Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Nieuws Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Maandelijks sparen Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening

Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Smartphones met abonnement Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
  • Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Pensioen
  • Forum
  • Nieuws
  • Bank Awards 2025
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    • Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Nieuws
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Maandelijks sparen
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    • Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Smartphones met abonnement
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Sparen Spaarrekeningen
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

25jaar, nu Easy Pack bij Fortis.. Wat doen?

Plaats reactie
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
45 berichten
  • Vorige
  • 1
  • 2
  • 3
TIP
Gebruik onze tools spaarrentes vergelijken - Simulatie van uw rendement - Vergelijk kredietwaardigheid
Tux

Re: 25jaar, nu Easy Pack bij Fortis.. Wat doen?

• Citeer

Bericht door Tux » 12 april 2009, 20:33

MeOnline schreef: Ok, ik zou nu overwegen om alles naar Argenta over te zetten?
...
Wat zouden jullie doen?
Open een rekening bij argenta. Test het allemaal eens uit.
  • Ben je tevreden? Zet dan het nodige over van Fortis naar Argenta
  • Niet tevreden? Blijf bij Fortis of ga op zoek naar een andere bank
Voordeel van "gratis" banken is dat je ze kan testen zonder kosten te maken ;)

Pieterjan
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Pieterjan
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Pieterjan » 12 april 2009, 21:44

Ik ben mij er van bewust dat vele zaken geen Belgische producten zijn, maar waarom kiezen voor een buitenlands product dat honderduizenden Belgische families geruineerd heeft wanneer er valabele alternatieven zijn? Wat u doet met uw geld is uw zaak uiteraard. Als je op dit forum leest van fortis klanten worden er gemenere dingen over de bank gezegd, ze willen zelfs hun geld wegtrekken omdat ze geen gratis zichtrekening krijgen. Ik zou nooit mensen aanraden om een rekening bij deze bank te openen omdat in mijn familie en bij vrienden, deze bank voor een financiële krater heeft gezorgd. De vraag in deze draad is toch duidelijk wat te doen nu en naar welke bank te gaan? Ik raad Dexia aan, mijn motieven zouden de gebeurtenissen zijn rond de AH van Fortis en de behandeling van de bank ten aanzien van AH, waarbij ze de klanten gepushed hebben om die waardeloze aandelen te kopen. Wie wil nu een rekening aanhouden bij een bank die dergelijke malafide praktijken doet?
Daarom is mijn beweegreden en mijn mening over de vraag: een rekening aanhouden bij fortis: uit solidariteit met de vele gedupeerde kleine aandeelhouders, neen. Ten tweede gaat het niet over multinationals weg maar over de verkoop van Belgische bedrijven en daarmee volgend de verdwijning van hoofdkwartieren die duizenden hooggeschoolde jobs met zich meebrengen.
Voorts is de keuze om de Franse overheid te betrekken in de redding van Dexia dezelfde miskleun a la fortis. Zonder de Franse overheid zou Dexia niet failliet gegaan zijn, dan had de Belgische staat meer op tafel moeten leggen.
Laatst gewijzigd door Pieterjan op 12 april 2009, 21:56, 1 keer totaal gewijzigd.

Misterv
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer Misterv
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Misterv » 12 april 2009, 22:30

Pieterjan schreef: Ik ben mij er van bewust dat vele zaken geen Belgische producten zijn, maar waarom kiezen voor een buitenlands product dat honderduizenden Belgische families geruineerd heeft wanneer er valabele alternatieven zijn? Wat u doet met uw geld is uw zaak uiteraard. Als je op dit forum leest van fortis klanten worden er gemenere dingen over de bank gezegd, ze willen zelfs hun geld wegtrekken omdat ze geen gratis zichtrekening krijgen. Ik zou nooit mensen aanraden om een rekening bij deze bank te openen omdat in mijn familie en bij vrienden, deze bank voor een financiële krater heeft gezorgd. De vraag in deze draad is toch duidelijk wat te doen nu en naar welke bank te gaan? Ik raad Dexia aan, mijn motieven zouden de gebeurtenissen zijn rond de AH van Fortis en de behandeling van de bank ten aanzien van AH, waarbij ze de klanten gepushed hebben om die waardeloze aandelen te kopen. Wie wil nu een rekening aanhouden bij een bank die dergelijke malafide praktijken doet?
Daarom is mijn beweegreden en mijn mening over de vraag: een rekening aanhouden bij fortis: uit solidariteit met de vele gedupeerde kleine aandeelhouders, neen. Ten tweede gaat het niet over multinationals weg maar over de verkoop van Belgische bedrijven en daarmee volgend de verdwijning van hoofdkwartieren die duizenden hooggeschoolde jobs met zich meebrengen.
Voorts is de keuze om de Franse overheid te betrekken in de redding van Dexia dezelfde miskleun a la fortis. Zonder de Franse overheid zou Dexia niet failliet gegaan zijn, dan had de Belgische staat meer op tafel moeten leggen.
Dexia heeft evengoed Fortis aandelen aangepraat bij haar klanten, net als KBC. En Fortis heeft ook Dexia aandelen aan haar klanten aangeraden... What's the point? En het is niet de bank die voor de kater heeft gezorgd. Als uw vrienden en familie gewoon hun spaargeld hadden laten staan, en geen aandelen hadden gekocht, dan was er geen kater, en niemand heeft hen daartoe verplicht...

Pieterjan
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Pieterjan
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Pieterjan » 12 april 2009, 23:02

Misterv schreef:
Pieterjan schreef: Ik ben mij er van bewust dat vele zaken geen Belgische producten zijn, maar waarom kiezen voor een buitenlands product dat honderduizenden Belgische families geruineerd heeft wanneer er valabele alternatieven zijn? Wat u doet met uw geld is uw zaak uiteraard. Als je op dit forum leest van fortis klanten worden er gemenere dingen over de bank gezegd, ze willen zelfs hun geld wegtrekken omdat ze geen gratis zichtrekening krijgen. Ik zou nooit mensen aanraden om een rekening bij deze bank te openen omdat in mijn familie en bij vrienden, deze bank voor een financiële krater heeft gezorgd. De vraag in deze draad is toch duidelijk wat te doen nu en naar welke bank te gaan? Ik raad Dexia aan, mijn motieven zouden de gebeurtenissen zijn rond de AH van Fortis en de behandeling van de bank ten aanzien van AH, waarbij ze de klanten gepushed hebben om die waardeloze aandelen te kopen. Wie wil nu een rekening aanhouden bij een bank die dergelijke malafide praktijken doet?
Dexia heeft evengoed Fortis aandelen aangepraat bij haar klanten, net als KBC. En Fortis heeft ook Dexia aandelen aan haar klanten aangeraden... What's the point? En het is niet de bank die voor de kater heeft gezorgd. Als uw vrienden en familie gewoon hun spaargeld hadden laten staan, en geen aandelen hadden gekocht, dan was er geen kater, en niemand heeft hen daartoe verplicht...
Een stuk van het loon werd uitbetaald in Fortis aandelen, sommigen werkten voor de bank. Dexia mag dan wel fortis op kopen hebben gezet, maar ze hebben zeker niet agressief hun klanten gepushed om ze te kopen. Bij fortis kon je zelfs leningen aangaan om ze te kopen! Het gebedsmolentje dat de aandeelhouders van fortis gruwelijke speculanten zijn en de spaarders niet, vind ik niet juist (dat is de propaganda van de schurkenstaat België). Zeker niet bij fortis dat een Belgisch volksaandeel was, de staat die steeds verkondigd heeft dat er niets aan de hand was. De top die de gewone man pushte om bij te kopen en op hetzelfde moment met de regering aan tafel zat om de boel te verpatsen. De kleine Belgische aandeelhouders waren mensen die leefden van het dividend, ze hielden het aandeel gewoon bij en verkochten niet. Dat zijn geen speculanten. Ik blijf bij mijn standpunt, uit solidariteit met de tallozen gedupeerde Belgische families, is het verkeerd om rekeningen aan te houden bij deze bank. Er zijn klanten voor minder vertrokken (0,2% minder rente op de spaarrekening, geen gratis zichtrekening, onbeschofte bedienden).

lila
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer lila
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door lila » 13 april 2009, 02:00

[quote

Het enige dat je kan zeggen is dat de overheid volledig heeft gefaald in het dossier Fortis, maar daar kan het personeel van deze bank nu spijtig genoeg niets aan veranderen.
[/quote]

En kan daar ook nets aan doen.
Laatst gewijzigd door lila op 13 april 2009, 02:03, 1 keer totaal gewijzigd.

cp1234
VIP member
VIP member

• Citeer

Bericht door cp1234 » 13 april 2009, 13:36

Das gesproken, allen naar banken als argenta, keytrade, rabobank.be en naar de verdommenis met bedriegers zoals fortis.
Geld verdienen doe je door te werken.
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co

Filip285
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer Filip285
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Filip285 » 13 april 2009, 23:19

ik ga ook 25 worden deze maand en ik kreeg dezelfde brief:)

Het ging echter over een slapende rekening want ik had alles al bij argenta gezet. De bedoeling was ook om argenta eens te testen voor ik fortis definitief vaarwel zou zeggen. Argenta viel echter zéér goed mee.. waardoor mijn loon nu sinds een 2tal jaar ook op mijn golden+ rekening komt... Uit nalatigheid echter fortis nooit afgezegd ... de brief die ze me stuurden (én het kantoor dat belde om mij te verleiden met een of ander brolproduct) herinnerde me eraan om dringend de rekening af te sluiten..

En daar kom ik bij (voor mij) een groot voordeel van argenta.. mijn kantoor is elke dag tot 18h open...1 avond per week zelfs nog later
Een werkende mens kan bij fortis (16h) slechts 1 dag per week binnen om zaken te regelen.
Voor de rest doe ik alles via internetbankieren... Argenta vind ik sober en overzichtelijk. Fortis was aantrekkelijker maar niet functioneler.
mijn keytrade account is dan weer snel voor verrichtingen tussen eigen rekeningen en ik vind het ideaal om mijn aandelen te zien zakken ;)

Kortom: ik ben zeer blij dat ik bij fortis weg ben... Argenta is vriendelijker, heeft langere/betere openingsuren en is bovendien gratis

steven$

• Citeer

Bericht door steven$ » 14 april 2009, 15:39

Inderdaad Argenta is beter! heb de dag voor ik 25 werd men spaar/zicht afgesloten bij Fortis enkel home investplan en pensioensparen heb ik daar nog zodat ze mijn belastingbrief nog uitrekenen en invullen  ;)

Tope
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Tope
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Tope » 14 april 2009, 16:08

Ik vul mijn belastingsbrief al 5 jaar online in.
Je weet dan onmiddellijk tot op de eurocent hoeveel je zal moeten betalen of terugkrijgen.
Daar heb je Fortis absoluut niet voor nodig.
Bovendien kan je al je ingebrachte belastingsaangiftes altijd op de site terugvinden.

cp1234
VIP member
VIP member

• Citeer

Bericht door cp1234 » 14 april 2009, 17:18

Bij argenta vullen ze je belastingsbrief ook in, service die je niets kost in tegenstelling tot bij Fortis.
Geld verdienen doe je door te werken.
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co

Misterv
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer Misterv
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Misterv » 14 april 2009, 21:20

Filip285 schreef: ik ga ook 25 worden deze maand en ik kreeg dezelfde brief:)

Het ging echter over een slapende rekening want ik had alles al bij argenta gezet. De bedoeling was ook om argenta eens te testen voor ik fortis definitief vaarwel zou zeggen. Argenta viel echter zéér goed mee.. waardoor mijn loon nu sinds een 2tal jaar ook op mijn golden+ rekening komt... Uit nalatigheid echter fortis nooit afgezegd ... de brief die ze me stuurden (én het kantoor dat belde om mij te verleiden met een of ander brolproduct) herinnerde me eraan om dringend de rekening af te sluiten..

En daar kom ik bij (voor mij) een groot voordeel van argenta.. mijn kantoor is elke dag tot 18h open...1 avond per week zelfs nog later
Een werkende mens kan bij fortis (16h) slechts 1 dag per week binnen om zaken te regelen.
Voor de rest doe ik alles via internetbankieren... Argenta vind ik sober en overzichtelijk. Fortis was aantrekkelijker maar niet functioneler.
mijn keytrade account is dan weer snel voor verrichtingen tussen eigen rekeningen en ik vind het ideaal om mijn aandelen te zien zakken ;)

Kortom: ik ben zeer blij dat ik bij fortis weg ben... Argenta is vriendelijker, heeft langere/betere openingsuren en is bovendien gratis
Ter info m.b.t. Argenta: https://www.spaargids.be/sparen/index.p ... .0&lang=nl

Pieterjan
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Pieterjan
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Pieterjan » 14 april 2009, 22:24

cp1234 schreef: Bij argenta vullen ze je belastingsbrief ook in, service die je niets kost in tegenstelling tot bij Fortis.
Hoe bedoel je, bij argenta vullen ze jouw belastingsbrief in? Daar wil ik het fijne wel eens van weten!

paul
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer paul
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door paul » 15 april 2009, 08:25

Pieterjan schreef:
cp1234 schreef: Bij argenta vullen ze je belastingsbrief ook in, service die je niets kost in tegenstelling tot bij Fortis.
Hoe bedoel je, bij argenta vullen ze jouw belastingsbrief in? Daar wil ik het fijne wel eens van weten!
Dat is afhankelijk van kantoorhouder tot kantoorhouder. Het is hen natuurlijk te doen om je fiscaal aftrekbare beleggingsproducten of verzekeringen aan te smeren.

Een belastingsbrief van een LOONTREKKENDE kan je evengoed zelf invullen, gaat veel vlugger ( althans toch  van mensen die bepaalde studies zouden gedaan hebben, wordt verondersteld dat ze dat toch tenminste zelf kunnen).

Je zou verwonderd zijn hoeveel aangiftes er door de fiscus nadien onterecht verbeterd worden, omdat ze hun eigen wetten niet kennen. Of omdat ze regelmatig een jaar loopbaanonderbreking nemen om op wereldreis te gaan en zo een stuk van de nieuwheden missen.

Elk jaar moet ik bijna een bezwaarschrift indienen, met één keer tot gevolg een nietigverklaring van de aanslag door de rechtbank : winst 15 000 euro door de onkunde van de fiscus.
Laatst gewijzigd door paul op 15 april 2009, 08:44, 1 keer totaal gewijzigd.

ronnie
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer ronnie
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door ronnie » 11 augustus 2010, 09:19

Lupudebani schreef: ... maar een bulletkrediet kan je alleen nog als bij ons een pensioenspaarplan afsluit dat dit bedrag bij de eindvervaldag waarborgt....en dan nog wel bij hun eigen pensioenfondsen,....zodat ze nog meer met de mensen hun geld konden spelen en kwijtraken...bij een andere bank zonder probleem bulletkrediet gekregen;
...
Kan je zeggen waar je goede tarieven voor Bulletkredieten kreeg?
Ge zelf mogelijk een project (deels of geheel) zo financieren. Bij de banken dir ik geconsulteerd heb zijn de modaliteiten echter zo nadelig (vergeleken met normale hype kredieten) dat het de moeite niet loont.

Het beste dat ik heb is defa.be 4.79% op 15 jaar, mocht iemand weten bij welke bank dit is laat maar weten.

DenDeze
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer DenDeze
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door DenDeze » 12 augustus 2010, 21:46

Ik had vroeger Fortis, Rabo en Dexia (Dexia heb ik al het langst, was nog de tijd van het gemeentekrediet :)).
Uiteindelijk deed ik niks meer met mijn Fortis-rekeningen dus heb ik deze maar afgesloten.

Dexia is ook niet bepaald goedkoop, maar ik ben wel tevreden over hun online bankieren.
Zelfde als geld van en naar zicht-/spaarrekeningen overschrijven, dit gaat namelijk heel snel.
Als ik 's morgens geld overschrijf naar mijn zichtrekening dan staat dit er direct op.
Mijn vriendin doet hetzelfde met haar Fortis en dit staat er pas in de namiddag op ???, zeer leuk als je iets moet betalen.

Van Rabobank ben ik ook tevreden, hier spaar ik eigenlijk het meest op.
Wel handig dat je eens kan kijken naar dat 'wat brengt mijn spaargeld op'-linkje ^-^

Plaats reactie
  • Afdrukweergave

45 berichten
  • Vorige
  • 1
  • 2
  • 3

Terug naar “Spaarrekeningen”

Ga naar
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • ↳   Kroeg
  • Forumoverzicht

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

• Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Financiën vergelijken

• Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Verzekeringen

Info

• Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
  • Accessibility
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy