Recordbank Webspaarrekening van 2.5-> 2.1%
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Recordbank Webspaarrekening van 2.5-> 2.1%
Had juist een webspaarrekening geopend en zie daar... van 2.5% naar 2.1%.
Banken kunnen blijkbaar de rentes niet meer handhaven, zelfs niet naar het einde van het jaar toe...
Spaargids heeft hier niets over gemeld...dat is toch een redelijke daling en vermeldenswaard...?
Banken kunnen blijkbaar de rentes niet meer handhaven, zelfs niet naar het einde van het jaar toe...
Spaargids heeft hier niets over gemeld...dat is toch een redelijke daling en vermeldenswaard...?
Laatst gewijzigd door raystef op 5 december 2012, 11:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Rekordbank Webspaarrekening van 2.5-> 2.1%
wel gemeld hoor
https://www.spaargids.be/sparen/recordb ... ingen.html" onclick="window.open(this.href);return false;
hoe volg je ons nieuws?
https://www.spaargids.be/sparen/recordb ... ingen.html" onclick="window.open(this.href);return false;
hoe volg je ons nieuws?
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Recordbank Webspaarrekening van 2.5-> 2.1%
ja maar ik had er nog niets op gestort
Nu wat betreft de melding van de verandering via spaargids....wellicht niet gezien.
Maar toch moet ik opmerken : indien je bijvoorbeeld bij Spaargids zoekt onder 'Record en rente' dan komt het recentste nieuws niet bovenaan. Is dit juist ? En zoja, is dit dan in de toekomst mogelijk om al dat nieuws op 'datum' te sorteren ?
Zoek je alleen op 'record' dan ben je al een tijdje zoet om het bericht van de rentewijziging te vinden.
Nu wat betreft de melding van de verandering via spaargids....wellicht niet gezien.
Maar toch moet ik opmerken : indien je bijvoorbeeld bij Spaargids zoekt onder 'Record en rente' dan komt het recentste nieuws niet bovenaan. Is dit juist ? En zoja, is dit dan in de toekomst mogelijk om al dat nieuws op 'datum' te sorteren ?
Zoek je alleen op 'record' dan ben je al een tijdje zoet om het bericht van de rentewijziging te vinden.
Wij hadden verleden week een Webspaarrekening in orde gebracht, en ik heb gelukkig verleden donderdag de centjes kunnen overschrijven
Nu maar hopen dat ze de basis nog een tijdje aanhouden 
Ik heb de link https://www.spaargids.be/sparen/nieuws.html" onclick="window.open(this.href);return false; in mijn adressenbalk staan (onder de naam Spaargids) en ik passeer daar minstens 2 maal per dag langs om even te kijken of er niets veranderd is. Zo blijf je altijd op de hoogteraystef schreef:ja maar ik had er nog niets op gestort![]()
Ik bekijk ook dat nieuws maar je kan moeilijk van alles nota nemen.
Vandaar dat ik in een ander topic verwees naar het mogelijk aanbrengen van alle veranderingen ivm rentes die eraan zitten te komen en dit aan te brengen op de tabellen waar nodig.
zie : alle-aankomende-rentewijzigingen-opneme ... 14104.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Vandaar dat ik in een ander topic verwees naar het mogelijk aanbrengen van alle veranderingen ivm rentes die eraan zitten te komen en dit aan te brengen op de tabellen waar nodig.
zie : alle-aankomende-rentewijzigingen-opneme ... 14104.html" onclick="window.open(this.href);return false;