TAK 21 / TAK 26
TIP
Vergelijk alle tak 21 spaarverzekeringen en stap in aan laagste kosten TAK 21 vergelijken
Re: TAK 21 / TAK 26
Dat klopt Robocat, maar je mag niet vergeten dat je ten eeuwige dage ook opgeschept zit met die 1,1% die naar de bodemloze staatsput gaat. Dat vreet wel serieus aan het rendement. En Ethias is niet echt de bank die het meeste vertrouwen uitstraalt naar de toekomst toe.
Eens de rente weer naar >4% netto evolueert, verkies ik toch om de boel te liquideren bij Ethias en desnoods voor vele jaren het ergens anders vast te zetten.
Eens de rente weer naar >4% netto evolueert, verkies ik toch om de boel te liquideren bij Ethias en desnoods voor vele jaren het ergens anders vast te zetten.
-
Kiwi-Banaan
- Jr. Member

- Contacteer:
Re: TAK 21 / TAK 26
Ga akkoord met Robokat : hou mijn First ook voor een gedeelte aan, brengt jaarlijks een gegarandeerd minimum van 3.64% op (gezien ik 8,5 jaar geleden stortte in periodes met hogere gegarandeerde minimum percentages - dit gemiddelde kan u op eenvoudig verzoek bij uw Ethias kantoor laten berekenen) en de jaarlijkse kosten zijn belachelijk laag. Bijstorten valt in ieder geval af te raden : ten eerste die vervloekte 1.1% eenmalige instaptaks, ten tweede hun onzekerheid naar de toekomst toe, ten derde omdat dit uw gegarandeerd minimum % naar beneden trekt richting minimum gegarandeerd % dat heden nog op de 'oude' First gegeven wordt ... Wat de toekomst brengt, weet niemand : welke verzekeraar neemt hun product over, blijven de voorwaarden behouden, zal er ooit terug bonus mogelijk zijn, enz ...