Actie Rabobank
Re: Actie Rabobank
Een bank is en blijft een bank (zelfs met transparantiegarantie) en zal er dus alles aan doen om klanten te lokken ongeacht wat ze beloven of vroeger beloofden en als dit inhoud om bestaande klanten in de kou te laten staan zullen ze dit ook doen (wat nu nog maar eens bewezen werd).
zelf al jaren tevreden klant van rabobank, en dit zal niet vlug veranderen, maar bovenstaande argumenten zijn eerder zwak te noemen langs rabo-kant! Van die verjaardags-beleggings-actie wist ik zelfs nog niet (omdat ik idd wat beleg in fondsen)
- > ik blijf trouwe klant van rabo, maar hier hebben ze volgens mij toch bewezen dat ze een bank zijn zoals alle anderen, inclusief de 'oneerlijkheden' die ALLE banken met zich meebrengen
my 2 thumbs down!
- > ik blijf trouwe klant van rabo, maar hier hebben ze volgens mij toch bewezen dat ze een bank zijn zoals alle anderen, inclusief de 'oneerlijkheden' die ALLE banken met zich meebrengen
my 2 thumbs down!
-
christofgh
- Sr. Member

- Contacteer:
Ik begrijp echt waarover jullie zitten te zeveren en te lullen, het gaat hier over 10€ vo nieuwe klanten en 20€ voor niet belegende klanten.
Is dit nu echt het waard om zo te reageren?
Ik ben tevreden van Rabobank, en van mij mogen ze direct de wetgevind aanpassen zodat ze weer met 1 rente per spaarrekening kunnen werken.
Want nu zijn spaarrekeningen niet meer transparant.
mvg
Ik ben tevreden van Rabobank, en van mij mogen ze direct de wetgevind aanpassen zodat ze weer met 1 rente per spaarrekening kunnen werken.
Want nu zijn spaarrekeningen niet meer transparant.
mvg
-
JurgenG
+1christofgh schreef:Ik begrijp echt waarover jullie zitten te zeveren en te lullen, het gaat hier over 10€ vo nieuwe klanten en 20€ voor niet belegende klanten.
+ 1JurgenG schreef:+1christofgh schreef:Ik begrijp echt waarover jullie zitten te zeveren en te lullen, het gaat hier over 10€ vo nieuwe klanten en 20€ voor niet belegende klanten.
En over keytrade en binckbank wordt niets gezegd, die doen eigenlijk hetzelfde. Kleine nuance daar gaat de aanbrenger met ook nog wat lopen
Het gaat hier niet over het geld wel over het principe.
Wie zijn wij?
Rabobank.be is een bank die van bij haar start een eenvoudig business model met lage kosten heeft gehanteerd. Het is steeds ons doel geweest om onze klanten zo transparant en eerlijk mogelijk te bedienen. Wij houden niet van gekke bokkensprongen of ontransparante promoties die niet voor iedereen toegankelijk zijn.
Wie zijn wij?
Rabobank.be is een bank die van bij haar start een eenvoudig business model met lage kosten heeft gehanteerd. Het is steeds ons doel geweest om onze klanten zo transparant en eerlijk mogelijk te bedienen. Wij houden niet van gekke bokkensprongen of ontransparante promoties die niet voor iedereen toegankelijk zijn.
Mocht u mijn bijdragen met een beetje aandacht gelezen hebben zou u weten dat het mij dus helemaal niet te doen is om het verkrijgen van deze voordelen.christofgh schreef:Ik begrijp echt waarover jullie zitten te zeveren en te lullen, het gaat hier over 10€ vo nieuwe klanten en 20€ voor niet belegende klanten.
Hoewel ik niet in hun naam wens te spreken, zie ik ook niet in waarom andere posters hier ook niet over zouden mogen 'zeveren en lullen'. Ik denk dat iedereen hier zit om meer uit zijn (spaar)geld te halen, niet?
U doet het lijken alsof wij hier staan te roepen en te tieren, terwijl er gewoon op beleefde gediscussieerd is (discussieforum, weet u wel).christofgh schreef:Is dit nu echt het waard om zo te reageren?
Beste paul,paul schreef:En over keytrade en binckbank wordt niets gezegd, die doen eigenlijk hetzelfde. Kleine nuance daar gaat de aanbrenger met ook nog wat lopen
we bevinden ons in het 'Vraag het aan Rabobank.be' subforum, niet in dat van keytrade of binckbank. Daarnaast hebben naar mijn weten laatstgenoemde banken niet, zoals Rabobank, een transparantiegarantie uitgeroepen over hun producten en diensten. En zelf mocht dit zo zijn interesseert mij dat niet gezien ik bij geen van beiden klant ben.
Ik heb hier al veel te veel over geschreven, maar aangezien sommigen mijn punt niet vatten:
- ik hoef die 10 euro niet
- ik verwacht niet van banken dat het liefdadigheidsinstellingen zijn
- ik verwacht(te) niet van Rabobank.be dat het zichzelf een transparantiegarantie zou opleggen
- ik wou enkel opmerken dat de huidige actie niet conform deze garantie is (achterliggende idee: als men als financiele instelling er toch voor kiest om zichzelf deze transparantieregels op te leggen houdt men zich er beter aan. En dan lijkt het mij geenszins overdreven voor een klant om de non conformiteit van een actie aan deze garantie aan te kaarten).
Daar houdt het dan ook op voor mij.
+1Qotsa schreef:Mocht u mijn bijdragen met een beetje aandacht gelezen hebben zou u weten dat het mij dus helemaal niet te doen is om het verkrijgen van deze voordelen.christofgh schreef:Ik begrijp echt waarover jullie zitten te zeveren en te lullen, het gaat hier over 10€ vo nieuwe klanten en 20€ voor niet belegende klanten.
Hoewel ik niet in hun naam wens te spreken, zie ik ook niet in waarom andere posters hier ook niet over zouden mogen 'zeveren en lullen'. Ik denk dat iedereen hier zit om meer uit zijn (spaar)geld te halen, niet?
U doet het lijken alsof wij hier staan te roepen en te tieren, terwijl er gewoon op beleefde gediscussieerd is (discussieforum, weet u wel).christofgh schreef:Is dit nu echt het waard om zo te reageren?
Beste paul,paul schreef:En over keytrade en binckbank wordt niets gezegd, die doen eigenlijk hetzelfde. Kleine nuance daar gaat de aanbrenger met ook nog wat lopen
we bevinden ons in het 'Vraag het aan Rabobank.be' subforum, niet in dat van keytrade of binckbank. Daarnaast hebben naar mijn weten laatstgenoemde banken niet, zoals Rabobank, een transparantiegarantie uitgeroepen over hun producten en diensten. En zelf mocht dit zo zijn interesseert mij dat niet gezien ik bij geen van beiden klant ben.
Ik heb hier al veel te veel over geschreven, maar aangezien sommigen mijn punt niet vatten:
- ik hoef die 10 euro niet
- ik verwacht niet van banken dat het liefdadigheidsinstellingen zijn
- ik verwacht(te) niet van Rabobank.be dat het zichzelf een transparantiegarantie zou opleggen
- ik wou enkel opmerken dat de huidige actie niet conform deze garantie is (achterliggende idee: als men als financiele instelling er toch voor kiest om zichzelf deze transparantieregels op te leggen houdt men zich er beter aan. En dan lijkt het mij geenszins overdreven voor een klant om de non conformiteit van een actie aan deze garantie aan te kaarten).
Daar houdt het dan ook op voor mij.
ben maar over 2 banken echt tevreden, en rabo is er 1 van...
het is louter het principe
Ik ben al jarenlang klant bij Rabobank.be en ik heb van hen nooit 10 € op mijn rekening gekregen. Ik heb wel eens geprofiteerd van de Humo actie om 20 € cadeau te krijgen in een beleggingsfonds. Tien euro is niet zo'n groot bedrag maar ik heb ze niet gekregen en andere krijgen ze wel. Niet omdat ze betere klant zouden zijn of ze meer potentiëel zouden hebben. Ze krijgen gewoon 10 € omdat ze op een ander tijdstip klant worden.
Ik heb jarenlang een saldo van 0 € op mijn Rabobank.be rekening gehad. Toen ik ze terug actief begon te gebruiken heb ik ook geen 10 € gekregen !
Dergelijke actie die enkel geldt voor nieuwe klanten ga je nooit onder de noemer transparant kunnen plaatsen. Ik kan me wel voorstellen dat je acties doet rond een bepaald product. Als dit dan voor alle klanten geldt kan dit transparant gebeuren.
Ik heb jarenlang een saldo van 0 € op mijn Rabobank.be rekening gehad. Toen ik ze terug actief begon te gebruiken heb ik ook geen 10 € gekregen !
Dergelijke actie die enkel geldt voor nieuwe klanten ga je nooit onder de noemer transparant kunnen plaatsen. Ik kan me wel voorstellen dat je acties doet rond een bepaald product. Als dit dan voor alle klanten geldt kan dit transparant gebeuren.