Rabo spaarrekening nu overzetten naar NIBC spaarrekening
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: Rabo spaarrekening nu overzetten naar NIBC spaarrekening
Wat CBFA niet toelaat zullen we nooit te horen krijgen denk ik.
Maar banken toelaten op de Belgische markt betekent dat het voor de spaarders ok is om erop te sparen. Ik haat die half beschuldigende uitspraken tov kauphtingspaarders (for the record, ik heb er zelf nooit gespaard), alsof het hun eigen schuld is. Dat ze wel konden weten dat iets hogere rentes gepaard zouden gaan met het falen van de bank.
Maar banken toelaten op de Belgische markt betekent dat het voor de spaarders ok is om erop te sparen. Ik haat die half beschuldigende uitspraken tov kauphtingspaarders (for the record, ik heb er zelf nooit gespaard), alsof het hun eigen schuld is. Dat ze wel konden weten dat iets hogere rentes gepaard zouden gaan met het falen van de bank.
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
Maar het was ook bekend via de media dat ze in IJsland in de shit zaten en toen waren d'er hier ook die het keer op keer opnamen voor die bank. Dus ja, de man in de straat is blind (en doof!)
Het is wel min of meer geruststellend dat ze de rentes nu verlagen. Als ze ze nu zouden verhogen, zouden ze pas helemaal bekennen dat ze in de shit zitten. Dexia bood vorig jaar rond deze tijd nog geheime spaarrekeningen aan aan 1,50% +1,50%, remember?