Probleem bij openen flex rekening
Re: Probleem bij openen flex rekening
Alle begrip voor jullie geirriteerd zijn...
Als het een troost kan wezen; bij Fortuneo ben ik nu al meer dan 2 jaar aan het <openen> en de zaak is nog niet rond
Als het een troost kan wezen; bij Fortuneo ben ik nu al meer dan 2 jaar aan het <openen> en de zaak is nog niet rond
Ooit was "Europa" een mooi project!
Nu is het verworden tot een anti-democratisch "henhouse" gevuld met POSTJESPAKKERS...
Nu is het verworden tot een anti-democratisch "henhouse" gevuld met POSTJESPAKKERS...
Ik begin ook gaan te twijfelen ik denk dat ze wachten tot februari dan zijn ze van die 11 maandenregel af.
Bij mij net hetzelfde , gelukkig heb ik maar 25 euro gestort als testbedrag , zwaar aant twijfelen om bij NIBC te gaan
-
Moonwood
Ikzelf heb rond 20 december een rekening geopend. Op 2 dagen tijd was toen alles rond en was ik perfect tevreden. (nog steeds tevreden trouwens)
Echter heb ik aan mijn vader en broer Moneyou aangeraden op nieuwjaarsdag. Diezelfde dag hebben ze allebei hun aanvraag ingestuurd + kopie paspoort gemaild. Tot mijn verbazing hoor ik zonet dat de rekeningen nog steeds niet zijn geopend!
Het gestorte bedrag (1 euro) is reeds zichtbaar maar er wordt nog steeds gewacht op de bevestiging van het paspoort.
In afwachting hadden ze allebei hun spaarbedrag op een zichtrekening gestort om dit dan zo snel als mogelijk naar Moneyou door te storten. Ondertussen staat dit bedrag nu dus al 2 weken niets op te brengen op een zichtrekening..
Echter heb ik aan mijn vader en broer Moneyou aangeraden op nieuwjaarsdag. Diezelfde dag hebben ze allebei hun aanvraag ingestuurd + kopie paspoort gemaild. Tot mijn verbazing hoor ik zonet dat de rekeningen nog steeds niet zijn geopend!
Het gestorte bedrag (1 euro) is reeds zichtbaar maar er wordt nog steeds gewacht op de bevestiging van het paspoort.
In afwachting hadden ze allebei hun spaarbedrag op een zichtrekening gestort om dit dan zo snel als mogelijk naar Moneyou door te storten. Ondertussen staat dit bedrag nu dus al 2 weken niets op te brengen op een zichtrekening..
Neen Dirk, vandaag na 8 werkdagen, nog steeds niet in orde. Volgens een bericht in het forum werken zij eraan met man en macht. De vraag is ; hoeveel man is dat? Maar het zou de goede weg op gaan; stel u voor dat het zou slechter gaan denk ik dan!dirk schreef:Paul is het bij u al in orde?
OK mijn rekening is in orde.
-
christofgh
- Sr. Member

- Contacteer:
Ik heb het op 31/12 aangevraagd, alles direct doorgemaild.
Ook onmiddelijk overgeschreven, tot op heden is de identiteitscontrole niet gebeurt
Ook onmiddelijk overgeschreven, tot op heden is de identiteitscontrole niet gebeurt
hier ook al een tijdje aan het wachten.
toen onmiddellijk identiteitskaart gescand & gemaild.
vraag aan diegenen die nog steeds wachten op validatie identiteitskaart.
krijgen jullie ook herinneringsmail om deze op te sturen ?
toen onmiddellijk identiteitskaart gescand & gemaild.
vraag aan diegenen die nog steeds wachten op validatie identiteitskaart.
krijgen jullie ook herinneringsmail om deze op te sturen ?
-
christofgh
- Sr. Member

- Contacteer:
Ik heb vanavond mijn derde herrineringsmail ontvangen, als het deze week niet opgelost word stop ik ermaa
ik denk dat er nog zullen volgen.
Dat het allemaal iets langer duurt dan voorzien , kan ik nog inkomen.
maar dan geen enkele communicatie naar klanten,
wel integendeel herinneringsmails sturen die enkel voor meer verwarring
en nog meer vertraging zorgen.
Dat het allemaal iets langer duurt dan voorzien , kan ik nog inkomen.
maar dan geen enkele communicatie naar klanten,
wel integendeel herinneringsmails sturen die enkel voor meer verwarring
en nog meer vertraging zorgen.
ik heb pas een Flex rekening geopend, kopie van m'n paspoort gemaild en een eerste 'voorzichtige' storting van 10€ gedaan.
Wat me ergens gerust stelt is het gegeven dat elke storting deze maand nog resulteert in uitbetaling van de interesten over 2013 begin 2014. Het maakt me in principe niet veel uit dat er administratieve achterstand is, als de opbrengst maar klopt.
Als alles vlotjes verloopt komt er nog een Plus rekening bij.
We zien dus wel hoe het verder verloopt ...
Wat me ergens gerust stelt is het gegeven dat elke storting deze maand nog resulteert in uitbetaling van de interesten over 2013 begin 2014. Het maakt me in principe niet veel uit dat er administratieve achterstand is, als de opbrengst maar klopt.
Als alles vlotjes verloopt komt er nog een Plus rekening bij.
We zien dus wel hoe het verder verloopt ...