Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Nieuws Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Maandelijks sparen Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening

Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Smartphones met abonnement Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
  • Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Pensioen
  • Forum
  • Nieuws
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    • Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Nieuws
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Maandelijks sparen
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    • Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Smartphones met abonnement
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Beleggen Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

Beginneling - infogaring

Plaats reactie
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
45 berichten
  • Vorige
  • 1
  • 2
  • 3
  • Volgende
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken - private banking
MeneerParmentier
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer MeneerParmentier
Verstuur privébericht

Re: Beginneling - infogaring

• Citeer

Bericht door MeneerParmentier » 12 februari 2026, 13:36

Mickey_B schreef: ↑12 februari 2026, 11:20 Ik ben niet het type dat hoopt snel rijk te worden, want dat werkt niet (denk ik toch). Dus geen dromer, geen bitcointoestanden of daytrading...
(...)
Heb spaargeld, maar op spaarrekening brengt dit weinig op. Ga nog steeds een deel daar laten staan en rest wil ik beleggen om dan tegen mijn pensioen hopelijk meer rendement te hebben dan dat ik het op mijn spaarrekening liet staan.
Dat lijkt me een heel gezonde instelling. Je wilt niet snel rijk worden (in de praktijk leidt dit onvermijdelijk tot snel arm worden), maar je wilt terecht ook niet alles op een spaarboekje laten staan. Bij een spaarboekje doe je gegarandeerd verlies. Met een beleggingshorizon van 10 jaar kun je minstens een deel investeren op de beurs, en een indextracker is daar een uitstekend middel toe. Ik zou IMIE en/of FWIA aanraden, en zelfs aanvullen met een obligatietracker. Een klassieke 60/40 portfolio profiteert volop van de blootstelling tot economische groei zonder overdreven risico's of volatiliteit die tot gedragsmatige fouten zou kunnen verleiden.

Naarmate je meer ervarig opdoet en leert opgaan met een schommelende beurs kun je dan eventueel nog bvb specifieke holdings of GVVs toevoegen.

Mickey_B
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer Mickey_B
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Mickey_B » 12 februari 2026, 14:55

JustSpike schreef: ↑11 februari 2026, 11:18
Mickey_B schreef: ↑11 februari 2026, 11:07 De wereld van ETF's al ontdekt en zo bijv. al op Vanguard FTSE All-World UCITS ETF USD Cap uitgekomen. Een 'mandje' met 3600 bedrijven. Dit kan volgens mij alvast niet verkeerd lopen, gezien grote aantal bedrijven...
Ben nu nog wat aan het 'spelen' met kleine bedragen (100 euro) om te leren.
De Vanguard fondsen zijn in Belgie fiscaal benadeeld. Ik zou IMIE of FWIA aanraden. Die zijn fiscaal gezien gunstiger EN zijn nog net iets beter gespreid ook. Het fonds dat jij noemt belegt imtgenstelling tot wat de naam doet vermoeden enkel in ontwikkelde markten. IMIE en FWIA investeren ook daarbuiten EN in mid- en small caps. Het is de ultieme manier om met 1 enkele beurstransactie de meest gepreid mogelijke belegging aan te kopen.

Later, naarmate je je verder inleest kun je nog tal van andere fondsen, holdings, obligatiefondsen en zelfs individuele aandelen toevoegen.

Besef dat de merkt volatiel kan zijn. Zelfs in voorgenoemde fondsen zul je een marktcrash stevig voelen, en dan is het de kunst om niet te panikeren.
Zopas eens uitgezocht wat je bedoeld met fiscaal benadeeld. Dit klopt voor EFT geregistreerd in België. De Vanguard ETF die ik voor ogen heb heeft een ISIN beginnend met IE, dus domicilie in Ierland. Dit is dan blijkbaar wel fiscaal gunstig in België. Of zit ik op een verkeerd spoor en bedoel je iets anders?

MeneerParmentier
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer MeneerParmentier
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door MeneerParmentier » 12 februari 2026, 15:19

Mickey_B schreef: ↑12 februari 2026, 14:55 Zopas eens uitgezocht wat je bedoeld met fiscaal benadeeld. Dit klopt voor EFT geregistreerd in België. De Vanguard ETF die ik voor ogen heb heeft een ISIN beginnend met IE, dus domicilie in Ierland. Dit is dan blijkbaar wel fiscaal gunstig in België. Of zit ik op een verkeerd spoor en bedoel je iets anders?
Daar heeft het niks mee te maken. Die eerste letters van de ISIN code verwijzen naar het land van vestiging. FWIA en IWDA beginnen ook met IE (als ik me niet vergis). Dat heeft andere fiscale gronden.
De TOB taks die jij als belegger betaalt hangt af van iets anders, namelijk in welke landen het fonds geregistreerd is. In tegenstelling tot wat je zou verwachten is het gunstig dat er GEEN registratie is in Belgie. Knotsgek, maar het is zo. Meer lees je hier: https://curvo.eu/nl/artikel/beurstaks-tob

Let op, deze taks betaal je bij aankoop (op je aankoopbedrag) EN bij verkoop (op je verkoopbedrag) en komt uiteraard bovenop de meerwaardetaks.

Surya
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer Surya
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Surya » 12 februari 2026, 17:08

Mickey_B schreef: ↑12 februari 2026, 11:20 Ik heb als doel te beleggen over een periode van minimum 10 jaar en ev. langer. Daar lijkt de piste van EFT dan interessant.
m.i. Zit je met een horizon van 10 jaar op de grens om nog voluit te beleggen in een brede aandelen-ETF. Onderzoek zeker ook de obligatie ETF's en fondsen.
De andere opties (snel traden, dividendaandelen, holdings,..) brengen meer risico's met zich mee dan je bereid bent om te nemen, als ik je laatste posts goed begrijp. Maar misschien krijg je de smaak te pakken en wordt je, na je onderzoek, nog een prima daytrader. Iedereen is ergens begonnen ;)

Indalo
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Indalo
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Indalo » 12 februari 2026, 20:37

Er waren bijvoorbeeld lange perioden van zero winst op de S&p500 index, dus soms is zelfs 15 jaar te kort. Niemand heeft helaas een glazen bol voor de toekomst.
https://www.sensiblefinancial.com/how-h ... r%20market.
Gemiddeld genomen is LT beleggen in bv etf's het de moeite waard, maar je kunt ook verdrinken in een beek die gemiddeld 5 cm diep is...
Bij kleinere fondsen loop je wel het risico dat men deze opdoekt/stopt.
Elect a clown, expect a circus. Make America Go Away. En neem die Romeinse Pipo ineens ook maar mee.

Surya
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer Surya
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Surya » 12 februari 2026, 20:55

Indalo schreef: ↑12 februari 2026, 20:37 Er waren bijvoorbeeld lange perioden van zero winst op de S&p500 index, dus soms is zelfs 15 jaar te kort.
Dikke +1 en helemaal niet overdreven :D
En bij een echte crash van bevoorbeeld 40% kan je gedurende 5 tot 10 jaar op verlies blijven staan.

Veel van de jongere ETF enthousiastelingen hebben dit nog niet meegemaakt en gaan met de wereld ETF's om alsof het veilige instrumenten zijn. (Ik viseer niemand specifiek hier btw)

Indalo
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Indalo
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Indalo » 12 februari 2026, 21:03

Ja, je zal maar de pech hebben om hoog in te stappen en niet meer van de jongste te zijn.
De toekomst zal het uitwijzen :)
Elect a clown, expect a circus. Make America Go Away. En neem die Romeinse Pipo ineens ook maar mee.

patrick4
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer patrick4
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door patrick4 » 13 februari 2026, 09:59

Surya schreef: ↑12 februari 2026, 20:55 Dikke +1 en helemaal niet overdreven :D
En bij een echte crash van bevoorbeeld 40% kan je gedurende 5 tot 10 jaar op verlies blijven staan.

Veel van de jongere ETF enthousiastelingen hebben dit nog niet meegemaakt en gaan met de wereld ETF's om alsof het veilige instrumenten zijn. (Ik viseer niemand specifiek hier btw)
Een paar zaken moeten rechtgezet worden:
- De S&P is niet de meest optimale index. Geografisch niet ideaal van spreiding, en de index bevat ook "slechts" 500 bedrijven. Zeker met de huidige waarderingen zou ik nooit adviseren om vandaag een S&P te kopen. IWDA (of nog beter IMIE) zijn veel breder gespreide indexen.
- Onderzoek toont aan dat die lange periodes waarin er geen nieuwe ATH wordt bereikt, een heel stuk korter worden als je ook mid- en small caps in je portefeuille opneemt. Dit is nog een argument om IMIE te nemen ipv een S&P.
- Een passende activaverdeling is erg belangrijk. Het toevoegen van obligaties zorgt ervoor dat niet alleen de diepte van de drawdowns gedempt worden, maar ook de duurtijd.
- Dat neemt niet weg dat je inderdaad lange periodes onder water kunt zitten, vaak meerdere jaren. En zo hoort het. Mocht beleggen geen risico's bevatten dan zou je ook nooit geld kunnen verdienen. Een crash is zelfs geen voorwaarde voor dergelijk scenario!
- Als het alternatief van bovenstaande is dat je individuele aandelen gaat selecteren, weet dat dat je een idiosyncratisch risico toevoegt dat vele malen groter is dan het risico in een goed gespreide ETF portefeuille met passende activaverdeling. Drawdowns van 70% zijn zeer normaal bij individuele aandelen.
Laatst gewijzigd door patrick4 op 13 februari 2026, 10:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Strookje afknippen en laten ondertekenen door ouders of voogd.
------------ 8< -------------------------------------- knip hier----------------------------------------------

Surya
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer Surya
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Surya » 13 februari 2026, 10:11

patrick4 schreef: ↑13 februari 2026, 09:59 Een paar zaken moeten rechtgezet worden:
- De S&P is niet de meest optimale index. Geografisch niet ideaal van spreiding, en de index bevat ook "slechts" 500 bedrijven. Zeker met de huidige waarderingen zou ik nooit adviseren om vandaag een S&P te kopen. IWDA (of nog beter IMIE) zijn veel breder gespreide indexen.
- Onderzoek toont aan dat die lange periodes waarin er geen nieuwe ATH wordt bereikt, een heel stuk korter worden als je ook mid- en small caps in je portefeuille opneemt. Dit is nog een argument om IMIE te nemen ipv een S&P.
- Een passende activaverdeling is erg belangrijk. Het toevoegen van obligaties zorgt ervoor dat niet alleen de diepte van de drawdowns gedempt worden, maar ook de duurtijd.
- Dat neemt niet weg dat je inderdaad lange periodes onder water kunt zitten, vaak meerdere jaren. En zo hoort het. Mocht beleggen geen risico's bevatten dan zou je ook nooit geld kunnen verdienen.
- Als het alternatief van bovenstaande is dat je individuele aandelen gaat selecteren, weet dat dat je een idiosyncratisch risico toevoegt dat vele malen groter is dan het risico in een goed gespreide ETF portefeuille met passende activaverdeling. Drawdowns van 70% zijn zeer normaal bij individuele aandelen.
Klopt allemaal, enkel bij je laatste punt denk je m.i. niet ver genoeg door. Buy and Hold met een kleine selectie aandelen is voor niemand te adviseren, dan ben je uiteraard veel beter af met een ETF (zelfs een niche variant). Stockpicking is voor mij actief traden; laag kopen en hoger verkopen en daar wordt je door het te doen en er tijd in te steken steeds beter in...

patrick4
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer patrick4
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door patrick4 » 13 februari 2026, 10:18

Surya schreef: ↑13 februari 2026, 10:11 Stockpicking is voor mij actief traden; laag kopen en hoger verkopen en daar wordt je door het te doen en er tijd in te steken steeds beter in...
Laag kopen en hoog verkopen... Dat ik daar nooit aan gedacht heb zeg.
Strookje afknippen en laten ondertekenen door ouders of voogd.
------------ 8< -------------------------------------- knip hier----------------------------------------------

Surya
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer Surya
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Surya » 13 februari 2026, 17:22

patrick4 schreef: ↑13 februari 2026, 10:18 Laag kopen en hoog verkopen... Dat ik daar nooit aan gedacht heb zeg.
Een slechte dag? Je kan niet elke dag even scherp staan.. geen erg, heeft iedereen wel eens voor
Laatst gewijzigd door Surya op 13 februari 2026, 19:10, 1 keer totaal gewijzigd.

Indalo
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Indalo
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Indalo » 13 februari 2026, 19:01

Of je nu voor de s&p500 kiest of een andere index zoals de bredere msci world maakt hier weinig uit, tenzij we over 15 jaar het hier nog eens over hebben, dan weten we het zeker.

Indalo
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Indalo
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Indalo » 13 februari 2026, 19:15

Als we daartegen nog leven tenminste…

Finny10
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Finny10
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Finny10 » 29 april 2026, 00:13

Beste Spaargidsers.
Ik zou graag wat goede raad hebben van jullie op het gebied van beleggen.
Laat ik eerst mijn situatie schetsen:
- 53 jaar
- getrouwd en 2 kinderen (tieners)
- ben in 2012 een eigen bedrijf begonnen samen met mijn vrouw
- nu de zaak goed loopt wil ik graag gaan beleggen voor mijn pensioen
- helaas door de lange werkweken nooit tijd gehad om mij in de beurs te verdiepen
- uiteraard wil ik graag een goede spreiding aanhouden voor mijn beleggingen en niet maar wat gokken
- in eerste instantie kan ik een 100 à 130K beleggen en dan zoals het er nu uit zit daar de komende jaren een 50 à 70K aan toevoegen
- mijn beleggingshorizon is 10 jaar

Wat zouden jullie mij als beginnend belegger aanraden om een degelijke en gespreide portefeuille te beginnen.
Ik sta open voor producten als aandelen, ETF's en edelmetalen.
Zelf zit ik in eerste instantie naar de volgende mix te kijken:
Aandelen:
Berkshire Hathaway
Ackerman & van Haaren
Allianz
KBC Group
Totalenergies

ETF's:
Defensie
Energy
Insurance
Consumer Staples
Industral
Basic resources

Edelmetalen:
gouden Krugers of Maple Leafs bezit ik al.
Als zilver zakt naar 50 euro per stuk voor 1 ounce Krugers of MapleLeafs, daar ook wat van aanschaffen.

Verder een 10 à 20% cash houden voor opportuniteiten.

Het moeilijke voor mij is in de huidige situatie qua oorlogen en Trump het juiste instapmoment te bepalen.
Zou ik dit misschien kunnen doen via doorlopende orders in te leggen op een steunnivo? En hoe kan ik dat bepalen?

Bij voorbaat dank als jullie je mening willen geven om deze beginner wat wegwijs te maken.

Surya
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer Surya
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Surya » 29 april 2026, 08:33

Finny10 schreef: ↑29 april 2026, 00:13 het juiste instapmoment te bepalen.
Degene die dit kan bepalen, wordt snel rijk maar...helaas. ;D
Laatst gewijzigd door Surya op 29 april 2026, 09:31, 1 keer totaal gewijzigd.

Plaats reactie
  • Afdrukweergave

45 berichten
  • Vorige
  • 1
  • 2
  • 3
  • Volgende

Terug naar “Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen”

Ga naar
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • ↳   Kroeg
  • Forumoverzicht

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

• Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Financiën vergelijken

• Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Verzekeringen

Info

• Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
  • Accessibility
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy