Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Nieuws Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Maandelijks sparen Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening

Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Smartphones met abonnement Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    • Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Nieuws
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Maandelijks sparen
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    • Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Smartphones met abonnement
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Beleggen Fondsen en aandelen
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Registreer
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

Resilux

Gesloten
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
159 berichten
  • Pagina 10 van 11
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • Volgende
TIP
Vergelijk via onze tools Effectenrekening - Fondsen - Beleggingsplannen
contextbinder
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer contextbinder
Verstuur privébericht

Re: Resilux

• Citeer

Bericht door contextbinder » 4 februari 2019, 19:53

Voor wat het waard is: op het werk merk ik dat er plots terug wat interesse is in het bouwen van PET plants. In China gaan ze de komende jaren toch een paar honderden tonnen meer Produceren.

landethk
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer landethk
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door landethk » 7 maart 2019, 19:10

Resilux heeft een straf verhaal neergezet'

07 maart 201917:54

Recordgroei, recordinvesteringen én recorddividenden. Resilux heeft een topjaar achter de rug. ‘En dat is niet dankzij de kaboutertjes’, aldus oprichter en CEO Dirk De Cuyper.

De brutobedrijfswinst (ebitda) van Resilux steeg vorig jaar met 20,5 procent tot net geen 44 miljoen euro. Dat is een nieuw record. Ook de omzet en de nettowinst maakten grote sprongen. ‘We zijn nog nooit zo hard gegaan, en dat in het jaar waarin iedereen tegen plastic leek te zijn’, zegt topman Dirk De Cuyper.

Het familiebedrijf uit Wetteren produceert voorvormen voor petflessen. Die worden vervolgens bij de klanten opgeblazen tot allerlei vormen. Het begon – intussen een kwarteeuw geleden - met water- en frisdrankflessen, maar nu levert Resilux ook verpakkingen voor detergenten, ruitenwisservloeistof en zelfs Barcardi-rum en Eristoff-vodka.

Recorddividend bij Resilux

Resilux trekt het dividend met de helft op tot 3 euro per aandeel, zowat 6 miljoen euro in totaal. ‘We tonen nu al enkele jaren dat we duurzaam winst maken en kasstromen genereren', zegt Dirk De Cuyper. 'Het bedrijf heeft amper schulden en heeft de maturiteit bereikt om grote sommen te investeren, te groeien en tegelijkertijd aandeelhouders te belonen. Het dividend is altijd vrij laag geweest en het is tijd om een correctie door te voeren. Resilux mag stilaan een dividendaandeel worden.'

2018 was voor De Cuyper eindelijk nog eens een normaal jaar, na twee jaar waarin hij zijn advocaten meer had gezien dan zijn werknemers. Eerst hield de kletterende ruzie met de Nederlandse jointventurepartner in Airopack, dat een revolutionaire spuitbus ontwikkelde, hem van zijn echte werk. ‘Dat is een donkere periode geweest. Ik denk er nog veel aan terug, maar achteraf gezien was het goed om ons belang te verkopen.’

Daarna was er het afgesprongen overnamebod van 386 miljoen euro door de private-equityreus Bain Capital. ‘We hadden een grote sprong kunnen maken, nu zullen we gewoon op eigen kracht groeien’, zei De Cuyper toen.

Overal groei

‘Ik heb woord gehouden’, zegt hij nu. ‘Ik had ook niet verwacht dat we in zo’n stroomversnelling zouden komen. We hebben het verleden losgelaten en konden weer focussen op de business’, aldus De Cuyper. ‘Misschien komt het ook wel door de gesprekken met Bain Capital. Het was de eerste keer dat een externe partij ons grondig heeft doorgelicht. Ik heb er veel uit geleerd. Het was de beste Vlerick-opleiding die ik me kon inbeelden.’

Resilux groeide het voorbije jaar overal. ‘Enkel in Spanje was het wat minder, door het slechte weer in het voorjaar’, klinkt het. ‘We draaiden gewoon goed. Ook in de VS veert de economie op. De salarissen zijn er al vijf jaar aan het stijgen. En als Amerikanen geld verdienen, dan spenderen ze dat. Dat voelen we.’

Ons geheim? Werken als de beesten. Opportuniteiten zien en grijpen. Rekenen, nadenken en doen. Meer is het niet.

Dirk de cuyper
ceo resilux

Voor 2019 voorspelt Resilux een winstgroei van 5 à 10 procent. Daarmee zet het zijn opmerkelijke reeks, die in 2012 begon, verder. Toen haalde het ‘amper’ 26 miljoen euro brutobedrijfswinst. Wat is het geheim? ‘Werken als de beesten, zeker? Het zijn zeker de kaboutertjes niet geweest’, lacht De Cuyper. ‘Opportuniteiten zien en grijpen. Rekenen, nadenken, doen. Meer is het niet.’

Investeringen

‘We zijn ook altijd blijven investeren in onderzoek en producten met een hogere winstmarge.’ Door in pet extra zuurstofbarrières in te bouwen, hebben petflessen bijvoorbeeld de markt voor fruitsappen ingepalmd. De producten van Resilux vind je ondertussen ook terug in doe-het-zelfzaken. Pesticiden of ruitenwisserspray zitten in verpakkingen van het Wetterse bedrijf. ‘We slagen erin om onze kunststof bestand te maken tegen hogere temperaturen. We zoeken steeds meer de limieten van de kunststof op’, aldus De Cuyper.

Vorig jaar heeft Resilux bovendien extra verkoopinspanningen geleverd. De hogere verkoopvolumes leiden tot een betere capaciteitsbenutting in de fabrieken en zetten een motor op de winst. ‘Plots zie je dat allemaal in de cijfers’, zegt De Cuyper. ‘Ik denk dat we een straf verhaal hebben neergezet.’

65 miljoen

Recordinvesteringen

Resilux zal in 2018 en 2019 samen 65 miljoen euro geïnvesteerd hebben.

En het einde is niet in zicht. ‘We blijven investeren’, zegt hij. Voor 2019 staat het investeringsbudget voorlopig op 30 miljoen euro, wat het totaal in twee jaar op zowat 65 miljoen brengt. Vorig jaar steeg de productiecapaciteit in België en de VS. Dit jaar krijgen onder andere de VS, Spanje en Rusland er een productielijn bij. In Roemenië zal dit jaar een nieuwe fabriek beginnen te draaien, en in Zwitserland is de eerste recyclagefabriek van Resilux sinds kort operationeel.’

Mijn broer en ik hebben de voorbije jaren amper verlof kunnen nemen. Dat is eigen aan een familiebedrijf, zeker?

Plannen voor een tweede locatie in de VS werden afgevoerd. ‘Dat zou managementtijd kosten. En die hebben we niet op overschot. Mijn broer en ik hebben de voorbije jaren amper verlof kunnen nemen. Dat is eigen aan een familiebedrijf, zeker?’

Jan De Schamphelaere,

Redacteur Ondernemen

Bron:"De Tijd"

RB93
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer RB93
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door RB93 » 3 juli 2019, 11:53

"Op 26 maart 2019 keurde de raad van bestuur van Resilux NV een inkoopprogramma eigen aandelen goed, waarbij een tussenpersoon via een discretionair mandaat, voor een totaal bedrag van ten hoogste 2.500.000€ en voor een maximaal aantal van 17.500, eigen aandelen kan inkopen en deze inkopen zowel in open als in gesloten periodes kunnen plaats vinden. Daarnaast kunnen onder bepaalde voorwaarden ook bloktransacties overwogen worden tijdens open periodes.
Het inkoopprogramma zal starten op 4 april 2019 voor een periode van maximaal 6 maanden en kan op ieder ogenblik worden stopgezet."

Komt resilux zelf met een update, of heeft iemand hier een update van?

Umi
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Umi
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Umi » 3 maart 2021, 17:09

De populariteit van dit topic zegt alles ;D

ff een vooruitblik op de resultaten morgen... (nabeurs gok ik)

- Nettoschuld zou verder dalen aldus MGMT bij H1 results; ik schat richting 15à20M (uiteraard afhankelijk van grondstofprijzen & impact hiervan op werkkapitaal). Het zou dan ook wel eens kunnen dat men 2021 uitgaat met een netto cash positie.
- Capex verwachtte men 6M in H2, dus zo'n 15,5M over heel 2020. Daarmee denk ik dat we een FCF van 27à29M kunnen verwachten over 2020, oftewel een FCF yield van +-9,5% op huidige koers!
- Outlook voor 2021 gaat voorzichtig zijn, gezien oa toeristisch seizoen nog onzeker is. Ook zal de groei voor 2021 aan de lage kant liggen. (vanwege minder groei-investeringen in 2020)
- Ook voor 2021 verwachtte men een lagere capex (in vgl met voorgaande jaren) & dat doet mij vermoeden dat we een dividendverhoging gaan zien. Als het nog niet voor dit jaar is, verwacht ik volgend jaar wel een fors hoger dividend. (tenzij er iets op hun pad duikt natuurlijk).
- Outlook voor PET bottle market is zo'n 3% CAGR de komende 10jaar, met wat hogere groei tot 2025. Dat in een versnipperde markt moet er voor zorgen dat Resilux sneller kan blijven groeien dan de markt & kleine overnames tot de mogelijkheid behoren. Dan is er nog de rPET die van significant belang zal worden. In Zwitserland steeg de omzet fors in H1 (ondanks lagere prijzen), dat geeft een idee over de forse groei in recycling.

Ik blijf het vreemd vinden dat de markt zo'n lage waardering geeft aan een duurzame groeier als Resilux... Voorspelbare resultaten, weinig cyclisch (grondstofkosten worden doorgerekend), degelijke returns on capital (tegen de 20%; beter dan gemiddeld in BE)
Bain wou €190/aandeel geven in 2017. Daarnaast moeten we opmerken dat de onderliggende resultaten sindsdien met 30% vooruitgingen.

Ik kon het niet laten & heb bijgekocht.

Lees meer op: https://beursig.com/forum/viewtopic.php ... 92#p535392 voor meer informatie

Oudere Jongere
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Oudere Jongere
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Oudere Jongere » 3 maart 2021, 18:37

Op zich kloppen die cijfers maar een gelijkaardige analyse kon je in grote lijnen ook de voorbije jaren maken. Persoonlijk verwacht ik er bijgevolg niet veel van, sinds de afgesprongen overname is er niets dat de koers echt doet bewegen. Wat schommelingen en dat was het dan.

In 2014 positie gekocht voor het dividend en het aandeel doet sindsdien wat het moet doen: dividend opbrengen voor het gemeenschappelijk vermogen + waarde behouden voor het eigen vermogen. Als een bedrijf dan gestaag groeit, schuld afbouwt en een mooie yield oplevert is dat voor mij voldoende. Een koersstijging mag altijd maar hoeft niet.

nuyttie
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer nuyttie
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door nuyttie » 3 maart 2021, 18:41

+1 ik ben ook fan van Resilux

paljas
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer paljas
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door paljas » 4 maart 2021, 03:14

Heb vorige week agfa volledig verkocht, en alles bij in resilux gestoken. Ooit zal dat wel eens opbrengen. Voor agfa daarentegen ben ik alle hoop verloren.

anonymous9

• Citeer

Bericht door anonymous9 » 4 maart 2021, 21:36

Staat nu aan 6X EV/EBITDA als ik het snel even bekijk. 10X EV/EBIT. Sterke prestatie, wederom. Blije aandeelhouder.

Oudere Jongere
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Oudere Jongere » 4 maart 2021, 22:11

Resultaten 2020 staan online idd. Had eerder al een samenvatting getikg maar die had de spaargids-UI "opgegeten" en dan was ik afgeleid door de rollercoaster op de VS-beurzen. Dus opnieuw...

Korte samenvatting:
  • Stabiele volumes, gedaalde omzet: 373,7 mln omzet (-9,7%); omzetdaling vooral veroorzaakt door lagere grondstofprijzen. Waarom: zie eerder in deze thread voor uitleg
  • Operationele CF/EBITDA van 51,1 mln (+17,3 %)
  • Operationeel resultaat van 31,4 mln (+25,2%)
  • Netto resultaat van 22,8 mln (+38,9%, WPA van 11,37 €, pre-tax resultaat is 29 mln/+31,5%, )
  • Schuld met 27,8 mln afgebouwd tot 21,1 mln; schuld word verder afgebouwd in 2021
  • In 2021 verdere investering (o.a.) in uitbreiding van de recyclage-activiteiten
Dividend blijft onveranderd op 3 € bruto/ 2,10 € netto.

Puik resultaat dus. Persoonlijk vind ik vooral de schuldafbouw positief. Of de koers morgen positief gaat bewegen valt nog af te wachten maar blijft mooi in de LT-portefeuille.

Umi
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Umi
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Umi » 26 november 2021, 07:15

https://www.resilux.com/downloads/press ... 202021.pdf

Gemengd gevoel.

Mogelijk 'snel' rendement, maar ik zag dit als een stabiele buy & hold op LT.
Afwachten hoe 'snel' de transactie verloopt. Ik ga er van uit dat de due diligence zonder problemen verloopt (dat deel was rond destijds bij Bain), het risico op een 'njet' van mededingingsautoriteiten is er ook niet.
Het bod is wel kariger als dat van Bain indertijd. Ik schat de faire waarde eerder op 250euro (cijfers voor 2022 aan een 6%FCF yield). Gezien analisten allemaal kariger waren met hun koersdoelen (en de groeikansen blijkbaar niet zagen?) denk ik dat het bod van 235 veel kans op slagen heeft. Buiten de familie heeft er ook niemand een positie >1%, dus ook daar zie ik weinig weerstand.

nuyttie
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer nuyttie
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door nuyttie » 26 november 2021, 08:56

Ik ben er blij mee. Premie van 38% is niet niets.

Didymus
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Didymus
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Didymus » 26 november 2021, 09:00

Doet me denken aan wat Coucke een paar keer gedaan heeft; wanneer de beleggerinteresse tanende is, een zuinig bod lanceren om er daarna zonder pottenkijkers er een turbo op te kunnen zetten.

Oudere Jongere
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Oudere Jongere » 26 november 2021, 13:32

Er zit nog veel potentieel in Resilux. Helaas veel kans nu dat de kleine aandeelhouder niet zal meedelen in dat succes. Goed voor Resilux zelf, was persoonlijk liever nog langer aandeelhouder gebleven.

Boefje
Jr. Member
Jr. Member
Contacteer:
Contacteer Boefje
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Boefje » 14 april 2022, 19:08

Wat gaan jullie doen met het geld dat zal vrijkomen? Is er een soortgelijk aandeel op de beurs?

Umi
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Umi
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Umi » 14 april 2022, 22:16

Boefje schreef: ↑14 april 2022, 19:08 Wat gaan jullie doen met het geld dat zal vrijkomen? Is er een soortgelijk aandeel op de beurs?
Soortgelijk is veelgzegd. Maar Amcor had ik op het lijstje van concurrenten staan.
Veolia heeft ook fors geïnvesteerd in PET-recycling dacht ik. (dacht dat ze ook een tender in België gewonnen hadden) Maar Veolia is natuurlijk veel meer dan dat.

Ikzelf heb alles een tijdje terug al in HFG gepompt (te vroeg blijkbaar ;D ).
In de bredere dranksector wordt Starbucks momenteel afgestraft (om de totaal verkeerde reden) & zou wel eens koopwaardig kunnen zijn, al kan ik de potentiele groei op LT nog niet inschatten & lijkt die voor een groot deel uit China te gaan komen.(Terry Smith is fan & die zit er niet vaak naast)

Gesloten
  • Afdrukweergave

159 berichten
  • Pagina 10 van 11
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • Volgende

Terug naar “Fondsen en aandelen”

Ga naar
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Berekeningen rentes/premies
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan ABN AMRO
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan BKCP
  • ↳   Vraag het aan Credimo
  • ↳   Vraag het aan Delta Lloyd Bank
  • ↳   Vraag het aan DHB Bank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan Fortuneo Bank
  • ↳   Vraag het aan Goffin bank
  • ↳   Vraag het aan KBC Bank & Verzekering
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Onesto-woonkrediet
  • ↳   Vraag het aan Optima Bank
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • ↳   Beleggers nieuws
  • ↳   Spaargids RSS feed nieuws
  • ↳   Algemeen nieuws
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Forumoverzicht

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

• Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Financiën vergelijken

• Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Verzekeringen

Info

• Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
  • Accessibility
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy