Rabobank stopt met beleggingsproducten
TIP
Re: Rabobank stopt met beleggingsproducten
Het blijft altijd ergens wel betalen, of bij aankoop, of bij verkoop, of bewaarloon...Vermoedelijk is het 'gratis' verhaal bij Rabobank toch wel wat teveel geworden , of beter, het bracht te weinig op, daar waar andere banken wel meer profiteren van de beleggersdrang van hun klanten.
Sorry, maar de grootbanken zijn juist kampioenen in het vragen van bewaarloon.ldwjr schreef: ↑20 juli 2017, 10:03Tja, maar dan zit je per fonds wel met een bewaarloon...?Mooie grootbanken waar je, je blauw betaalt aan instapkosten: 2 à 3% op hun eigen fondsen en nog meer op andere fondsen, die je bv bij DB gratis kan aankopen. Ik betaal geen instapkosten meer, dat is gedaan.

https://www.spaargids.be/sparen/effecte ... ijken.html
je kan toch ook naar medirect gaan voor de beleggingen daar is het toch ook nog altijd gratis
Kan men bij Keytrade ergens terugvinden welke fondsen ze aanbieden. Ik vind enkel een opsomming van de fondsaanbieders terug.
Ik heb dit destijds gevonden via een demo account voor hun online platform. Geen idee of dit nu nog mogelijk is.
Je kon helemaal fictief hun platform voor online bankieren uittesten, met ook de volledige lijst van fondsen. Dat heeft me destijds ver de streep getrokken
Je kon helemaal fictief hun platform voor online bankieren uittesten, met ook de volledige lijst van fondsen. Dat heeft me destijds ver de streep getrokken
Ben daarstraks de schaduwmoderator van Rabobank tegengekomen, Paul

Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Reeds nieuwe actie bij medirect nu .
waarschijnlijk zal hij daar geen internet hebben.
Hij zal wel als eerste op de hoogte zijn geweest van de veranderingen bij Rabobank.be en dan nu vlug in alle rust een wereldreisje maken om geen lastige vragen te krijgen
dus bij die medirect actie krijg je een premie tot 2500 EUR, en dat zijn geen transactiekosten? cold hard cash? waarom zou iemand naar KT over laten plaatsen?
Als je meer dan 200000 euro binnen 5 lijnen kan houden ja. Bij meer dan 5 lijnen wordt het 100 euro per lijn.
De nieuwe actie is wel aan heel andere voorwaarden dan vroeger.
Vorige actie's overbrengen fondsen , kosten tot 2500 € terugbetaald.
Huidige nieuwe actie = kosten tot 500 € terug betaald.
Overbrengen fondsen fondsen meer als 10000 € Me regelt alles .
Minder dan 10000 € verkoop eerst en koop bij Me terug aan.
Heel grote wijziging ten opzichte van vroegere actie's.
Estate Guru believer.
Graag wat meer uitleg daarover. Weet iemand iets meer over acties bij Binck en Bolero? Dankuwel
En la vivo oni elektu inter enspezi monon aù elspezi monon. Tempo mankas por fari ambaù (L. Zamenhof)
Toch nog een heel interessant aanbod in mijn geval, zal wel een paar fondsen moeten verkopen bij Rabobank of naar Keytrade laten gaan om beperkt te blijven tot 5 stuks maar dat valt qua kosten goed mee, blijft in elk geval ver onder de 100 euro transferkost die Rabobank vraagt. Dat zou dan 100 euro van BNP voor het pensioenfonds, 500 euro van Medirect voor 5 fondsen en 100 euro van Rabo voor het restant dat naar Keytrade gaat worden. Nu nog een actie om spaarboekjes over te nemen

-
- Full Member
- Contacteer:
Wat is het interessantst? Naar keytrade of naar medirect gaan?
Waarom kiezen? Laat Medirect 1 tot 5 fondsen kostenloos overnemen en ontvang een bonus afhankelijk van het bedrag. Laat de rest naar Keytrade verhuizen en ontvang 100 euro van Rabobank. Bij Medirect is het wel voordeliger om in fondsen te beleggen, daar betaal je geen instapkosten, bij Keytrade kost elke instap je 9,95 euro wat veel te duur is als je met kleine bedragen aankoopt.