Federale Arizona-regering
Re: Federale Arizona-regering
Mijn teksten zijn zeer deftig geargumenteerd, ze komen bijlange niet van ChatGPT - dat verzin jij er zomaar bij natuurlijk ikv je nieuwste framing-obsessie - nl. AI - en ik weet zelf beter in wat ik expert ben dan jij hoor.VincentVega schreef: ↑12 april 2026, 12:16Neen, hoor. Ellenlange teksten die je gezocht en gevonden hebt via ChatGPT knippen en plakken om vervolgens te doen alsof jij expert ben, dat is jouw handelsmerk. Enkel dat van jouLOL
![]()
Ik ben het er wel over eens dat jij netto gezien in niets expert bent. Maar zich wel de status expert aanmeet. Expert in politiek, expert in energie, expert in kernenergie, expert in economie, expert in begroting, een mens kan het zo gek niet verzinnen. Tot iemand met expertise opduikt, dan loop je plots weg. "Ik expert? Euh neen. Dat heb je misbegrepen." "Ik expert in kernenergie, neen hoor, dat moet een misverstand zijn." Hallo, waarom loop je dan te koop met kernenergie?
Uw handelsmerk: dat zijn oneliners, one-click plaatjes, emoticons, framing, bij de buren gaan lenen en ongefundeerde stellingen en conclusies poneren. Het lijkt wel een superbrol-samenraapsel uit de Action, Wibra of de Primark. Een brolhandelsmerk maw. VV-brol.
Een voorbeeld van een van uw recente conclusies (nvdr maar 1 want ik kan er met gemak 10 geven): we zijn met 8,5 miljard, dus moeten we asap massaal investeren in kernenergie. Terwijl het conservatief geschatte potentieel van zon & wind 10,5x de wereldwijde energiebehoefte is. Dat is een recent voorbeeld van door u niet onderbouwde redeneringen, om niet te zeggen absurde redeneringen, met als resultaat een gammele rammelende conclusie.
Moest je nu eens echt wat meer tijd beginnen stoppen in je opbouw, dan zou je dat niet tegenkomen. Maar een opbouw, dat kost tijd, dat kost opzoekwerk, dat impliceert nadenken, dat impliceert objectiviteit, dat impliceert analysevaardigheden. Dat komt niet gratis, dat komt niet van ChatGPT. Opbouwen en argumenteren, dat is werken. Werken. Gesnapt?
En dan zou je ook niet meer zoveel kunnen posten, want je zal tijd moeten investeren in elke post. En in uw geval fulltime werkende zijn én fulltime degelijk onderbouwd posten op de SG, dat gaat nu eenmaal niet samen. Dat is een natuurwet. Maw uw baas is m.i. niet van de snuggerste in BE. Wie is uw baas trouwens? Ik zal hem/haar eens bellen mbt uw opslag/demotie voor 2026.
- VincentVega
- VIP member

Ik daag je uit: waar ergens heb ik dat geschreven volgens jou? Nergens.chesini schreef: Een voorbeeld van een van uw recente conclusies (nvdr maar 1 want ik kan er met gemak 10 geven): we zijn met 8,5 miljard, dus moeten we asap massaal investeren in kernenergie.
Je lult uit je nek. Zoals altijd. Capiche!
Laatst gewijzigd door VincentVega op 12 april 2026, 19:30, 2 keer totaal gewijzigd.
Schoonheid vinden in de lelijkheid der dingen
- MeneerParmentier
- Sr. Member

- Contacteer:
Hoe complexer een model, hoe meer rekenkracht er gevergd wordt om voldoende responsief te zijn. Rekenkracht kun je op tal van manieren bereiken, de chips op een kleinere schaal etsen is er maar 1 van.
- VincentVega
- VIP member

Ellenlange teksten van jou … quod erat demonstrandum!chesini schreef: ↑12 april 2026, 12:35Mijn teksten zijn zeer deftig geargumenteerd, ze komen bijlange niet van ChatGPT - dat verzin jij er zomaar bij natuurlijk ikv je nieuwste framing-obsessie - nl. AI - en ik weet zelf beter in wat ik expert ben dan jij hoor.VincentVega schreef: ↑12 april 2026, 12:16
Neen, hoor. Ellenlange teksten die je gezocht en gevonden hebt via ChatGPT knippen en plakken om vervolgens te doen alsof jij expert ben, dat is jouw handelsmerk. Enkel dat van jouLOL
![]()
Ik ben het er wel over eens dat jij netto gezien in niets expert bent. Maar zich wel de status expert aanmeet. Expert in politiek, expert in energie, expert in kernenergie, expert in economie, expert in begroting, een mens kan het zo gek niet verzinnen. Tot iemand met expertise opduikt, dan loop je plots weg. "Ik expert? Euh neen. Dat heb je misbegrepen." "Ik expert in kernenergie, neen hoor, dat moet een misverstand zijn." Hallo, waarom loop je dan te koop met kernenergie?
Uw handelsmerk: dat zijn oneliners, one-click plaatjes, emoticons, framing, bij de buren gaan lenen en ongefundeerde stellingen en conclusies poneren. Het lijkt wel een superbrol-samenraapsel uit de Action, Wibra of de Primark. Een brolhandelsmerk maw. VV-brol.
Een voorbeeld van een van uw recente conclusies (nvdr maar 1 want ik kan er met gemak 10 geven): we zijn met 8,5 miljard, dus moeten we asap massaal investeren in kernenergie. Terwijl het conservatief geschatte potentieel van zon & wind 10,5x de wereldwijde energiebehoefte is. Dat is een recent voorbeeld van door u niet onderbouwde redeneringen, om niet te zeggen absurde redeneringen, met als resultaat een gammele rammelende conclusie.
Moest je nu eens echt wat meer tijd beginnen stoppen in je opbouw, dan zou je dat niet tegenkomen. Maar een opbouw, dat kost tijd, dat kost opzoekwerk, dat impliceert nadenken, dat impliceert objectiviteit, dat impliceert analysevaardigheden. Dat komt niet gratis, dat komt niet van ChatGPT. Opbouwen en argumenteren, dat is werken. Werken. Gesnapt?
En dan zou je ook niet meer zoveel kunnen posten, want je zal tijd moeten investeren in elke post. En in uw geval fulltime werkende zijn én fulltime degelijk onderbouwd posten op de SG, dat gaat nu eenmaal niet samen. Dat is een natuurwet. Maw uw baas is m.i. niet van de snuggerste in BE. Wie is uw baas trouwens? Ik zal hem/haar eens bellen mbt uw opslag/demotie voor 2026.
Capiche?!
Van Bossuyt op ontradingsmissie naar Congo: “Economische motieven zijn geen geldige reden voor asiel”
Nou, dat is ook tientallen jaren te laat. Het krioelt hier ondertussen van zulke immigranten. Ook Europa heeft hier aan 'meegeholpen', door hun quota's.
Nou, dat is ook tientallen jaren te laat. Het krioelt hier ondertussen van zulke immigranten. Ook Europa heeft hier aan 'meegeholpen', door hun quota's.
Ziekenfondsen hielden jarenlang een rapport geheim dat méér dan de helft van de langdurige zieken niet ziek is.
https://www.gva.be/binnenland/overheids ... 39333.html
https://www.gva.be/binnenland/overheids ... 39333.html
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Ik stel voor dat politici - onze langdurig zieken die al jaren aan het werk zijn - uit protest stoppen met werken!
Wanneer gaat NV BE zijn herstelbetalingen doen voor het leegroven van Congo en het mishandelen en uitmoorden van de bevolking?JOKER247 schreef: ↑13 april 2026, 08:25KleineSpaarder schreef: ↑13 april 2026, 08:10
Die gelukzoekers en ander tuig die naar de US (en de rest van Amerika) zijn gemigreerd, hebben de oorspronkelijke bewoners zo goed als uitgemoord en al hun land en rijkdommen gestolen.
Hetzelfde soort mensen hebben ook de rijkdommen van Afrika gestolen.
En wie protesteerde, werd gestraft.
Is het weer zover? Lekker zitten zoeken naar dit soort plaatjes? Daar moet jij wel op kicken.
- VincentVega
- VIP member

Uiteindelijk komt het hier altijd op neer: het Westen laten betalen voor iets wat lang geleden gebeurd is.
Dat moet dan met geld gebeuren of met gratis toegang tot ons land en de SZ.
Wanneer krijgen wij onze herstelbetalingen van de Noormannen?
Of van de Spaanse inquisitie?
Of van de Franse Napoleonisten?
BE is onafhankelijk geworden in 1830. De plundering van Congo is gestart in 1885. Dus onder de juridische verantwoordelijkheid van BE. Het Jubelpark, de Koninklijke serres, Afrikamuseum in Tervuren, Antwerpen Centraal, Koninklijke Galerijen in Oostende etc etc, allemaal gebouwd met bloedgeld.VincentVega schreef: ↑13 april 2026, 12:46Uiteindelijk komt het hier altijd op neer: het Westen laten betalen voor iets wat lang geleden gebeurd is.
Dat moet dan met geld gebeuren of met gratis toegang tot ons land en de SZ.
Wanneer krijgen wij onze herstelbetalingen van de Noormannen?![]()
Ook de Société Générale is rijk geworden met de ontginning van koper, goud, diamant, uranium.
Lang geleden? Jij hebt wel een heel kort geheugen.
-
the_bishop
- Sr. Member

- Contacteer:
Terechte vraag...VincentVega schreef: ↑13 april 2026, 12:46 Wanneer krijgen wij onze herstelbetalingen van de Noormannen?![]()
waar blijft Spanje en Frankrijk met z'n herstelbetalingen aan ons land verdomme !
En de Romeinen hebben ooit ons aller Ambiorix aangevallen en overwonnen.
De 'dappersten der dapperen' zeiden die Romeinen... maar van geld van Italië hebben we nog niks gezien
Wij eisen compensatie !
En die oorlog heeft mij persoonlijk ook erg geraakt.
Mijn betoveroveroveroveroveroveroveroveroveroveroveroveroveroveroveroverovergrootvader kreeg een zwaard van zo'n Romein tussen zijn ribben en is ter plekke gestorven. Ik denk nog dagelijks aan hem. Ik eis smartengeld... er VEEL !
Jij kan blijkbaar erg ver terug gaan in de tijd, maw een heel goed geheugen. Maar je gaat te ver terug. 1885 en recenter is al voldoende in het geval van Congo.the_bishop schreef: ↑13 april 2026, 13:22Terechte vraag...VincentVega schreef: ↑13 april 2026, 12:46 Wanneer krijgen wij onze herstelbetalingen van de Noormannen?![]()
waar blijft Spanje en Frankrijk met z'n herstelbetalingen aan ons land verdomme !![]()
En de Romeinen hebben ooit ons aller Ambiorix aangevallen en overwonnen.
De 'dappersten der dapperen' zeiden die Romeinen... maar van geld van Italië hebben we nog niks gezien![]()
Wij eisen compensatie !
En die oorlog heeft mij persoonlijk ook erg geraakt.
Mijn betoveroveroveroveroveroveroveroveroveroveroveroveroveroveroveroverovergrootvader kreeg een zwaard van zo'n Romein tussen zijn ribben en is ter plekke gestorven. Ik denk nog dagelijks aan hem. Ik eis smartengeld... er VEEL !
- VincentVega
- VIP member

“De wandaden in Congo-Vrijstaat zijn misdaden die werden gepleegd in de periode van 1885 tot 1908 in de Congo-Vrijstaat, ook wel Onafhankelijke Congostaat genoemd en vanaf 1960 de Democratische Republiek Congo. Het was destijds een kolonie onder de persoonlijke heerschappij van koning Leopold II van België. De internationale kritiek op de misstanden in de Onafhankelijke Congostaat kregen ook gehoor in België. Uiteindelijk nam België op 15 november 1908 officieel de Onafhankelijke Congostaat over van Leopold II.”
Gelieve jou met je klachten en eisen te wenden tot de koninklijke familie. Congo was tot 1908 privé-bezit van hen.
Voor andere eisen en klachten aangaande Congo mag je je wenden tot de Katholieke Kerk die missionarissen naar daar stuurde om … euh … het katholieke geloof te verspreiden.
Voor alle andere eisen wacht ik eerst de herstelbetalingen af van alle mogendheden die hier huis hebben gehouden, gaande van de Vikingen tot de Napoleonistische periode.
Gelieve jou met je klachten en eisen te wenden tot de koninklijke familie. Congo was tot 1908 privé-bezit van hen.
Voor andere eisen en klachten aangaande Congo mag je je wenden tot de Katholieke Kerk die missionarissen naar daar stuurde om … euh … het katholieke geloof te verspreiden.
Voor alle andere eisen wacht ik eerst de herstelbetalingen af van alle mogendheden die hier huis hebben gehouden, gaande van de Vikingen tot de Napoleonistische periode.
-
the_bishop
- Sr. Member

- Contacteer:
In beide gevallen nog niet geboren... dus niks mee te maken, laat staan er schuld aan hebben waarvoor ik zou moeten betalen.
KleineSpaarder mag WEL bij die Houten Klaas in Brussel gaan aankloppen.
Want die zijn overovergrootvader was de massamoordenaar en daar heeft ie alles van geërft.
Misschien heel die zijn bezit aanslaan