Rechtsbijstand
Rechtsbijstand
Ik heb een brandverzekering met rechtsbijstand,een familiale met rechtsbijstand en een autoverzekering met rechtsbijstand.Kan je niet één rechtsbijstand afsluiten die je in alle gevallen helpt?
-
woodpeckerbird
- Hero Member

- Contacteer:
Re: Rechtsbijstand
Ja, maar die is meestal duurder. Ook wel vaak beter.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
ok,bedankt voor uw duidelijke antwoord;
Of het zoveel duurder is ?bartgo schreef:Ja, maar die is meestal duurder. Ook wel vaak beter.
Wel al om te beginnen een onafhankelijke partij.
Meestal bvb auto + scooter is geen extra premie.
Toch bij Das.
Estate Guru believer.
en die onafhankelijke partij is??? en hoeveel betaal je dan daarvoor,en wat verzekert die?
Euromex is ook een onafhankelijke rechtsbijstandsverzekeraar. Deze is onderdeel van de Baloise Group. Je kunt je de vraag stellen hoe onafhankelijk deze is als je een juridisch geschil hebt tegen een Baloise verzekering (Mercator, Avéro en Nateus).
De drie bekendste zijn Euromex, Das en Aragfemke68 schreef:en die onafhankelijke partij is??? en hoeveel betaal je dan daarvoor,en wat verzekert die?
Dus als ik het goed begrijp,kan ik mijn opties 'rechtsbijstand' bij brand-familiale-auto opzeggen,en ééntje in de plaats nemen bij euromex,en die verzekeren rechtsbijstand bij alle mogelijke zaken?en hoeveel kost dan zo'n premie per jaar?
@Femke
http://www.euromex.be/nl/particulier" onclick="window.open(this.href);return false;
Contacteer uw makelaar voor prijzen
http://www.euromex.be/nl/particulier" onclick="window.open(this.href);return false;
Contacteer uw makelaar voor prijzen
Ik heb die website doorbladerd maar nergens prijzen gevonden.Zonder eerst een makelaar te contacteren zou ik wel eens de ervaring willen weten van mensen die dus rechtsbijstand nodig hebben gehad van zo'n apparte verzekeraar.Want ik denk ook,moést dat voordeliger zijn dan bij élke verzekering de optie 'rechtsbijstand' te nemen,zou iédereen dat toch doen?
euromex-rechtsbijstand-t9355.html" onclick="window.open(this.href);return false;
ok davy, alles gelezen.mijn conclusie tot hiertoe is om gewoon de rechtsbijstand bij de diverse verzekeraars brand-familiale-auto te laten zoals het is,want als ik de prijzen van de 3 opties optel (respectievelijk 15-4-20 euro) kom ik nog niet aan de prijzen die ik daar gelezen heb, en dat is al 4 jaar geleden.Het nadeel van nog eens een apparte verzekering rechtsbijstand is ook dat je in het geval je een schadegeval hebt,nog eens die verzekering moet inlichten ook,je administratie verdubbelt als het ware.
Wij zouden voor ons appartement ook graag een brandverzekering + familiale verzekering afsluiten. Het appartement is 110m² groot.
Bij Argenta is de kost 228 euro, bij KBC kost dit 220 euro en bij DVV komt de prijs op 238 euro.
Mijn vriendin zegt dat DVV wel de beste is omdat die zich enkel toeleggen op verzekeringen. Bovendien zijn de eerste 6 maanden gratis waardoor je slechts 119 euro betaald. Verder zijn er geen contractuele voorwaarden aan verbonden en kun je na een jaar weg.
Wat zouden jullie doen? Is die rechtsbijstand zo interessant? Wat doen jullie met de inboedel, die ook verzekeren of niet?
Bij Argenta is de kost 228 euro, bij KBC kost dit 220 euro en bij DVV komt de prijs op 238 euro.
Mijn vriendin zegt dat DVV wel de beste is omdat die zich enkel toeleggen op verzekeringen. Bovendien zijn de eerste 6 maanden gratis waardoor je slechts 119 euro betaald. Verder zijn er geen contractuele voorwaarden aan verbonden en kun je na een jaar weg.
Wat zouden jullie doen? Is die rechtsbijstand zo interessant? Wat doen jullie met de inboedel, die ook verzekeren of niet?
Volgens mij zal AXA de goedkoopste zijn voor uw appartement. Misschien AG op basis van het aantal plaatsen.
Betreft de rechtsbijstand. Vergelijk geen appelen met peren. Rechtsbijstand is een groepering van waarborgen. Daarnaast is de maximale tussenkomst ook niet te vergelijken. Een onafhankelijke maatschappij gaat boven de 100.000 euro.
Een overzicht van de waarborgen : zie bijlage
Let op met de waarborg 'rechtsbijstand brand': betekent dit burgerlijk verhaal tov uw woning, of contractueel geschil met de brandverzekeraar ? Een groot verschil !
En bij een onafhankelijke maatschappij kan je ook opteren voor uitgebreidere formules bvb dekking consument.
Een overzicht van de waarborgen : zie bijlage
Let op met de waarborg 'rechtsbijstand brand': betekent dit burgerlijk verhaal tov uw woning, of contractueel geschil met de brandverzekeraar ? Een groot verschil !
En bij een onafhankelijke maatschappij kan je ook opteren voor uitgebreidere formules bvb dekking consument.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.