Recticel
TIP
Re: Recticel
Kleine reality check: we hebben het over een daling met een derde op anderhalve maand tijd, terwijl Recticel al een goedkoop aandeel was; geen Melexis ofzo.
De waardering was voor de rapportering van de cijfers al zeer laag. Dus slecht nieuws werd wel ergens verwacht, weliswaar niet door analisten...
Het kan toeval zijn maar ik zie de laatste weken veel reclame voor matrassen...
Ik overweeg een instap.
In De Tijd werd het aandeel dit weekend nog getipt, al is dat natuurlijk niet de juiste reden om te kopen
In De Tijd werd het aandeel dit weekend nog getipt, al is dat natuurlijk niet de juiste reden om te kopen
In portefeuille: AB Inbev (73.41€) - Covestro (52.10€) - TAKKT (14.49€) - RPS group (1.38£) - Veolia (15.12€)
ik heb vrijdag bijgekocht
Bod van sectorgenoot Kingspan op isolatie en flexible foams divisie van €700m.
https://www.londonstockexchange.com/exc ... 42914.html
https://www.londonstockexchange.com/exc ... 42914.html
Heel Recticel had aan de slotkoers van gisteren een marktcap van €410m. Nu biedt Kingspan €700m of €12,7 per aandeel voor 2 divisies...
koers +20% tot aan 9 euro, zit hier nog ruimte op om hoger te gaan?
Ligt de koers stil?
Recticel zal met een persbericht moeten komen. Als er een deal is, zal de koers nog veel hoger gaan.
Dedoeme vorige weken nog naar gekeken maar wegens ziekte niets van gekomen.
Ferm bod wel, benieuwd wat hier nog uitkomt
Ferm bod wel, benieuwd wat hier nog uitkomt
Portefeuille: Kinepolis, Tinc, Ageas, GBL, Solvay, AD, Sofina, Sippef, Biocartis, Sioen.
Een idee om Bois sauvage te kopen? De koers daarvan is niet stilgelegd.
Toch een belangrijke participatie in Recticel
Toch een belangrijke participatie in Recticel
Daar had ik zelfs niet aan gedacht. Die noteren 4% hoger. Voor hoeveel procent van de NAV van Bois Sauvage is Recticel goed?
Edit: 15% van de NAV aan een koers van €6,4. Dus ik vermoed rond de 20% van de NAV aan de huidige koers.
Edit: 15% van de NAV aan een koers van €6,4. Dus ik vermoed rond de 20% van de NAV aan de huidige koers.
Laatst gewijzigd door jens_dev op 16 april 2019, 12:26, 1 keer totaal gewijzigd.
aan het orderboek te zien zou de koers wel terugvallen naar onder de 9 euro (er staat voor 26546 aandelen verkooporder aan marktprijs)
man man, ik ben hier schietgebedjes aan het doen, is mijn grootste positie in portefeuille
man man, ik ben hier schietgebedjes aan het doen, is mijn grootste positie in portefeuille
Iemand biedt €12,7 per aandeel Recticel voor slechts 2 divisies hé. Schulden heeft Recticel nu al nauwelijks. En ok, de resterende divisies (stukje automotive + bedding) zijn niet veel waard. Terugvallen onder de €9? De geest is uit de fles.
oh man, ik hoop dat ge gelijkt hebt