Rendementen TAK 21 voor 2010
TIP
Vergelijk alle tak 21 spaarverzekeringen en stap in aan laagste kosten TAK 21 vergelijken
Re: Rendementen TAK 21 voor 2010
Dexia life invest houden het voor 2010 op 3,3%.
Wie met zijn gegarandeerd rendement hierboven zit krijgt dus nougatbollen.
Wie eronder zat, wordt opgetrokken voor 2010 tot 3,3%...
Toch zielige cijfers... vind ik toch.
-
nestor1970
- Full Member

- Contacteer:
Als je dat al zielig vindt : top rendement invest, ag insurance : 2,50%Luc B. schreef:Dexia life invest houden het voor 2010 op 3,3%.
Omdat hierover al gesproken is in deze topic, nog efkes deze inlichting:
"Bovendien biedt Allianz tot 30 april 2011, exclusief via de makelaars in verzekeringen, de
abonnementstaks van 1,10% aan voor alle nieuwe stortingen op contracten Invest for Life Dynamic3A
en Invest for Life3A."
Te lezen op het perscommuniqué van Allianz.
"Bovendien biedt Allianz tot 30 april 2011, exclusief via de makelaars in verzekeringen, de
abonnementstaks van 1,10% aan voor alle nieuwe stortingen op contracten Invest for Life Dynamic3A
en Invest for Life3A."
Te lezen op het perscommuniqué van Allianz.
Lees ik goed: zij gaan de verzekeringstaks voor vadertje staat voorschieten..., zonder zelfs over de "instapkosten" te spreken... ik durf dan geen voorspellingen meer doen van hun rendementen voor de volgende jaren: zal ook 3% MIN 1,1% zijn zeker... want dat hebben ze betaald voor jou... excl instapkosten.
Sorry, ik heb het gehad met de tak 21.
Mooie cijfers uit het verleden, doch sedert 2008 krijg je enkel een minimaal gegarandeerde intrestvoet en als toemaatje, je winstdeelname, een zakje nougatbollen....(nul komma nul dus). Sommige banken geven zelfs als reden dat ze geen winstdeelname mogen geven omwille van de ontvangen staatssteun....
Waar haal ik mijn informatie: 8 jaar tak 21... maximaal 5%, meestal gewoon gegarandeerde intrest variërend van 2,25 tot 3,25, rest nougatbollen... dus nul komma nul deelname...(mijn deelname in de winst was max 300 euro op enkele K's)
En probeer er eens enkele 1000 den of 10.000 den euro's uit te halen, dan pas worden de rekenmachines bovengehaald.... aftrek 15%RV (logisch), aftrek dit, aftrek dat.... niet te volgen.... bezint voor ge begint...
Sorry, ik heb het gehad met de tak 21.
Mooie cijfers uit het verleden, doch sedert 2008 krijg je enkel een minimaal gegarandeerde intrestvoet en als toemaatje, je winstdeelname, een zakje nougatbollen....(nul komma nul dus). Sommige banken geven zelfs als reden dat ze geen winstdeelname mogen geven omwille van de ontvangen staatssteun....
Waar haal ik mijn informatie: 8 jaar tak 21... maximaal 5%, meestal gewoon gegarandeerde intrest variërend van 2,25 tot 3,25, rest nougatbollen... dus nul komma nul deelname...(mijn deelname in de winst was max 300 euro op enkele K's)
En probeer er eens enkele 1000 den of 10.000 den euro's uit te halen, dan pas worden de rekenmachines bovengehaald.... aftrek 15%RV (logisch), aftrek dit, aftrek dat.... niet te volgen.... bezint voor ge begint...
Volledig akkoord dat de beste tijd van tak 21 voorbij is.
Moet wel zeggen dat Allianz deze promotie (1,1%) al enkele jaren na elkaar doet en dan elk jaar gewoonlijk nog bij de beste (of minst slechte) rendementen biedt.....wie begrijpt dan sommige andere verzekeringsmaatschappijen nog ?
Moet wel zeggen dat Allianz deze promotie (1,1%) al enkele jaren na elkaar doet en dan elk jaar gewoonlijk nog bij de beste (of minst slechte) rendementen biedt.....wie begrijpt dan sommige andere verzekeringsmaatschappijen nog ?
Wat is het alternatief voor tak 21, beleggen zonder risico en kapitaalverlies Kijk eens naar de maatschappij Integrale. rendement 2009,
4 % rendement 2010 nog niet geweten 3.25 % gegarandeerd levenslang + mogelijk bonus, instapkosten amper 1 %. Waar kreeg je in 2009 4 % netto zonder risico ?
4 % rendement 2010 nog niet geweten 3.25 % gegarandeerd levenslang + mogelijk bonus, instapkosten amper 1 %. Waar kreeg je in 2009 4 % netto zonder risico ?
-
Franscoppy
- Full Member

- Contacteer:
- Brugse Leeuw
- Hero Member

- Contacteer:
Idd, ik denk dat dit veruit de beste tak 21 is!patrick1 schreef:Wat is het alternatief voor tak 21, beleggen zonder risico en kapitaalverlies Kijk eens naar de maatschappij Integrale. rendement 2009,
Niemand anders die 3,25% levenslang garandeerd!
Ik ben gestopt bij AXA en Ethias en zet nu alles bij Integrale!
Iemand de juiste coördinaten voor Integrale?
- Brugse Leeuw
- Hero Member

- Contacteer:
http://www.integrale.be" onclick="window.open(this.href);return false; Daar kan je inschrijvingsfiche afdrukken om op te sturen.Luc B. schreef:Iemand de juiste coördinaten voor Integrale?
Produkt Integrale 786: je kan kiezen tussen tak 21 of fiscaal lange termijnsparen.
Instapkosten 1% + 1,1% verzekeringstaks.
De gegarandeerde rentevoet bij instap blijft behouden voor de ganse looptijd van het contract.
Na 8 jaar vrij van roerende voorheffing zoals elke tak 21.
Geldopvragingen 3 maand wachttijd.
Rendementen worden in mei of juni bekend gemaakt van het vorige jaar.
Winst wordt integraal verdeeld onder de aangeslotenen. Niet zoals bij de grootbanken waar de aandeelhouders met het grootste deel weglopen!
Rendementen laatste 5 jaar:
2005: 5,05%
2006: 5,25%
2007: 5,30%
2008: 3,25%
2009: 4%
Instap mogelijk vanaf 1000 euro. Bijstorten mogelijk. Geen minimumbedrag.
Aanbevolen door test aankoop.