Te dure Telenet-tarieven
- MeneerParmentier
- Sr. Member

- Contacteer:
Re: Te dure Telenet-tarieven
Heel fijn, maar jij was toch degene die dit schreef:
Ik zeg je vervolgens wat ik uitgeef in totaal aan internet en telefonie en tv. Eerst beweer je dat ik niet geantwoord heb, daarna zeg je dat beiden niet gelijkwaardig zijn... Wat wil je dan dat ik antwoord?Destereir schreef: ↑3 mei 2026, 19:54 Kunnen de cable cutters misschien eens zeggen hoeveel ze uitgeven aan internet, telefonie voor zichzelf (vast + mobiel) en tv ?
Dan vergelijken we beter dan met loze stellingen.
Het kan leuk zijn voor onze leden om te weten hoeveel je kan besparen op mijn cocktail of die van een ander als je cable cutter wordt...
Dat is heel correct. Bij TV met decoder (lineare TV) betaal je om reclame te mogen kijken. Dat kan je vermijden bij streaming.
Ok. Ik onthou dat ik het volgens jou en Mr. Parmentier verkeerd doe
Maar omdat ik zelf voordelen zie aan een tv pakket, ga ik het toch behouden.
Ik ben niet diegene die jullie keuzes afkeurt he. Voor mij mag je doen wat je wil. Al ga je in een grot wonen waar geen internet, geen gsm bereik en geen elektriciteit is. Doe wat je wil. Laat een ander doen wat hij wil. Te moeilijk zeker ?
Opinions are like assholes. Everybody has one and they all stink.
Als je via een decoder met abonnement naar bvb VTM kijkt, dan betaal je aan Telenet/Proximus/... om naar reclame te kijken. Dat is gewoon de waarheid en geen kritiek op het feit dat jij genoeg voordelen ervaart aan een decoder om die te behouden.Destereir schreef: ↑5 mei 2026, 19:55Ok. Ik onthou dat ik het volgens jou en Mr. Parmentier verkeerd doe
Maar omdat ik zelf voordelen zie aan een tv pakket, ga ik het toch behouden.
Ik ben niet diegene die jullie keuzes afkeurt he. Voor mij mag je doen wat je wil. Al ga je in een grot wonen waar geen internet, geen gsm bereik en geen elektriciteit is. Doe wat je wil. Laat een ander doen wat hij wil. Te moeilijk zeker ?
Je kan tussen de lijnen lezen maar jij leest dingen die er niet staan...
Hiermee keurde je mijn keuze niet af... waarvan akte.
Opinions are like assholes. Everybody has one and they all stink.
- MeneerParmentier
- Sr. Member

- Contacteer:
Maar wij laten je doen wat je wilt! Als jij er bewust voor kiest om meer te betalen omdat je graag een decoder hebt dan is dat je volste recht. Er is dus ook niemand die jouw keuze afkeurt.