Rendementen TAK 21 voor 2010
TIP
Vergelijk alle tak 21 spaarverzekeringen en stap in aan laagste kosten TAK 21 vergelijken
Re: Rendementen TAK 21 voor 2010
Allianz : invest for life : 3,5%
invest for life dyn. = 3%
invest for life 3A: 4
3A dyn. = 4,2%
Schitterende rendementen als je het mij vraagt.
3A dyn. = 4,2%
Dat waren de hoor hen gegarandeerde rendementen? Geen winstmarge?
goede rendementen !!nuyttie schreef:Allianz : invest for life : 3,5%
3A dyn. = 4,2%
Vergelijkbaar en zelfs beter dan vele anderen.
Zeker als je weet, dat je bij Allianz, bijna altijd kan instappen zonder kosten en zonder de 1,1% taks.jafra schreef:goede rendementen !!nuyttie schreef:Allianz : invest for life : 3,5%
3A dyn. = 4,2%
Vergelijkbaar en zelfs beter dan vele anderen.
Bij welke makelaar kan je intekenen bij Allianz met 0% instapkosten en geen 1,1 % taks?
Morgen worden vermoedelijk de rendementen van Credimo bekend gemaakt. Ik verwacht daar ook een vergelijkbaar rendement als Allianz.
Morgen worden vermoedelijk de rendementen van Credimo bekend gemaakt. Ik verwacht daar ook een vergelijkbaar rendement als Allianz.
Kzou hierop willen antwoorden maar reclame mag nietjv1 schreef:Bij welke makelaar kan je intekenen bij Allianz met 0% instapkosten en geen 1,1 % taks?
Hou er ook rekening mee dat hun dagwaardecorrectie elke acht jaar vernieuwd wordt. Bij de meeste maatschappijen valt die weg na acht jaar. Ook de eerste vijf jaar uitstapkosten.
Je moet natuurlijk alles bekijken.
En die rendementen zijn zeker niet de gewaarborgde rendementen. Voor de dynamic is die zelfs 0, voor de classic schommelde die rond de 2,5-2,75%. (zoals de meeste andere maatschappijen)
Heeft er al iemand iets gehoord of gelezen van de rendementen voor de Top Rendement Invest van FORTIS AG voor het jaar 2010?
Volgens mij is daar nog niets van bekend. Vandaag is wel een hele rij andere tak-21 met hun cijfers gekomen maar AG laat nog op zich wachten...
Geen 1,1% verzekeringstaks... kan ik moeilijk geloven
Luc B. schreef:Geen 1,1% verzekeringstaks... kan ik moeilijk geloven
Uiteraard wel verzekeringstaks, maar de makelaar zal die 1,1% ten laste nemen
-
nestor1970
- Full Member

- Contacteer:
Daar zit ik ook op te wachten, ben benieuwd.matroos schreef:Heeft er al iemand iets gehoord of gelezen van de rendementen voor de Top Rendement Invest van FORTIS AG voor het jaar 2010?
Ik moet even terugkomen op het bericht dat het mogelijk is om zonder instapkosten en taks in te stappen in Allianz Invest for Life. Ik wilde geenszins aangeven dat ik weet waar dat kan. Wilde gewoon duiden op het feit dat de vermelding van een specifieke makelaar hier toch niet zal worden getolereerd.
Naar mijn weten vraagt Allianz zelf 0,5 of 1% instapkost (afhankelijk van het bedrag). Dus een makelaar kan dit niet aanbieden zonder instapkosten.
Mijn excuses voor de verwarring en sorry aan de mensen die mij een pb gestuurd hebben.
Naar mijn weten vraagt Allianz zelf 0,5 of 1% instapkost (afhankelijk van het bedrag). Dus een makelaar kan dit niet aanbieden zonder instapkosten.
Mijn excuses voor de verwarring en sorry aan de mensen die mij een pb gestuurd hebben.
Zijn er ook al resultaten bekend van Dynamico Crescendo van Generali?
Mij interesseert vooral de resultaten van "dexia life invest"... ik kreeg peanuts als extra rendement, doch wie weet zijn er mensen die meer ontvingen.
Die tak 21 verzekeringen hangen hoe langer hoe meer mijn keel uit, veel beloven met cijfers van de laatste 5 jaar... tot je er mee start...pfffff
Die tak 21 verzekeringen hangen hoe langer hoe meer mijn keel uit, veel beloven met cijfers van de laatste 5 jaar... tot je er mee start...pfffff
En ondertussen al iets bekend van Top Rendement van AG of van Dynamico Crescendo van Generali?