Te dure Telenet-tarieven
Re: Te dure Telenet-tarieven
Trivium leest mijn posts niet maar toch maar even moeite doen voor wie het nog interessant zou kunnen zijn.
Tvv Vlaanderen: ik heb dat gehad. Ben overgeschakeld naar Base Tv.
Werkte goed. Chromecast was een zwakke schakel.
Weet dat je tvv ook met een decoder (aankoop) kan hebben, al maken ze daar geen reclame voor echt.
Het basispakket heeft niet alle opties zoals pauzeren en uitgesteld kijken dus kan je m.i. beter het middelste pakket nemen.
Tvv heeft geen Discovery meer. Dat is een nadeel, vind ik.
Voor je proximus probleem : probeer aan een nieuwere decoder te geraken. Die hele kleintjes (formaat van een pakje sigaretten) zonder intern geheugen voor opnames zijn wel ok van kwaliteit.
Als je er niet aan geraakt... er zijn wel een paar trucs
Ja, ik mis het BBC aanbod ook wel bij Base Tv..
Kunnen de cable cutters misschien eens zeggen hoeveel ze uitgeven aan internet, telefonie voor zichzelf (vast + mobiel) en tv ?
Dan vergelijken we beter dan met loze stellingen.
Het kan leuk zijn voor onze leden om te weten hoeveel je kan besparen op mijn cocktail of die van een ander als je cable cutter wordt...
Opinions are like assholes. Everybody has one and they all stink.
Re: Te dure Telenet-tarieven
Zo denk ik er dus ook over. Telecom is een commodity. En zelfs vate internetaansluitingen met een draad is misschien iets wat op termijn verdwijnt ten voordele van 5G.Lukske schreef: ↑Gisteren 15:00 Telenet zal noot meer goedkoop worden gezien de eigenaren Amerikanen zijn. Die eten, drinken, plassen en kakken enkel geld. De rest kan hen geen bal schelen. De klant is er om uit te buiten en leeg te zuigen.
Ik heb al een paar jaar de kabel doorgeknipt. Scheelt een slok op de borrel. En wat ik niet kan gratis kan zien ga ik lekker downloaden. Ze kunnen de boom in in.
Kies gewoon de goedkoopste leverancier voor internet. De dag dat een andere aanbeider goedkoper wordt verander je. Zoals een elektriciteitsleverancier.
Strookje afknippen en laten ondertekenen door ouders of voogd.
------------ 8< -------------------------------------- knip hier----------------------------------------------
------------ 8< -------------------------------------- knip hier----------------------------------------------