Rare ervaring vandaag
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: Rare ervaring vandaag
hopelijk gaat hij niet op elke oude thread een +1 zetten 
M'ja das ook een rare "ervaring" hé.Krikke schreef:hopelijk gaat hij niet op elke oude thread een +1 zetten
-
deenigekeuze
- Full Member

- Contacteer:
Toch vrij makkelijk op te lossen, indien zoon/dochter hiermee akkoord gaat. Meestal toch zo indien ze nog studeren en nog thuis wonen en/of op kot zijn.
Ik opende bvb voor mijn zoon en mijn dochter een aparte rekening plus spaarrekening met bijhorende digipass. Zowel zij als ikzelf kennen de code, zodat ik altijd zaken kan doen voor hen indien ze dit vragen.
Mij lijkt het toch dat studenten, en ik hoop dat ik niet alleen ben, de banken en hun intresten weinig volgen. Het is dus beter dan ma/pa voorlopig zorgen dat hun luttele spaarcentjes als student het meest opbrengen. Het enige dat voor hen van belang is dat er voldoende op hun bankkaart staat dat ze iets kunnen betalen of kopen zonder schrik te hebben van een "onvoldoende" te zien.
Ik opende bvb voor mijn zoon en mijn dochter een aparte rekening plus spaarrekening met bijhorende digipass. Zowel zij als ikzelf kennen de code, zodat ik altijd zaken kan doen voor hen indien ze dit vragen.
Mij lijkt het toch dat studenten, en ik hoop dat ik niet alleen ben, de banken en hun intresten weinig volgen. Het is dus beter dan ma/pa voorlopig zorgen dat hun luttele spaarcentjes als student het meest opbrengen. Het enige dat voor hen van belang is dat er voldoende op hun bankkaart staat dat ze iets kunnen betalen of kopen zonder schrik te hebben van een "onvoldoende" te zien.
Deze stond bij gerelateerde onderwerpen onderaan de pagina spruitekop.Da vind ik echt een goed punt van yaris.Spruitekop schreef:Waar heb je deze draad nog gehaald Dries944? Een nostalgisch moment?![]()
Ik betaal overal waar ik kan met de kaart,gemakkelijk en geen gezeul met briefjes en munten om nog maar nie te spreken van die rostjes