Re: Credit Europe Top Interest rekening
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
En na zijn uitspraken waarschijnlijk 9 man en een paardenkoppaul schreef:Er zouden in Belgie slechts 9 werknemers zijn, vorig jaar nog volgens een geacht forumlid "10 mensen en één paardenkop"peter schreef: Nog niet geweest maar zij zijn ten minste telefonisch bereikbaar met toch minstens 1 werknemer die fatsoenlijk Nederlands spreekt.
Wat toch wel uitzonderlijk weinig is.

Waiting for the financial meltdown...
BMPB heeft verschillende kantoren in Brussel, waarvan 1 aan het madouplein, op de gelijkvloers van een toren waar de Europese gemeenschap kantoren heeft. ik heb er in de buurt gewerkt en liep er iedere dag voorbij. Ziet er heel gewoon uit, als iedere andere bank.
- Brugse Leeuw
- Hero Member
- Contacteer:
Weet iemand hoe de ratings bij BMPB staan?lotty schreef: BMPB heeft verschillende kantoren in Brussel, waarvan 1 aan het madouplein, op de gelijkvloers van een toren waar de Europese gemeenschap kantoren heeft. ik heb er in de buurt gewerkt en liep er iedere dag voorbij. Ziet er heel gewoon uit, als iedere andere bank.
Beter dan Credit Europe?
Ik overweeg een spaarrekening bij één van die 2.
Op zich zouden die ratings er toch niet veel mogen toe doen? Stel dat die bank over kop gaat dan heb je toch nog steeds de staatsgarantie tot €100.000. Leuk is anders maar je bent je geld toch niet kwijt of hebt niet de knagende onzekerheid zoals bij Kaupthing...
Ik heb ook een Top intrest rekening geopend bij Credit Europe en het duurt idd wel een tijdje eer je papieren ontvangt. Ik hoop enkel dat de rente daar de hoogste blijf want anders blijf ik mijn geld versluizen.
Zijn er hier trouwens nog mensen met negatieve of positieve ervaringen bij CE?
Ik heb ook een Top intrest rekening geopend bij Credit Europe en het duurt idd wel een tijdje eer je papieren ontvangt. Ik hoop enkel dat de rente daar de hoogste blijf want anders blijf ik mijn geld versluizen.
Zijn er hier trouwens nog mensen met negatieve of positieve ervaringen bij CE?
Ik heb een week geleden een aanvraag gedaan bij CE. Nog steeds niets vernomen van hen. Normaal?
heb verleden week vrijdag de brieven opgestuurd, logischerwijze nog niets...
in een andere thread las ik iemand die 13/1 heeft gestuurd en ook nog niets...
- > misschien beetje overrompeling?
Nu nog steeds niets hoor! En op hun papieren van de termijnrekening staat dat de brief telt zodra die bij hen is aangekomen. Dus ik had gerekend op max 2 dagen en dat ik dus nog in de oude % viel met de termijnrekening. Niet dus, ze hebben een mail gezonden dat ze het zogezegd maar vorige vrijdag hebben ontvangen...tZetZefLy schreef: heb verleden week vrijdag de brieven opgestuurd, logischerwijze nog niets...
Bij mij heeft het ook een dikke week geduurd eer ik mijn papieren thuiskreeg.
Laatst gewijzigd door lotty op 28 januari 2009, 09:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Vorige week zaterdag aanvraag ingediend; nog niets ontvangen. Maar afgaande op wat ik hier lees zal ik mij daar dus niet ongerust moeten over maken 

Ik heb een 14-tal dagen moeten wachten op hun brief. De brief werd weer verzonden met oude Belgische postzegels. Jammer, deze zitten al in mijn collectie.
De brief van Credit Europe moet ik weer ondertekend terugzenden, en alweer vergezeld met een kopie van de identiteitskaarten, ....
Ik moet eigenlijk nog echt beslissen of ik op hun aanbod in zal gaan.
De brief van Credit Europe moet ik weer ondertekend terugzenden, en alweer vergezeld met een kopie van de identiteitskaarten, ....
Ik moet eigenlijk nog echt beslissen of ik op hun aanbod in zal gaan.
Waarschijnlijk zitten op dat kantoor maar 2 man en een paardenkop, die zélf postzegels moeten gaan kopen, en 10.000 enveloppen moeten dichtplakken en opsturen. Ik las ook ergens dat je maar maximum 5000€/dag kan overschrijven, is dat waar? In dat geval zet ik er ook maar 5000 op. Kaupthing indachtig....
gisteren van CE pincode gehad maar geen klantennummer, na telefoon met de hollander klantencodes gekregen, is zeer vriendelijke man, heb van tegenrekening dexia overgeschreven,
geld staat er vandaag op = snel
heb termijnrekening geopend. 5,50% op 24 maanden
Hoe en wanneer krijg ik uitreksels? heb voorlopig scherm afgedrukt.
iemand een idee?
iemand een idee?
ik dacht elke maand...kingsfan schreef: gisteren van CE pincode gehad maar geen klantennummer, na telefoon met de hollander klantencodes gekregen, is zeer vriendelijke man, heb van tegenrekening dexia overgeschreven,
iemand een idee?
Waiting for the financial meltdown...
Die rekening heeft zijn naam niet gestolen echt zonde dat mr Reynders die wet invoerd!
Het duurt wel lang eer je de papieren toegestuurd krijgt als je online een aanvraag doet. Ik wacht nu al bijna twee weken...