Rekeninguittreksels Deutsche Bank
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: Rekeninguittreksels Deutsche Bank
Ik heb tot hiertoe nog geen bericht gekregen!
evita schreef:Ik heb tot hiertoe nog geen bericht gekregen!
Je moet eens op de beveiligde site van DB kijken, bij je berichten, daar staat het zeker wel
Neen Paul daar staat bij mij tot hiertoe nog niets !!paul schreef:evita schreef:Ik heb tot hiertoe nog geen bericht gekregen!
Je moet eens op de beveiligde site van DB kijken, bij je berichten, daar staat het zeker wel
Ik begrijp het ook niet!
- hendrik.gelap
- Newbie
- Contacteer:
Ik weet niet waar U die rente uithaalt van 4.20 + 1% bij Deutse . Naar mijn weten is het voor het ogenblik de hoogste rente die ze geven = 1.20 + 1% . Deutse heeft er een gewoonte van gemaakt , jaarlijks U met een truuk rond de jaarwisseling een hoge rente te geven om na een paar maand LAGERE rente geven dan in de andere banken . Ze gaan mij niet meer liggen hebben dit keer . Ik trek na dit jaar alles weg . Als je vergelijkt met Argenta over gans het jaar scheelt het niks en krijg je bij Argenta tenminste SERVICE en is ALLES GRATIS ,en kan je altijd telefonisch terecht . Bij Deutse duurt het minuten voor je iemand aan de telefoon hebt en is het een betalend nummer .Dus het kost u nog .
Goed kijken naar de datum... Het bericht waar u naar refereert, is gepost in augustus 2008.hendrik.gelap schreef:Ik weet niet waar U die rente uithaalt van 4.20 + 1% bij Deutse . Naar mijn weten is het voor het ogenblik de hoogste rente die ze geven = 1.20 + 1% .
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Niettegenstaande ik geen bericht van verandering heb gekregen komen nu toch de rekeninguittreksels in beeld!
Raar maar waar
!
Raar maar waar