Rabobank verliest Tripel A-status.(AAA)
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: Rabobank verliest Tripel A-status.(AAA)
Los van hun klantvriendelijkheid vind ik het wel spijtig dat zij qua effectenrekeningen enkel fondsen aanbieden (premium... enz).
Andere aandelen zijn hier niet te koop, of zie ik het verkeerd?
Voor de rest niks dan lof over deze bank en zijn internetservice, vandaag een mail, morgen een antwoord... vergelijk eens met fortuneo... vandaag een mail... nooit een antwoord
Andere aandelen zijn hier niet te koop, of zie ik het verkeerd?
Voor de rest niks dan lof over deze bank en zijn internetservice, vandaag een mail, morgen een antwoord... vergelijk eens met fortuneo... vandaag een mail... nooit een antwoord
Rabobank biedt zo nu en dan ook individuele obligaties aan zoals momenteel LeasePlan en de staatsbon.
Dat heb ik ook gemerkt, doch ik vraag mij enkel af of hun premium fondsen bvb wel onderbouwd genoeg zijn. Ik vind spijtig genoeg de link niet meer terug van die dame die een portefeuille opbouwde en daar commentaar op gaf...
Herinner enkel haar laatste schrijven: ik neem mijn verlies en ik verkoop mijn Carmignac Patrimoine....
Bestaat dit commentaarstukje nog, en die voorbeeldportefeuille of werd dat te rood....
?
Herinner enkel haar laatste schrijven: ik neem mijn verlies en ik verkoop mijn Carmignac Patrimoine....
Bestaat dit commentaarstukje nog, en die voorbeeldportefeuille of werd dat te rood....

Uiteraard niet ; maar ik bedoelde of het verlies van AAA-status eveneens geldt voor Rabobank.be ?Yaris schreef:Enkel over Rabobank Nederland. Bij Rabobank.be kun je geen leningen aangaan.Nefertari schreef:Gaat dit dan specifiek over Rabobank Nederland of ook ook over Rabobank.be ?
Uiteraard geldt die rating ook voor rabobank.be. De Belgische tak is een bijhuis van de NL moeder, ze vallen ook onder de NL garantieregeling.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Hier is de link: http://www.rabobank.be/nl/beleggen/fond ... fault.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Maar alleen haar meest recente schrijfsel staat erop.
Maar alleen haar meest recente schrijfsel staat erop.
De website van rabobank.be is ook aangepast aan de nieuwe rating:
http://www.rabobank.be/nl/veiligheid/default.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.rabobank.be/nl/veiligheid/default.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
vaganzza[at]spaargids[punt]be
In De Tijd stond dat de nieuwe criteria die S&P hanteert voor banken à priori AAA uitsluit.
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Klopt. Het zijn allemaal vissers die allemaal zitten te vissen in dezelfde vervuilde vijver. De ene visser op vist die voornamelijk op vissen die vertoeven in het sterk vervuilde slib (paling), de andere vist op vissen die meestal aan de oppervlakte vertoeven. 100% gezonde vissen halen ze niet boven, op die manier is die status misschien correct, m.i. wordt alles nog te hoog ingeschaald en zitten de vissers nog veel te dicht bij elkaar ingeschaald. Dat "AAA" niet bestaat OK, maar d'er zitten d'er waarschijnlijk nog 'n paar "middenmoters" die (véél) te hoog staan qua rating.