Recticel
TIP
- Brugse Leeuw
- Hero Member
- Contacteer:
Re: Recticel
Ben te vroeg uitgestapt...momenteel terug een dikke 3% in het groen!
Jammer maar helaas. Zit nu in EVS met dat bedrag.
Jammer maar helaas. Zit nu in EVS met dat bedrag.
Laatste aandelen Recticel ook verkocht. Risico op een stevige tik bij de jaarresultaten is te groot.
Blijft de dividendverlaging uit en worden de vooruitzichten goed kan ik ze nog altijd terugkopen.
Op NBB na zie ik niet dadelijk iets koopwaardig, ik heb geduld in 2014 zal er nog wel een dip komen
Blijft de dividendverlaging uit en worden de vooruitzichten goed kan ik ze nog altijd terugkopen.
Op NBB na zie ik niet dadelijk iets koopwaardig, ik heb geduld in 2014 zal er nog wel een dip komen
luie belegger met voorliefde voor aandelen met stijgende dividenden die je heel Lang kan bijhouden en simpele regeltjes
- Brugse Leeuw
- Hero Member
- Contacteer:
Ik heb dan toch de juiste beslissing genomen om mijn Recticels te verkopen en in EVS te stappen. (EVS aan 41,85) 

+35% op nauwelijks anderhalve maand. Achtergebleven aandeeltjes die opgezocht worden?
Boete bedrag gekend 39M euro .
Benieuwd wat de koers gaat doen en de gevolgen voor het dividend. Meeste analisten hielden rekening met een groter bedrag.
Benieuwd wat de koers gaat doen en de gevolgen voor het dividend. Meeste analisten hielden rekening met een groter bedrag.
luie belegger met voorliefde voor aandelen met stijgende dividenden die je heel Lang kan bijhouden en simpele regeltjes
Op exact 6 maanden is er veel veranderd.Brugse Leeuw schreef:Ik heb dan toch de juiste beslissing genomen om mijn Recticels te verkopen en in EVS te stappen. (EVS aan 41,85)
Sinds 27/12:
EVS -19%
REC +55%
Niemand die er nog in zit?
Dividend van €0,20 bruto vandaag geknipt. Aandeel stijgt desondanks 1%.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Vanmiddag ook ingestapt, na verkoop Rtl (ff ingestapt om dividend mee te pikken en terug eruit)
Heeft als 1 vd weinigen nog steeds een gunstig K/W verhouding.
Heeft als 1 vd weinigen nog steeds een gunstig K/W verhouding.
Je kan je voordeel doen met een scherpe limietorder. Intraday spikes niet zeldzaam.
-
- Hero Member
- Contacteer:
heb ik gezien maar wou daar niet op wachten, op langere termijn speelt dat toch minder.
zou het dipje een goed instapmoment zijn ?
of is er een reden voor de koersdaling ?
of is er een reden voor de koersdaling ?
Ik zie nog potentieel en triggers. Anders hield ik ze niet bij.
Aap uit de mouw? Toch niet slim van Bois Sauvage:
De FSMA geeft Bois Sauvage 40 werkdagen om zijn positie in Recticel te verminderen onder 30%. Bedrijven die een positie boven de 30% houden moeten in principe een bod doen op de rest van de aandelen. Volgens de FSMA overschreed Bois Sauvage de 30% door de uitoefening van een optieplan.
inderdaad,
je zou mogen verwachten dat ze de wetgeving hierover kennen, nooit goed moeten verkopen.
Denk niet dat dit bij GBL of Sofina had kunnen gebeuren.
je zou mogen verwachten dat ze de wetgeving hierover kennen, nooit goed moeten verkopen.
Denk niet dat dit bij GBL of Sofina had kunnen gebeuren.
Zou dit de reden zijn voor de koersdaling (ondertussen toch al 10%).
Aandeel lijkt mij anders zeer koopwaardig. Goed dividend en pay-out ratio, goede KW verhouding, goed management (klopte de verwachtingen),...
Het enige wat mij enigszins tegenhoudt is dat het een maand aan een stuk aan het zakken is.
Aandeel lijkt mij anders zeer koopwaardig. Goed dividend en pay-out ratio, goede KW verhouding, goed management (klopte de verwachtingen),...
Het enige wat mij enigszins tegenhoudt is dat het een maand aan een stuk aan het zakken is.