Recticel
TIP
- stockzombie
- VIP member

- Contacteer:
Re: Recticel
Hoe de koers zal reageren weet niemand met zekerheid, maar wat we nu wel weten:
Engineerd Foams: 656 miljoen
Slaapcomfort: 97 miljoen (netto)
Is samen meer dan 13 euro waard
Isolatietak is volgens mij (zie Kingspan en pas korting toe) zeker 10 euro waard.
Nog klein beetje onzekerheid omtrent toezichthouder en fiscaliteit uitkering aan aandeelhouders en ik kom op 20 euro. Ik zou trouwens sowieso bijhouden want niet oninteressant om pure isolatiespeler met mooie groeivooruitzichten in portefeuille te hebben.
de 2de ronde:
Geachte cliënt,
Greiner AG lanceert een openbaar aankoopbod op de aandelen RECTICEL. In het kader van deze overname kunnen aandeelhouders van RECTICEL de voorwaarden ervan aanvaarden en hun aandelen aanbieden tegen de prijs van 13,5 EUR per aandeel.
Geachte cliënt,
Greiner AG lanceert een openbaar aankoopbod op de aandelen RECTICEL. In het kader van deze overname kunnen aandeelhouders van RECTICEL de voorwaarden ervan aanvaarden en hun aandelen aanbieden tegen de prijs van 13,5 EUR per aandeel.
wat verwacht was:
de tijd: 08:11
Bod Greiner op Recticel mislukt
De Oostenrijkse kunstoffenfabrikant Greiner laat zojuist in een persbericht weten dat het bod op schuimrubberproducent Recticel
REC
0,00%
- weinig verrassend - is mislukt. Slechts 0,17 procent van de totale aandelen zijn aangeboden (92.839 aandelen). Daardoor zal het bod van 13,50 euro per aandeel vervallen en zal Greiner geen van deze aandelen verwerven.
Merk op dat het aandeel op de beurs bijna 20 euro waard is. Sommige aandeelhouders waren dus bereid om veel minder te krijgen (van Greiner) dan op de beurs.
Voor wat betreft de deal met Bois Sauvage - waarbij Greiner de deelneming van 27 procent in Recticel van Bois Sauvage zou overnemen - laat Greiner nog alle opties open., waaronder een verkoop aan een of meer derde partijen.
de tijd: 08:11
Bod Greiner op Recticel mislukt
De Oostenrijkse kunstoffenfabrikant Greiner laat zojuist in een persbericht weten dat het bod op schuimrubberproducent Recticel
REC
0,00%
- weinig verrassend - is mislukt. Slechts 0,17 procent van de totale aandelen zijn aangeboden (92.839 aandelen). Daardoor zal het bod van 13,50 euro per aandeel vervallen en zal Greiner geen van deze aandelen verwerven.
Merk op dat het aandeel op de beurs bijna 20 euro waard is. Sommige aandeelhouders waren dus bereid om veel minder te krijgen (van Greiner) dan op de beurs.
Voor wat betreft de deal met Bois Sauvage - waarbij Greiner de deelneming van 27 procent in Recticel van Bois Sauvage zou overnemen - laat Greiner nog alle opties open., waaronder een verkoop aan een of meer derde partijen.
Greiner verkoopt deel van zijn belang in Recticel aan Baltisse.
Lijkt mij goed nieuws!
Lijkt mij goed nieuws!
Noteert momenteel rond de 13€,
begin toch te denken om een aankoopbedrag te doen.
begin toch te denken om een aankoopbedrag te doen.
Balcaen was het moe en heeft een order ingelegd om alles op te kopen onder de 12,5 euro. Hij heeft daarmee duidelijk een bodem gelegd onder het aandeel en voor een rally gezorgd. Uitgave: 2,4 miljoen. Beter getimed dan arme Johnny. Ik heb de mijne verworven aan 12,92 euro per stuk.