Carrefour Mobile
Re: Carrefour Mobile
Als ik mijn nr wil overdragen dan moet ik alle nummers en letters van men sim kaart doorgeven volgens het overdrachtformulier.
Nu heb ik meer letters en cijfers dan er vakjes voorzien zijn. Heeft er soms iemand enig idee of het voldoende is dat ik de eerste 13 cijfers door geef of moeten ze echt alles nodig.
Mvg
MG
Nu heb ik meer letters en cijfers dan er vakjes voorzien zijn. Heeft er soms iemand enig idee of het voldoende is dat ik de eerste 13 cijfers door geef of moeten ze echt alles nodig.
Mvg
MG
Geld maakt niet gelukkig, maar liever ongelukkig met, dan zonder
Ik had een proximus simkaart en moest enkel de bovenste lijn doorgeven. Andere cijfers/letters moeten dus niet.mijn_geld schreef:Als ik mijn nr wil overdragen dan moet ik alle nummers en letters van men sim kaart doorgeven volgens het overdrachtformulier.
Mvg
MG
Bedankt Maarten, en nu maar hopen dat de overdracht vlot verloopt 

Weet er soms iemand waar je een lijst kan vinden van banken die samenwerken met het systeem van online betalen via je bancontact kaart. Met de kaart van argenta wil het alvast niet lukken
Mvg
MG

Mvg
MG
Carrefour Mobile start met mobiel internet
http://userbase.be/nieuws/telecom/575-c ... l-internet
"Tijdens de promotieperiode kan er 1,5 GB verbruikt worden, daarna betaal je toch wel een stevige prijs indien je mobiel wil surfen: 1 euro voor 4 MB, 10 euro voor 40 MB, 25 euro voor 100 MB, 100 euro voor 400 MB, en ga zo maar door. Wie niet uitkijkt zuigt zijn herlaadkaart leeg in enkele dagen. "
http://www.carrefour.eu/mobile/promos-f ... fm?lang=NL
maar ze zijn peperduur qua internettarieven, ik blijf bij Aldi Talk
"Tijdens de promotieperiode kan er 1,5 GB verbruikt worden, daarna betaal je toch wel een stevige prijs indien je mobiel wil surfen: 1 euro voor 4 MB, 10 euro voor 40 MB, 25 euro voor 100 MB, 100 euro voor 400 MB, en ga zo maar door. Wie niet uitkijkt zuigt zijn herlaadkaart leeg in enkele dagen. "
Laatst gewijzigd door gast9876 op 16 februari 2011, 23:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Carrefour Mobile start met mobiel internet
Gratis internet via gsm en gratis mms'jes tem 01.05.2011. Wel een maximum van 50 MB en 50 mms'jes per dag.satsurfer schreef:http://userbase.be/nieuws/telecom/575-c ... l-internet
"Je betaalt toch wel een stevige prijs indien je mobiel wil surfen: 1 euro voor 4 MB, 10 euro voor 40 MB, 25 euro voor 100 MB, 100 euro voor 400 MB, en ga zo maar door. Wie niet uitkijkt zuigt zijn herlaadkaart leeg in enkele dagen."
Toch niet zo slecht voor wat te experimenteren.
Vanaf 01.05.2011 wordt het 0.25 € per mms. Internet is vanaf dan ook niet meer gratis en inderdaad peperduur.
Heb mij ingeschreven voor het gratis internet en mms. Ga het eens uittesten
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Nu heb ik het pas door, nu weet ik waarom er al een aantal dagen een "e" teken stond naast de gewone ontvangstbalkjes... 

ah ja?Vaganzza schreef:Nu heb ik het pas door, nu weet ik waarom er al een aantal dagen een "e" teken stond naast de gewone ontvangstbalkjes...
Ja zo'n blauw kleurig icoontje (dat nu rood wordt wanneer ik op internet zit) en ik maar zoeken wat ik in mijn instellingen per ongeluk anders had ingesteld. Vond uiteraard niets, het is dus een icoontje van het netwerk dat er internet beschikbaar is.Filip3 schreef:ah ja?Vaganzza schreef:Nu heb ik het pas door, nu weet ik waarom er al een aantal dagen een "e" teken stond naast de gewone ontvangstbalkjes...
Op 22/12/10 kreeg ik van Carrefour-Mobile een SMSbericht dat als ik een herlading kocht in december en nog één tussen 15/01 en 15/02 ik 1200 bonuspunten zou krijgen.
Tot vandaag staan ze nog niet op mijn bonuskaart.
Ik kocht op 29/12/2010 12€ belwaarde met identificatie xxxxxxxxxx die ik toen activeerde, en op 17/01/2011 terug 12€ met identificatiecode xxxxxxxxxx die ik op 17/01 ook activeerde, beiden op mijn gsm nummer xxxx xx xx xx.
Ik heb daarvoor al gemaild, toen werd me beloofd dat de punten op mijn kaart zouden staan voor eind januari, niet dus en gebeld op 31/01, toen werden ze me beloofd voor 15/02/2011.
Nog steeds niets!!!
Tot vandaag staan ze nog niet op mijn bonuskaart.
Ik kocht op 29/12/2010 12€ belwaarde met identificatie xxxxxxxxxx die ik toen activeerde, en op 17/01/2011 terug 12€ met identificatiecode xxxxxxxxxx die ik op 17/01 ook activeerde, beiden op mijn gsm nummer xxxx xx xx xx.
Ik heb daarvoor al gemaild, toen werd me beloofd dat de punten op mijn kaart zouden staan voor eind januari, niet dus en gebeld op 31/01, toen werden ze me beloofd voor 15/02/2011.
Nog steeds niets!!!
Blijven bellen tot het in orde is. Gelukkig dat bellen naar de klantendienst gratis is.
Ik heb ook van deze actie geprofiteerd !!Louis schreef:Op 22/12/10 kreeg ik van Carrefour-Mobile een SMSbericht dat als ik een herlading kocht in december en nog één tussen 15/01 en 15/02 ik 1200 bonuspunten zou krijgen.
Tot vandaag staan ze nog niet op mijn bonuskaart. ...... Nog steeds niets!!!
Het was wel zo dat er op een kasticket een bon verscheen waarbij je de 1200 bonuspunten kreeg ... indien je een nieuwe aankoop deed van 12 euro herlading. Had ik die bon niet gezien, dan had ik die punten ook niet gekregen. Ik dacht ook eerst dat je hiervoor niets extra hoefde te doen, maar toch was die bon noodzakelijk
In het sms-bericht wordt niets gezegd over bijkomende voorwaarden zoals bijvoorbeeld die bon.
Ik heb copie van de kassatickets (met datum en codes van de herlaadbeurten) doorgestuurd samen met mijn gsm-nummer waarop deze geactiveerd werden.
Carrefour-Mobile kan de juistheid van die gegevens makkelijk nakijken.
Ik verwacht dan ook de punten op mijn kaart te krijgen!
Ik heb copie van de kassatickets (met datum en codes van de herlaadbeurten) doorgestuurd samen met mijn gsm-nummer waarop deze geactiveerd werden.
Carrefour-Mobile kan de juistheid van die gegevens makkelijk nakijken.
Ik verwacht dan ook de punten op mijn kaart te krijgen!
- OpelZafira
- Full Member
- Contacteer:
Op welke gsmnetwerk zit carrefour Mobile?