Re: Credit Europe Top Interest rekening
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Is alles gratis bij deze bank? Of is het de mentaliteit van Deutsche Bank?
Ja alles gratis.
Sinds de 2 jaar dat ik er klant ben, nog nooit een cent betaald.
Het gaat hier wél uitsluitend over spaar- en termijnspaarrekeningen.
CE biedt géén zichtrekeningen.
Sinds de 2 jaar dat ik er klant ben, nog nooit een cent betaald.
Het gaat hier wél uitsluitend over spaar- en termijnspaarrekeningen.
CE biedt géén zichtrekeningen.
Laatst gewijzigd door Nefertari op 6 februari 2009, 10:26, 1 keer totaal gewijzigd.
-
philippe1970
- Newbie

- Contacteer:
is die 5,50% bruto of netto ?
-
Ijsspaarder
- Full Member

- Contacteer:
Bruto en dus 15% roerende voorheffing af te trekken maar dan nog altijd
interessant geziend dalende trend spaarrekening
interessant geziend dalende trend spaarrekening
-
Guest
heb zelf ook een rekening bij credit europe,ging toen heel vlot,pincode wordt inderdaad een paar dagen later toegestuurd voor de veiligheid,heb nu zelfs een overzicht toegestuurd gekregen met de bedragen die gestort zijn,niet slecht dus,maaaar.... rekening aangevraagd voor mijn familie en mailtje gestuurd naar hen zelf omdat het zo lang duurt,ben inderdaad nu ook aan het wachten en reactie gekregen met het volgende:::dat alles 3 weken vertraging heeft door de vele aanvragen,,vind ik wat minder,toch???
Men zou kunnen zeggen dat als je kwaliteit wilt je moet wachten. Je krijgt niet onmiddellijk de beste kwaliteit bij Credit Europe maar wel de hoogste rente.nadine1 schreef: heb zelf ook een rekening bij credit europe,ging toen heel vlot,pincode wordt inderdaad een paar dagen later toegestuurd voor de veiligheid,heb nu zelfs een overzicht toegestuurd gekregen met de bedragen die gestort zijn,niet slecht dus,maaaar.... rekening aangevraagd voor mijn familie en mailtje gestuurd naar hen zelf omdat het zo lang duurt,ben inderdaad nu ook aan het wachten en reactie gekregen met het volgende:::dat alles 3 weken vertraging heeft door de vele aanvragen,,vind ik wat minder,toch???
Ik ben fier dat ik klant ben bij CE en blij voor mijn spaarcentjes die er staan.
[b][i]Wat telt is de totale rente die je op het einde van het jaar op je spaarboekje aantreft.[/i][/b]
Ik ben ook heel blij dat ik nog net twee termijnrekeningen heb kunnen openen, eentje aan 5.70% op 4 jaar en eentje aan 5.50% op 2 jaar.
-
Yvan dr
Hoi ik zie dat hier iemandt al twee jaar klant is en tevreden , zijn er nog mensen die hier al enkele jaren klant zijn en tevreden zijn , k'zou daar ook wel een termijnrekening willen openen , maar hun website kan mij tot nu toe nog niet overtuigen (enkel hun intrest meschien) k'ben niet zo'n waaghals k'moet hard voor mijn centjes werken en zou die niet graag in rook zien verdwijnen , laat de ervaring eens spreken alvast bedankt
Ik ben al 8 of 9 jaar bij CE (vroeger Finansbank) en heb nog nooit problemen
gehad!
gehad!
Bijna 2 jaar klant, en erg tevreden.
Ik ben zeer tevreden van deze bank. Ik heb een spaarrekening en een termijnrekening. Hoge intresten, gratis uitreksels opgestuurd, indien ik een mailtje stuur krijg ik snel antwoord...
Klein minpuntje: nog steeds 20 € niet ontvangen voor de klantenactie, maar ze gingen het nakijken.
Klein minpuntje: nog steeds 20 € niet ontvangen voor de klantenactie, maar ze gingen het nakijken.
Ik overweeg het om ook klant te worden bij CE, maar heb nergens iets gelezen over een klantenactie en 20€. Wie weet daar meer over?wim74 schreef: Ik ben zeer tevreden van deze bank. Ik heb een spaarrekening en een termijnrekening. Hoge intresten, gratis uitreksels opgestuurd, indien ik een mailtje stuur krijg ik snel antwoord...
Deze klantenactie bestaat sinds enkele weken niet meer.pool schreef:Ik overweeg het om ook klant te worden bij CE, maar heb nergens iets gelezen over een klantenactie en 20€. Wie weet daar meer over?wim74 schreef: Ik ben zeer tevreden van deze bank. Ik heb een spaarrekening en een termijnrekening. Hoge intresten, gratis uitreksels opgestuurd, indien ik een mailtje stuur krijg ik snel antwoord...
Omdat ik CE niet echt ken, vraag ik me af hoe het zat met de rentes in de vorige jaren. behoorden die steeds tot de hoogste?
Ik ben namelijk van plan een paar gratis (spaar)rekeningen te openen om dan rond doomsday 1 april (merci reynders) een keuze te hebben uit verschillende banken en meteen deze met hoogste rente eruit te pikken voor mijn geld op te zetten.
Dus als CE volledig kosteloos is, en eigenlijk altijd al tot de hoogste renteaanbieders behoorden, zie ik niet in om geen aanvraag in te dienen (als ik forum lees kan ik dat best nu al doen, zodat ik tegen 1 april efectief een rekening heb :-) )
Ik ben namelijk van plan een paar gratis (spaar)rekeningen te openen om dan rond doomsday 1 april (merci reynders) een keuze te hebben uit verschillende banken en meteen deze met hoogste rente eruit te pikken voor mijn geld op te zetten.
Dus als CE volledig kosteloos is, en eigenlijk altijd al tot de hoogste renteaanbieders behoorden, zie ik niet in om geen aanvraag in te dienen (als ik forum lees kan ik dat best nu al doen, zodat ik tegen 1 april efectief een rekening heb :-) )
-
nomoney
Ik ben sinds een paar weken klant bij CE en alles is heel correct en vlot verlopen. Het beantwoorden van mails gebeurde nog diezelfde dag. Heb er een spaar- en termijnrekening. Afwachten tot 1 april nu en dan zien we wel..