Federale Arizona-regering
Re: Federale Arizona-regering
Zo weerloos ben ik niet. De meeste van uw truuks werken niet meer wanneer de leerling slimmer wordt als de tovenaar. AGI, weet je. Gesnapt?VincentVega schreef: ↑11 april 2026, 14:19Jij ook niet want ik ben het roofdier en jij een weerloos slachtoffer![]()
![]()
- VincentVega
- VIP member

Je spendeert te veel tijd op ChatGPT. Alhoewel, soms kan het best nuttig zijn om AI te gebruiken. Zoals voor deze zoekopdracht:chesini schreef: ↑11 april 2026, 14:25Zo weerloos ben ik niet. De meeste van uw truuks werken niet meer wanneer de leerling slimmer wordt als de tovenaar. AGI, weet je. Gesnapt?VincentVega schreef: ↑11 april 2026, 14:19
Jij ook niet want ik ben het roofdier en jij een weerloos slachtoffer![]()
![]()
"De correcte spelling is truc (met een -c). Het meervoud is trucs (gebruikelijkst) of truken. De spelling met -kk- (truuk/truuken) is verouderd of onjuist, met uitzondering van de vaste verbinding 'trukendoos'. Het verkleinwoord is trucje."
Je bent niet slimmer dan de tovenaar. Je bent helemaal geen leerling van de tovenaar. Daarvoor moet je eerst en vooral beter leren schrijven ...
Capiche?
Schoonheid vinden in de lelijkheid der dingen
Extreem links???Surya schreef: ↑11 april 2026, 11:24 Conclusie van dit alles?... (kan eigenlijk een multiple choice poll zijn)
- De overname van DPG heeft dit forum helemaal kapot gemaakt.
- Vroeger was alles beter, kijk maar eens naar de oude posts en topics.
- KleineMafkees en VV zijn één en dezelfde persoon en die werkt voor Mediahuis.
- Zowel de aanhangers van extreem links als die van extreem rechts helpen onze maatschappij om zeep. Lang Leve de klassieke tripartite (en de koning)!
- Er is hier dringend een actieve maar vriendelijke Mod nodig (kijk maar eens naar het recent succes van het andere Belgisch en Nederlandstalig financieel forum)
Ik kom hier niet om over politiek te discussiëren maar omdat ik er zelf over begonnen ben, ga ik er nog 1 post aan wijden. Reageer er aub niet op want ik wil het hierbij houden. Dit is mijn mening en ik kan aanvaarden dat niet iedereen hiermee akkoord zal zijn.Gg70 schreef: ↑11 april 2026, 19:21Extreem links???Surya schreef: ↑11 april 2026, 11:24 Conclusie van dit alles?... (kan eigenlijk een multiple choice poll zijn)
- De overname van DPG heeft dit forum helemaal kapot gemaakt.
- Vroeger was alles beter, kijk maar eens naar de oude posts en topics.
- KleineMafkees en VV zijn één en dezelfde persoon en die werkt voor Mediahuis.
- Zowel de aanhangers van extreem links als die van extreem rechts helpen onze maatschappij om zeep. Lang Leve de klassieke tripartite (en de koning)!
- Er is hier dringend een actieve maar vriendelijke Mod nodig (kijk maar eens naar het recent succes van het andere Belgisch en Nederlandstalig financieel forum)
Extreem links in Vlaanderen/België is PVDA (obviously) en GROEN (degoutant woke). Extreem Rechts in Vlaanderen/België is Vlaams Belang (obviously) en NVA (vind ik niet racistisch maar wel autoritair. Alles moet voor hen verplicht zijn of verboden worden).
Ik haat ze alle 4 met passie en vind hun militanten mega-idioten.
- KleineSpaarder
- VIP member

- Contacteer:
Surya is al de eerste weken door de mand gevallen als een nick van Vincent Vega. Hij wou reageren als Vincent Vega, maar hij moet de hele tijd switchen en dan vergis je je eens.
Hij heeft nog snel geprobeerd om zijn bericht te deleten, maar te laat.
Steek dus geen tijd in Vincent Vega en al zijn nicks. Hij is intellectueel niet in staat inhoudelijk te redeneren.
Ik heb je al uitgelegd dat ik het bericht na 15 seconden heb verwijderd omdat ik er vrijwel direct spijt van had. Jouw verhaal is dus niet waar en meer kan ik er niet over zeggen. Ik ga er ook geen energie meer insteken...KleineSpaarder schreef: ↑11 april 2026, 19:57Surya is al de eerste weken door de mand gevallen als een nick van Vincent Vega. Hij wou reageren als Vincent Vega, maar hij moet de hele tijd switchen en dan vergis je je eens.
Steek dus geen tijd in Vincent Vega en al zijn nicks. Hij is intellectueel niet in staat inhoudelijk te redeneren.
Ga professionele hulp zoeken en neem VV met je mee.
Ik denk dat de professionele hulp het in dit geval al opgegeven heeft.Surya schreef: ↑11 april 2026, 20:04Ik heb je al uitgelegd dat ik het bericht na 15 seconden heb verwijderd omdat ik er vrijwel direct spijt van had. Jouw verhaal is dus niet waar en meer kan ik er niet over zeggen. Ik ga er ook geen energie meer insteken...KleineSpaarder schreef: ↑11 april 2026, 19:57
Surya is al de eerste weken door de mand gevallen als een nick van Vincent Vega. Hij wou reageren als Vincent Vega, maar hij moet de hele tijd switchen en dan vergis je je eens.
Ga professionele hulp zoeken en neem VV met je mee.
Wie ooit een paper moet schrijven over complottheorieën heeft geen “Chad G Petit”, Gemini of andere Co Piloten, Claudes, Groks etc nodig. Een bloemlezing uit dit topic will do the job.
ik ben op meerdere fora actief ; zelf reageer ik hier niet zo vaak op dit forum omwille van gekende reden.
ik begrijp niet dat dit forum zo hard op de man gericht is ; telkens en in de vele topics draait het steevast zo uit, ik begrijp dat niet.
het is niet dat ik dit forum al heel lang ken ; maar was dit dan vroeger niet zo ? hoe kan het dat het zo geëvolueerd is
ik begrijp niet dat dit forum zo hard op de man gericht is ; telkens en in de vele topics draait het steevast zo uit, ik begrijp dat niet.
het is niet dat ik dit forum al heel lang ken ; maar was dit dan vroeger niet zo ? hoe kan het dat het zo geëvolueerd is
Bekijk de oudere topics maar eens, vroeger was het hier een bruisend en informatief forum. Door gebrek aan deftige moderators (mss mag er niet gemodereerd worden van DPG omdat spaargids op HLN niveau moet blijven?) is dit forum verkankert en biedt het nog maar weinig meerwaarde.Vrek schreef: ↑Gisteren 09:38 ik ben op meerdere fora actief ; zelf reageer ik hier niet zo vaak op dit forum omwille van gekende reden.
Om het snel proberen samen te vatten zijn er nog 3 actieve onderwerpen/groepen en andere aangebrachte discussies bloeien snel dood. Bovendien verdwijnen leden die hier nog iets constructiefs van willen maken in snelltempo (zie bvb het holdings topic, waar een gekke bejaarde recent nog de grootste bijdrager heeft verjaagd).
- In de politieke topics slaan bejaarden met extreem linkse of extreem rechtse visies op de wereld, elkaar figuurlijk dood met steeds dezelfde argumenten, verwijten en scheldwoorden.
- Je hebt de fanclub die vindt dat Keytrade de beste uitvinding is sinds gesneden brood en geen enkele vorm kan kritiek kan accepteren.
- En dan zijn er de sekteleden die denken dat ze weten wat beleggen is omdat ze in HLN gelezen hebben dat je enkel met IWDA en IMIE winst kan maken op de beurs. Bij de minste opmerking, krijg je ook van hen de volle laag...
Zoals je hierboven nog kan lezen, moet ik toegeven dat ik me soms ook laat meeslepen en scherp reageer op dingen die ik zou moeten negeren.
Toch zeer subjectief volgens mij.Surya schreef: ↑Gisteren 11:10 [
Om het snel proberen samen te vatten zijn er nog 3 actieve onderwerpen/groepen en andere aangebrachte discussies bloeien snel dood. Bovendien verdwijnen leden die hier nog iets constructiefs van willen maken in snelltempo (zie bvb het holdings topic, waar een gekke bejaarde recent nog de grootste bijdrager heeft verjaagd).
- In de politieke topics slaan bejaarden met extreem linkse of extreem rechtse visies op de wereld, elkaar figuurlijk dood met steeds dezelfde argumenten, verwijten en scheldwoorden.
- Je hebt de fanclub die vindt dat Keytrade de beste uitvinding is sinds gesneden brood en geen enkele vorm kan kritiek kan accepteren.
- En dan zijn er de sekteleden die denken dat ze weten wat beleggen is omdat ze in HLN gelezen hebben dat je enkel met IWDA en IMIE winst kan maken op de beurs. Bij de minste opmerking, krijg je ook van hen de volle laag...
Zoals je hierboven nog kan lezen, moet ik toegeven dat ik me soms ook laat meeslepen en scherp reageer op dingen die ik zou moeten negeren.
Elect a clown, expect a circus. Make America Go Away. En neem die Romeinse Pipo ineens ook maar mee.
Integendeel, de nagel op de kop.Indalo schreef: ↑Gisteren 11:32Toch zeer subjectief volgens mij.Surya schreef: ↑Gisteren 11:10 [
Elect a clown, expect a circus. Make America Go Away. En neem die Romeinse Pipo ineens ook maar mee.
Uiteraard is het subjectief want dit is de kijk op de zaak van een (feilbaar) persoon. Sommigen bekijken het ook zo, anderen niet en daar daar is niets mis mee (zolang het niet ontaardt in de zoveelste scheldpartijIndalo schreef: ↑Gisteren 11:32Toch zeer subjectief volgens mij.Surya schreef: ↑Gisteren 11:10 Om het snel proberen samen te vatten zijn er nog 3 actieve onderwerpen/groepen en andere aangebrachte discussies bloeien snel dood. Bovendien verdwijnen leden die hier nog iets constructiefs van willen maken in snelltempo (zie bvb het holdings topic, waar een gekke bejaarde recent nog de grootste bijdrager heeft verjaagd).
De obsessie is nu aan het verschuiven van Links/PVDA/Groen/Taal naar Chatgpt. Nu gaan ze zich focussen op AI. Good luck zou ik zeggen. Binnenkort wordt elk idee op de Spaargids afgedaan als ChatGPT-hallucinatie. Zo kennen we "ze" hier.VincentVega schreef: ↑11 april 2026, 14:47Je spendeert te veel tijd op ChatGPT. Alhoewel, soms kan het best nuttig zijn om AI te gebruiken. Zoals voor deze zoekopdracht:
"De correcte spelling is truc (met een -c). Het meervoud is trucs (gebruikelijkst) of truken. De spelling met -kk- (truuk/truuken) is verouderd of onjuist, met uitzondering van de vaste verbinding 'trukendoos'. Het verkleinwoord is trucje."
Je bent niet slimmer dan de tovenaar. Je bent helemaal geen leerling van de tovenaar. Daarvoor moet je eerst en vooral beter leren schrijven ...![]()
Capiche?![]()
Het enige wat "ze" kunnen is andere SG-ers framen op links/groen/taal/en nu ook AI. De primitievelingen van de SG. Naast de Vlaamse Primitieven heb je ook de Spaargids Primitieven. Mooie collectie. Moeten ze eens een tentoonstelling van maken. Zal veel volk naar komen.
Laatst gewijzigd door chesini op 12 april 2026, 14:06, 1 keer totaal gewijzigd.