Recticel
TIP
Re: Recticel
Kopen dan maar ? De grafiek in de marktenchat van De Tijd geeft anderzijds weinig vertrouwen in het bestuur van Recticel ?
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
De huidige CEO is wel bekwaam volgens mij. (ff een ouder artikel oprakelen )
https://trends.knack.be/economie/bedrij ... 08685.html
Recticel wijst het bod af, maar wil wel verder onderhandelen.
Kbc lijkt te geloven in een tweede bod. Halen de piste aan dateen aantal spelers die interesse hadden voor automotive nu kingspan zouden benaderen. Kortom dus mogelijk een bod op hele bedrijf.
Portefeuille: Kinepolis, Tinc, Ageas, GBL, Solvay, AD, Sofina, Sippef, Biocartis, Sioen.
Persbericht Kingspan lijkt dat niet te suggereren. 

Mss heb je gelijk.
Is op zich wienig zeggend. Kan je zowel interpreteren als het is goed geweest. Maar ook als we zwijgen nu en komen later terug.
Ach hadden we maar onze glazen bol. Maar dan is de spanning en de leute er ook vanaf.
Is op zich wienig zeggend. Kan je zowel interpreteren als het is goed geweest. Maar ook als we zwijgen nu en komen later terug.
Ach hadden we maar onze glazen bol. Maar dan is de spanning en de leute er ook vanaf.
Portefeuille: Kinepolis, Tinc, Ageas, GBL, Solvay, AD, Sofina, Sippef, Biocartis, Sioen.
Ik denk toch dat het ofwel een bod is voor het volledige bedrijf of geen bod.
Volgens De Tijd komt er geen nieuw bod en zijn de gesprekken stopgezet.
- stockzombie
- VIP member

- Contacteer:
Tegen eind dit jaar verwacht ik wel meer nieuws rond de isolatietak.
-
LaCucaracha
- Sr. Member

- Contacteer:
Mensen hier die Recticel gekocht hebben de laatste weken?
- stockzombie
- VIP member

- Contacteer:
Jep 
Recticel had ik nog gekocht aan 7.40€. Ooit zal ik mijn geld wel terug verdienen, zeker? 
bijgekocht
Is mijn oudste positie, steeds bijgekocht als het daalde in waarde en verkocht als het steeg. Jaren geleden nog meegedaan aan de kapitaalverhoging.
Is mijn oudste positie, steeds bijgekocht als het daalde in waarde en verkocht als het steeg. Jaren geleden nog meegedaan aan de kapitaalverhoging.
Ik ben in maart als nieuweling begonnen met aandelen te kopen. Heb al wat geld belegd in andere zaken, had me een beetje ingelezen over aandelen en heb mijn kans gewaagd.
Ik geef eerlijk toe dat ik er nog te weinig van ken, maar het lijkt me nu (allee, maart-april) toch het moment om eens te proberen.
Ik heb Recticel gekocht aan 4,98.
Het kriebelt nu al om dit terug te verkopen, maar mijn verstand zegt toch dat ik alles beter wat langer laat staan!
Ik geef eerlijk toe dat ik er nog te weinig van ken, maar het lijkt me nu (allee, maart-april) toch het moment om eens te proberen.
Ik heb Recticel gekocht aan 4,98.
Het kriebelt nu al om dit terug te verkopen, maar mijn verstand zegt toch dat ik alles beter wat langer laat staan!