rente deutsche bank al gecrediteerd op spaarrekeningen (valutadatum 01/01/10)
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: rente deutsche bank al gecrediteerd op spaarrekeningen (valutadatum 01/01/10)
Vandaag heb ik de rest gehadZorba schreef: Volgens DB hebben ze dus op 12 december een opname genomen van het saldo van de rekeningen. Van 12 tot 31 december heb ik nog enkele bedragen op mijn spaarrekening gezet, nu vraag ik mij af wanneer ik de resterende interest dan ga krijgen?![]()

- WebsterMC
- Sr. Member
- Contacteer:
Re: rente deutsche bank al gecrediteerd op spaarrekeningen (valutadatum 01/01/10)
Ook ik heb vandaag nog extra intrest gekregen.Zorba schreef:Vandaag heb ik de rest gehadZorba schreef: Volgens DB hebben ze dus op 12 december een opname genomen van het saldo van de rekeningen. Van 12 tot 31 december heb ik nog enkele bedragen op mijn spaarrekening gezet, nu vraag ik mij af wanneer ik de resterende interest dan ga krijgen?![]()
![]()
In de december heb ik nochtans geen enkele actie uitgevoerd op de spaarrekening. Volgens mij is het dus niet de rest, maar de getrouwheidspremie die uitgekeerd is.
Echt duidelijk is dit toch allemaal niet....
Het zal nooit niet duidelijk zijn of je moet er een boekhouding op na houden of een echte reken knobbel maar krijgen is altijd beter of dat je moet geven

Ik had ook nog een storting gedaan in de tussen-tijd, en het bedrag was van mij gemakkelijk te bereken. En het klopt!