloof te verspreiden.![]()
Voor alle andere eisen wacht ik eerst de herstelbetalingen af van alle mogendheden die hier huis hebben gehouden, gaande van de Vikingen tot de Napoleonistische periode.![]()
… en voor zover het nog niet duidelijk was: wat mij betreft NOOIT
Ik ben geen historicus maar ik heb altijd gehoord dat de Congo privébezit was van de koning. Dus wie zou dan herstelbetalingen moeten ophoesten? Het koningshuis en de adelijke families die van Congo geprofiteerd hebben of alle huidige Belgen wiens voorouders toen zaten te krasselen op velden en in fabrieken om niet om te komen van de honger?
- VincentVega
- VIP member

De uitdaging is nog steeds lopende …VincentVega schreef: ↑12 april 2026, 18:20Ik daag je uit: waar ergens heb ik dat geschreven volgens jou? Nergens.chesini schreef: Een voorbeeld van een van uw recente conclusies (nvdr maar 1 want ik kan er met gemak 10 geven): we zijn met 8,5 miljard, dus moeten we asap massaal investeren in kernenergie.LOL
![]()
Je lult uit je nek. Zoals altijd. Capiche!![]()
Je stilzwijgen - normaliter niet jouw sterkste punt - is veelbetekenend. Kom dus maar snel met een quote die jouw “grote gelijk” bewijst of beken je fout
Tot die tijd: je bent gewoon een OELEWAPPER die UIT ZIJN NEK LULT
- MeneerParmentier
- Sr. Member

- Contacteer:
Van mijn part mag jij herstelbetalingen uitvoeren zoveel je wilt, met je eigen geld. Ik heb niets misdaan en betaal dus NUL komma NUL euro.
Wel, dat is dan ook heel duidelijk.VincentVega schreef: ↑13 april 2026, 14:30Eerst en vooral is België geen NV …![]()
… en voor zover het nog niet duidelijk was: wat mij betreft NOOIT![]()
Een beetje geduld jongens.VincentVega schreef: ↑13 april 2026, 16:16De uitdaging is nog steeds lopende …VincentVega schreef: ↑12 april 2026, 18:20
Ik daag je uit: waar ergens heb ik dat geschreven volgens jou? Nergens.LOL
![]()
Je lult uit je nek. Zoals altijd. Capiche!![]()
![]()
Je stilzwijgen - normaliter niet jouw sterkste punt - is veelbetekenend. Kom dus maar snel met een quote die jouw “grote gelijk” bewijst of beken je fout![]()
Tot die tijd: je bent gewoon een OELEWAPPER die UIT ZIJN NEK LULT![]()