Resilux
TIP
Re: Resilux
De koers/winst-verhouding bij Resilux bedraagt +/- 24!
als ze enkele jaren sterk kunnen groeien kan dat snel zakken.
of dat gaat gebeuren weet ik niet.
of dat gaat gebeuren weet ik niet.
luie belegger met voorliefde voor aandelen met stijgende dividenden die je heel Lang kan bijhouden en simpele regeltjes
Dat hoeft niet veel te betekenen, Piper. Resilux is een groeier. Veelbelovende technologie die ook nog eens 75% minder milieubelastend is. Ik kijk uit naar nieuwe grote contracten zoals met P&G.
De Tijd over de groei van Airolux:
De Tijd over de groei van Airolux:
Airolux, de joint venture tussen Resilux en het Zwitserse IPS, komt in een stroomversnelling(7). De omzet zal in het eerste kwartaal uitkomen op zowat 2,9 miljoen euro, tegen 1,8 miljoen euro over heel 2013.
Jens_dev, klopt, maar ik durf aan huidige koersen wel niet meer instappen.
Hetzelfde denk ik al even bij bv. Exmar of Arseus.
Jens_dev, hebt u zelf Resilux?
Wat Arseus betreft, heb ik ook dezelfde gedachte.
Maar Exmar zet ik zeker op houden. Er is mijn inziens nog voldoende koerspotentieel.
Wat vindt u vandaag nog koopwaardig? U kunt eventueel antwoorden bij koopwaardige aandelen.
Wat Arseus betreft, heb ik ook dezelfde gedachte.
Maar Exmar zet ik zeker op houden. Er is mijn inziens nog voldoende koerspotentieel.
Wat vindt u vandaag nog koopwaardig? U kunt eventueel antwoorden bij koopwaardige aandelen.
Ik heb reeds een klein pakketje en een tweede order klaarstaan net boven €100. Verder ga ik nog een pakketje RealDolmen bijkopen, heb ik een order staan op AB Inbev net boven €70 (stond vorige week nog €72 maar op een of andere reden plots sterk gestegen). Socfinaf heb ik onlangs gekocht, net als Barco. Verder wil ik Oracle aan $36, maar de markt gunt ze me niet
Er is een hoop interessante aandelen, maar veel minder aan interessante koersen.
Kbc Securities geeft koopadvies. Koersdoel 115 eur.
Opbouwen is een trapje lager dan kopen.
Airolux draagt nog niet bij tot de winst. 't Zit er toch aan te komen.
Trading info: Q1 +7%
ben benieuwd wat de koers gaat doen
ben benieuwd wat de koers gaat doen
Resilux gaat tegen de algemene trend in naar beneden.
interessant aandeel om in de gaten te houden.
heb ze al een paar keer net niet gekocht, mss tijd om ze eens echt te kopen.
interessant aandeel om in de gaten te houden.
heb ze al een paar keer net niet gekocht, mss tijd om ze eens echt te kopen.
luie belegger met voorliefde voor aandelen met stijgende dividenden die je heel Lang kan bijhouden en simpele regeltjes
Een ietwat grotere speler wil eruit, maar dat lukt niet zo goed met het volume. Ik koop een tweede pakketje rond €91.
Ik heb het gevoel dat dit een type aandeel is zoals Jensen. Familiale aandeelhouders, die de koers nauwlettend opvolgen. En af en toe afwezig zijn. Koers is normaal toch vrij stabiel. Die 91 zie ik niet zo snel verschijnen.
Vanuit een koers boven de 100 vind ik ze nu ook duur. Toen ze 50 stonden heb ik ze gemist. Volg ze te lang, en hebben heel lang niets gedaan. Zoiets kleurt je perceptie.... Een filmpje op you tube uit 2011, Aerolux op een beurs en veel interesse, en toch nog steeds verlieslatend. 2014 zowel als 2015 nog, dacht ik.
Gebeurt te dikwijls: superieur product (?), maar geen voldoende omzet genereren om uit de kosten te geraken. Wie weet lukt het dit keer toch. Dat is dus de eigenlijke gok.
Voor wie vooral let op aangekondigde contracten, lees elders het Agfa-forum. Contracten bij de vleet, en toch dalende omzet en winst (bij Agfa dus). Moeilijk op die basis te voorspellen dus, vooral letten op wat er qua winst gepubliceerd wordt. Resilux is daar heel correct in, mede een verklaring voor het stevige koersverloop misschien.
Vanuit een koers boven de 100 vind ik ze nu ook duur. Toen ze 50 stonden heb ik ze gemist. Volg ze te lang, en hebben heel lang niets gedaan. Zoiets kleurt je perceptie.... Een filmpje op you tube uit 2011, Aerolux op een beurs en veel interesse, en toch nog steeds verlieslatend. 2014 zowel als 2015 nog, dacht ik.
Gebeurt te dikwijls: superieur product (?), maar geen voldoende omzet genereren om uit de kosten te geraken. Wie weet lukt het dit keer toch. Dat is dus de eigenlijke gok.
Voor wie vooral let op aangekondigde contracten, lees elders het Agfa-forum. Contracten bij de vleet, en toch dalende omzet en winst (bij Agfa dus). Moeilijk op die basis te voorspellen dus, vooral letten op wat er qua winst gepubliceerd wordt. Resilux is daar heel correct in, mede een verklaring voor het stevige koersverloop misschien.
Intraday low zowel vandaag als vorige vrijdag €95 komende van ongeveer €106 een maand geleden, dus wie weet
Aerolux zou dit jaar al breakeven draaien.
Agfa is wel een... bijzonder bedrijf vol "eenmaligheden" die de winst alle kanten opsturen.
Aerolux zou dit jaar al breakeven draaien.
Agfa is wel een... bijzonder bedrijf vol "eenmaligheden" die de winst alle kanten opsturen.