lampiris betaalt vertragingsintr. indien afrekening te lang op zich laat wachten
Re: lampiris betaalt vertragingsintr. indien afrekening te l
hopelijk zit je geen week zonder stroomWook schreef:Mocht het toch slecht aflopen dan zal ik daar natuurlijk uitgebreid over berichtten.

Het is enkel voor gas satsurfer. Voor elektriciteit blijven we voorlopig nog bij electrabel. Ik heb goed rondgekeken naar tarieven van verschillende leveranciers en het leek me vooral voor gas interessant te zijn om over te stappen. Voor elektriciteit was het me echt niet duidelijk wat voor mij de beste leverancier zou zijn.
bij test-aankoop staan ongeveer 4 forums met honderden klachten tegen lampiris oa wegens laattijdig betalen van credit nota's, het bestuur zal zeker de forums niet lezen
ja, je doet me eraan herinneren...janu schreef:bij test-aankoop staan ongeveer 4 forums met honderden klachten tegen lampiris oa wegens laattijdig betalen van credit nota's, het bestuur zal zeker de forums niet lezen
tja, zorgen dat uw voorschotfacturen +/- kloppen, da's al een huzarenstukje bij de meeste energieleveranciers (behalve ecopower)
voor de rest geen klagen van lampiris (gas), maar terugbetalingen duren wel hééél lang.
als de meteropname gebeurt, heb je bij Ecopower binnen de 2 weken afrekening....bij ep soms 2-3 maand....
eind april was de meteropname....ewel nog niets van afrekening gezien bij lampiris
lampiris ,
ja wat daar van te vertellen.
dat van die interesten passen ze niet toe.
afrekening te laat , hebben gegevens indexis nog niet.
indexis zegt gegevens hebben ze al sinds die datum.
terug naar lampiris blijken ze plots wel de gegevens te hebben.
nu afrekening komt , moeten terug betalen.
halen wel nog geld van rekening met oude bedrag.
dus opvolging wat reeds betaalt is onontbeerlijk.
nu bij start eerste maandelijkse voorschot zou 800 € zijn.
na heel veel overtuigings kracht , hebben ze fout ingezien.
dus wordt geannuleerd , nieuw voorschot bedrag en gepalaver , passen nogmaals aan.
mijnheer kan niet dat uw verbruik zo laag is.
antwoord van mij u kunt historisch verbruik toch nagaan via indexis ( stilte )
dus afrekening en betalen 500 € terug zonder interest.
bedragen worden plots aangepast , omlaag 2 maanden , omhoog rest jaar , waarom ? lampiris zwijgt.
in eens stopt afhaling geld , 1 maand , 2 maand , 3 maand ineens 3 maal , lampiris zwijgt.
heden alles normaal , dus beterschap hoelang ?
voor de rest geen klagen.
voor de ongelovigen alles is via pdf verkrijgbaar.
groetjes
ervaring met andere leveranciers is gelijkaardig Nuon , Luminus .
elek van Ecopower wat een service snelle afhandeling eenvoudige afrekening 10/10
LAMPIRIS 1/10
wist bij eindafreking beter dan Lampiris wat betaalt.
nog info tel nummer vaste lijn 043/498330 of 043/498332 ipv 0800 nummer
ja wat daar van te vertellen.
dat van die interesten passen ze niet toe.
afrekening te laat , hebben gegevens indexis nog niet.
indexis zegt gegevens hebben ze al sinds die datum.
terug naar lampiris blijken ze plots wel de gegevens te hebben.
nu afrekening komt , moeten terug betalen.
halen wel nog geld van rekening met oude bedrag.
dus opvolging wat reeds betaalt is onontbeerlijk.
nu bij start eerste maandelijkse voorschot zou 800 € zijn.
na heel veel overtuigings kracht , hebben ze fout ingezien.
dus wordt geannuleerd , nieuw voorschot bedrag en gepalaver , passen nogmaals aan.
mijnheer kan niet dat uw verbruik zo laag is.
antwoord van mij u kunt historisch verbruik toch nagaan via indexis ( stilte )
dus afrekening en betalen 500 € terug zonder interest.
bedragen worden plots aangepast , omlaag 2 maanden , omhoog rest jaar , waarom ? lampiris zwijgt.
in eens stopt afhaling geld , 1 maand , 2 maand , 3 maand ineens 3 maal , lampiris zwijgt.
heden alles normaal , dus beterschap hoelang ?
voor de rest geen klagen.
voor de ongelovigen alles is via pdf verkrijgbaar.
groetjes
ervaring met andere leveranciers is gelijkaardig Nuon , Luminus .
elek van Ecopower wat een service snelle afhandeling eenvoudige afrekening 10/10
LAMPIRIS 1/10
wist bij eindafreking beter dan Lampiris wat betaalt.
nog info tel nummer vaste lijn 043/498330 of 043/498332 ipv 0800 nummer
thx voor de reacties!
dada lampiris dus (administratief MOET het in orde zijn!)
ga me verder verdiepen in ecopower dus :-)
nogmaals thx!
dada lampiris dus (administratief MOET het in orde zijn!)
nogmaals thx!
EP levert wel geen gas.tZetZefLy schreef:dada lampiris dus (administratief MOET het in orde zijn!)

en EP enkel interessant indien PV-installatie of < 4000 kWh/jaar
Hallo,satsurfer schreef:EP levert wel geen gas.tZetZefLy schreef:dada lampiris dus (administratief MOET het in orde zijn!)
ga me verder verdiepen in ecopower dus :-)![]()
en EP enkel interessant indien PV-installatie of < 4000 kWh/jaar
ecopower is de goedkoopste heden, maar wel appels met appels vergelijken.
bedoel hiermee vergelijking maken op basis van dagtarief bij alle leveranciers.
eco power kent alleen maar dag tarief.
voordeel ecopower , was , vaat kan aan als het u past.
nadeel andere leveranciers , was ,vaat kan pas aan in weekend of na 21 of 22 uur.
anders andere altijd duurder dan ecopower.
groetjes
vergelijken dubbel uur tarief en ecopower geeft vertekend beeld
dus vergelijking op basis van alles dag tarief.
groepsaankoop groene energieWook schreef: Voor elektriciteit was het me echt niet duidelijk wat voor mij de beste leverancier zou zijn.

http://gva.ichoosr.com/Energie/index.rails?actionId=144
PS. geen reclame van mijn kant....ik werk niet voor ichoosr

JA ESSENTsatsurfer schreef:groepsaankoop groene energieWook schreef: Voor elektriciteit was het me echt niet duidelijk wat voor mij de beste leverancier zou zijn.
http://gva.ichoosr.com/Energie/index.rails?actionId=144
PS. geen reclame van mijn kant....ik werk niet voor ichoosr

een van de duurdere bij de vreg.
en aanbod is dan nog geen groene stroom.
appels met appels vergelijken he.
ja, het is mij ook opgevallen...burcht1 schreef:ESSENT?????
en bij essent wil ik niet meer gaan.....helpdesk in Bulgarije (en ben niet racistisch, maar sommige helpdeskmedewerkers versta ik gewoon niet).
en alleen om de voorschotfacturen aan te passen, heb ik hemel & aarde moeten bewegen!
een ex-medewerker schreef:
"Ik heb bijna * jaar bij Essent gewerkt. Ik weet dus hoe het er aan toe gaat. Ik kan uw opmerkingen begrijpen. Weet wel dat het niet perse aan de mensen daar ligt, er wordt hard gewerkt. Ze zitten vooral met een brak cliëntensysteem wat veel human-power vraagt om alles op te lossen."
satsurfer schreef:ja, het is mij ook opgevallen...burcht1 schreef:ESSENT?????
en bij essent wil ik niet meer gaan.....helpdesk in Bulgarije (en ben niet racistisch, maar sommige helpdeskmedewerkers versta ik gewoon niet).
en alleen om de voorschotfacturen aan te passen, heb ik hemel & aarde moeten bewegen!
een ex-medewerker schreef:
"Ik heb bijna * jaar bij Essent gewerkt. Ik weet dus hoe het er aan toe gaat. Ik kan uw opmerkingen begrijpen. Weet wel dat het niet perse aan de mensen daar ligt, er wordt hard gewerkt. Ze zitten vooral met een brak cliëntensysteem wat veel human-power vraagt om alles op te lossen."
zijn hollanders , weten alles altijd beter.
en ja moeten ondervinden dat ze nog veel kunnen leren van ons Belgskes
Ik ben overgestapt van Luminus naar Lampiris. Ik ben tevreden hoe de overstap gebeurd is. Alleen kan hun administratie nog wat beter. Ik betaal gelukkig via Zoomit. Ik snap wel niet waarom mensen met een domiciliering betalen. Dat is toch het domste wat je kan doen? Die maatschappijen nemen altijd meer geld van de rekening, dan nodig en dan moet je achteraf hemel en aarde verzetten.tZetZefLy schreef:iemand de laatste tijd nog ervaring met lampiris?
onlangs de eindafrekening van electrabel gehad (EnergyPlus) en direct de koe bij de horens gevat en naar vreg.be gesurft.
Daar blijkt dat Lampiris de goedkoopste zou zijn: dus hun site gecheckt en daar komen de bedragen ongeveer overeen met die van electrabel EnergyPlus, MAAR bij lampiris zit de btw erin volgens de tool, terwijl het bij electrabel over bedragen excl btw gaat...
maw: ik zou de overstap willen wagen naar lampiris (oa omdat het '100% groen is', maar laat me een beetje tegenhouden door de bovenstaande reacties (ivm late eindafrekening ed..)
- > iemand recent nog ervaringen met lampiris?
Als je lid bent van TA en je bij Lampiris zit, moet je je geen zorgen maken. Via TA krijg je korting, plus kan je steeds bij hen terecht in geval van problemen. Lampiris is de goedkoopste van de markt.
Laatst gewijzigd door Pieterjan op 26 juni 2010, 00:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Je kan niet zonder stroom zitten wanneer je van leverancier verandert.satsurfer schreef:hopelijk zit je geen week zonder stroomWook schreef:Mocht het toch slecht aflopen dan zal ik daar natuurlijk uitgebreid over berichtten.
En toch is het al gebeurd dat men zonder stroom zit bij het veranderen van leverancier. Dat stond zo een paar jaar geleden in de krant, bij een ( bekend ) gezind uit Merksem, met 14 kinderen waar alle voornamen met een "y" beginnenPieterjan schreef:Je kan niet zonder stroom zitten wanneer je van leverancier verandert.satsurfer schreef: hopelijk zit je geen week zonder stroom
Het kan wel zijn dat die mensen zelf mischien zwaar in de fout met hun administratieve opvolging zijn gegaan.