Rabobank verhoogt de getrouwheidspremie
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
- CarpeNoctem
- Verbannen Gebruiker

Re: Rabobank verhoogt de getrouwheidspremie
I beg to differ.
Een verhoging van 0.05%? Dat brengt de spaarrekeningen van Rabo nog altijd niet in de top 15.
En dat voor een internetbank zonder kantoren? Verschillende grootbanken geven zelfs meer intrest.
Als Rabobank-klant heb ik onlangs zo'n online enquete van Rabobank ingevuld. Als laatste kon je punten ter verbetering ingeven. Ik had daar natuurlijk om hogere intresten gevraagd maar ben vergeten te vermelden dat het wel significant hoger zou moeten zijn als ze een een deel van mijn spaargeld wilden zien terugvloeien
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
En toch ben ik er blij mee. “Bank verhoogt de rente” is een verademing na jaren “Bank verlaagt de rente”.
Een stijging van 20% * is toch significantCarpeNoctem schreef: ↑24 mei 2018, 20:15 Ik had daar natuurlijk om hogere intresten gevraagd maar ben vergeten te vermelden dat het wel significant hoger zou moeten zijn
*(van 0,25 naar 0,30%)
Het klopt dat het een verademing is om eens te lezen dat een bank de rente verhoogd. En eerlijk gezegd, we moeten niet naïef zijn en meteen 0,20 verwachten. Aan die rush zijn we nog niet toe, maar het moet ergens beginnen. Laat dit dan het begin zijn.
Heb je 100% gelijk in. Net zoals iemand die stelde dat 0.05% eigenlijk dus 20% verhoging is. Maar het blijft peanuts. En niet het soort 'verhoging' die mij ertoe gaat aanzetten terug geld op die rekening te parkeren. Sinds ze het BNP-pensioenfonds afgestoten hebben heb ik er m'n rekening ook maar ineens leeggemaakt. Voor een paar rosse centen extra per jaar hoef ik geen extra rekening aan te houden, dan kan m'n spaarbuffer evengoed bij 'n andere bank staan. Daar kan Rabo (of een andere bank) weinig aan doen, maar we zitten nu eenmaal in een situatie waarbij zelfs een verdubbeling van de rentevoet amper een signifikant verschil zou maken. Of het moet over een massa geld gaan, maar dan laat je dat normaal niet gewoon op een spaarrekening staan waar de inflatie het aanvreet.
Re: NIBC verhoogt de rente
We verhogen de rente op onze NIBC Direct Flex rekening
Goed nieuws!
Vanaf 1 augustus 2018 verhogen we de rente op onze Flex rekening en daar profiteert u meteen van.
Uw spaargeld op de Flex rekening brengt vanaf dan, op jaarbasis, 0,40% bruto (0,28% netto) op in plaats van 0,30% bruto (0,21% netto).
Ondanks de druk op de rente van de spaarrekeningen blijft sparen van belang. Daarom zijn we blij dat we u deze verhoging kunnen aanbieden.
Met vriendelijke groet,
NIBC Direct
Goed nieuws!
Vanaf 1 augustus 2018 verhogen we de rente op onze Flex rekening en daar profiteert u meteen van.
Uw spaargeld op de Flex rekening brengt vanaf dan, op jaarbasis, 0,40% bruto (0,28% netto) op in plaats van 0,30% bruto (0,21% netto).
Ondanks de druk op de rente van de spaarrekeningen blijft sparen van belang. Daarom zijn we blij dat we u deze verhoging kunnen aanbieden.
Met vriendelijke groet,
NIBC Direct
Een goede reden om voor deze rekening te kiezen en niet voor Izola Bank Saver Account?
Als ik het goed begrepen heb zijn dit volgens de vergelijkingstabel van Spaargids de twee hoogst renderende rekeningen zonder beperkende voorwaarden? Maar het nettorendement van Izola is 50% hoger. Als we het dan toch in procenten willen uitdrukken. Of zie ik iets over het hoofd?
Als ik het goed begrepen heb zijn dit volgens de vergelijkingstabel van Spaargids de twee hoogst renderende rekeningen zonder beperkende voorwaarden? Maar het nettorendement van Izola is 50% hoger. Als we het dan toch in procenten willen uitdrukken. Of zie ik iets over het hoofd?