Proximus
TIP
Re: Proximus
Het is ook wel het gemak van die ouderen. "Ik ben meer dan 50, ik trek me niets meer aan en leer niets meer bij, dat gaat niet". Er zullen inderdaad wel mensen zijn die het echt niet kunnen, maar dat zal misschien 1 / 5 van degenen zijn die beweren dat niet te kunnen.
Tja, als je op rozen slaapt, zal je wakker worden op doorns. Het is aan jezelf om wakker te blijven van wat er speelt en up to date te blijven. Er zijn genoeg ouderen die wel meekunnen en willen. Rekenen op de goedheid van je werkgever en de vakbond, walgelijk.
Tja, als je op rozen slaapt, zal je wakker worden op doorns. Het is aan jezelf om wakker te blijven van wat er speelt en up to date te blijven. Er zijn genoeg ouderen die wel meekunnen en willen. Rekenen op de goedheid van je werkgever en de vakbond, walgelijk.
Any man whose errors take ten years to correct is quite a man.
Rookie investor
Rookie investor
Re: Proximus
Proximus zet callcenters aan om te delokaliseren: 'In Marokko zijn callcenters een booming business'
Is dat nu goed nieuws voor de aandeelhouders? Slecht nieuws voor de Belgische economie en werkgelegenheid? Of beide? En een ongemakkelijke spreidstand voor de Belgische staat als meerderheidsaandeelhouder.We streven naar lagere kosten bij onze externe partners en zullen onder meer vragen aan onze externe callcenters om over te schakelen op meer kostenefficiënte werkmodellen via nearshoring en offshoring.' Die boodschap staat in een mededeling die Proximus-ceo Dominique Leroy onlangs liet verspreiden. Ze laat daarmee geen enkele twijfel bestaan over wat er van die externe call-centers wordt verwacht: ze moeten dezelfde diensten leveren tegen een lagere prijs.
-
anonymous38476
Re: Proximus
Vooral slecht nieuws voor de Belgische klant, die binnenkort in gebrekkig Nederlands of enkel in het Engels/Frans wordt geholpen.
-
anonymous
Re: Proximus
Laten we alles outsourcen das de oplossing.
En dan klagen dat de werkloosheid omhoog gaat.
Trouwens is de staat niet maatschappelijk verantwoord in dit geval?
En dan klagen dat de werkloosheid omhoog gaat.
Trouwens is de staat niet maatschappelijk verantwoord in dit geval?
Re: Proximus
Als aandeelhouder willen ze winstmaximalisatie en als overheid maximale tewerkstelling. Met de loonlast in België valt dat niet te combineren.
Als de sociale zekerheid een stoel is waarop we zitten, dan zijn we al decennia bezig met de poten af te zagen. Is niet enkel een politiek probleem, iedereen wil meer voor minder geld. Hoelang is dit nog vol te houden?
Als de sociale zekerheid een stoel is waarop we zitten, dan zijn we al decennia bezig met de poten af te zagen. Is niet enkel een politiek probleem, iedereen wil meer voor minder geld. Hoelang is dit nog vol te houden?
Re: Proximus
Nederlandstalige call-centers zijn moeilijker te outsourcen naar het buitenland dan Franstalige of Engelstalige, maar uiteindelijk et pour les Flamands la même chose. Heb nog gehoord van Vlamingen die in Ierland werk vonden voor een Nederlandstalig call-center.DeZatteNonkel schreef: ↑29 januari 2019, 12:37 Vooral slecht nieuws voor de Belgische klant, die binnenkort in gebrekkig Nederlands of enkel in het Engels/Frans wordt geholpen.
Re: Proximus
N-Afrikanen die naar hier komen voor de sociale zekerheid en Belgische werklozen die naar N-Afrika (moeten) vertrekken voor werkgelegenheid.cpnx schreef: ↑29 januari 2019, 12:52Nederlandstalige call-centers zijn moeilijker te outsourcen naar het buitenland dan Franstalige of Engelstalige, maar uiteindelijk et pour les Flamands la même chose. Heb nog gehoord van Vlamingen die in Ierland werk vonden voor een Nederlandstalig call-center.DeZatteNonkel schreef: ↑29 januari 2019, 12:37 Vooral slecht nieuws voor de Belgische klant, die binnenkort in gebrekkig Nederlands of enkel in het Engels/Frans wordt geholpen.
-
superbosko
- Jr. Member

- Berichten: 69
- Lid geworden op: 24 feb 2015
- Contacteer:
Re: Proximus
Momenteel zitten veel call centers in Portugal, vooral in Lissabon.
Ook daar kan je als Nederlandstalige aan de slag.
