Rendementen TAK 21 voor 2010
TIP
Vergelijk alle tak 21 spaarverzekeringen en stap in aan laagste kosten TAK 21 vergelijken
Rendementen TAK 21 voor 2010
Zijn er nog rendementen gekend voor 2010
BKCP Expansion heeft 3,40 % opgebracht.
BKCP Expansion heeft 3,40 % opgebracht.
Re: Rendementen TAK 21 voor 2010
3,40%? Waar staat dat geschreven?
Ik heb er een contract lopen met 3,75% gewaarborgde intrest... dus 3,40% kan niet kloppen...
Ik heb er een contract lopen met 3,75% gewaarborgde intrest... dus 3,40% kan niet kloppen...
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Rendementen TAK 21 voor 2010
Waarom zou dit niet kloppen?matroos schreef:3,40%? Waar staat dat geschreven?
Ik heb er een contract lopen met 3,75% gewaarborgde intrest... dus 3,40% kan niet kloppen...
U krijgt dan uw gewaarborgde intrest van 3,75% maar geen bonus. Wie een gewaarborgde rente heeft van 2,75%, krijgt in dit geval een bonus van 0,65%
Re: Rendementen TAK 21 voor 2010
Ah ok, mensen met een hogere basisintrest krijgen dus geen bonus... straffe kost.Hector schreef:Waarom zou dit niet kloppen?matroos schreef:3,40%? Waar staat dat geschreven?
Ik heb er een contract lopen met 3,75% gewaarborgde intrest... dus 3,40% kan niet kloppen...
U krijgt dan uw gewaarborgde intrest van 3,75% maar geen bonus. Wie een gewaarborgde rente heeft van 2,75%, krijgt in dit geval een bonus van 0,65%
Maar waar staat het rendement van 2010 voor BKCP expansion al geschreven???
-
Guest
Re: Rendementen TAK 21 voor 2010
Ik vind dat die tak21 fondsen niet veel meer opbrengen. Als je inflatie aftrekt blijft er bijna niets van over. En ik zal meer Carmignac Patrimoine kopen denk ik.jv1 schreef:Zijn er nog rendementen gekend voor 2010
BKCP Expansion heeft 3,40 % opgebracht.
Re: Rendementen TAK 21 voor 2010
nuja, 3,75% is toch niet slecht he? of wel?luc1961 schreef:Ik vind dat die tak21 fondsen niet veel meer opbrengen. Als je inflatie aftrekt blijft er bijna niets van over. En ik zal meer Carmignac Patrimoine kopen denk ik.jv1 schreef:Zijn er nog rendementen gekend voor 2010
BKCP Expansion heeft 3,40 % opgebracht.
-
Guest
Re: Rendementen TAK 21 voor 2010
Ja, dit gaat nog voor zo'n product maar lager dan 3,5% is het de moeite niet meer.matroos schreef:nuja, 3,75% is toch niet slecht he? of wel?luc1961 schreef:
Ik vind dat die tak21 fondsen niet veel meer opbrengen. Als je inflatie aftrekt blijft er bijna niets van over. En ik zal meer Carmignac Patrimoine kopen denk ik.
Re: Rendementen TAK 21 voor 2010
Het zal altijd meer zijn dan op een gewoon spaarboekje...
Vanaf 3% vind ik het al de moeite waard.
Vanaf 3% vind ik het al de moeite waard.
- OpelZafira
- Full Member

- Berichten: 220
- Lid geworden op: 15 jun 2008
- Contacteer:
Re: Rendementen TAK 21 voor 2010
Ik weet al wat mijn "oude" First rekening van Ethias aan extra's zal opleveren - NIETS - enkel de gewaarborgde rente die toch nog 3.25% netto is.
Re: Rendementen TAK 21 voor 2010
jv1 schreef:Zijn er nog rendementen gekend voor 2010
BKCP Expansion heeft 3,40 % opgebracht.
3,85% is het netto-rendement voor 2010...
Re: Rendementen TAK 21 voor 2010
Hoe weet je dat? Waar staat dat?
Re: Rendementen TAK 21 voor 2010
Op de site staat enkel van 2009 nl 3.85%matroos schreef:jv1 schreef:Zijn er nog rendementen gekend voor 2010
BKCP Expansion heeft 3,40 % opgebracht.
3,85% is het netto-rendement voor 2010...
Nog niets gevonden van 2010
Re: Rendementen TAK 21 voor 2010
straffe kost! Het is er vanaf!!!cooldave schreef:Op de site staat enkel van 2009 nl 3.85%matroos schreef:
3,85% is het netto-rendement voor 2010...
Nog niets gevonden van 2010
Want er stond een sterretje bij zoals andere jaren(ivm goedkeuring op alg. verg.)
Re: Rendementen TAK 21 voor 2010
Ter info. Ik heb dit rendement van 3,40 % teruggevonden op mijn BKCP Online. Op de website heb ik ook nog steeds niets gezien en de mail naar mijn kantoor heeft ook nog geen antwoord ontvangen. Volgens mijn axa bankagent worden de rendementen van Crest eerst daags bekendgemaakt.
De rendementen van Ethias worden verwacht tegen het einde van de maand januari.
Wie gaat het eerst officeel zijn rendementen publiceren? Misschien kunnen we een wedstrijd hierrond opstarten.
De rendementen van Ethias worden verwacht tegen het einde van de maand januari.
Wie gaat het eerst officeel zijn rendementen publiceren? Misschien kunnen we een wedstrijd hierrond opstarten.
- Brugse Leeuw
- Hero Member

- Berichten: 906
- Lid geworden op: 31 jul 2007
- Contacteer:
Re: Rendementen TAK 21 voor 2010
Rendementen Ethias zijn bekend gemaakt.
Voor de gewone First, First Junior en Topfirst geldt enkel de gegarandeerde rentevoet.
Dus geen winstdeelname.
Voor de First Invest wordt een bonus uitgekeerd van 2,5%. (vorig jaar nog 3%)
Triestig!
Voor de gewone First, First Junior en Topfirst geldt enkel de gegarandeerde rentevoet.
Dus geen winstdeelname.
Voor de First Invest wordt een bonus uitgekeerd van 2,5%. (vorig jaar nog 3%)
Triestig!