Senior homes
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Re: Senior homes
Wel, in mijn voorzichtigste berekening levert dit 2%. Maar dat houdt geen rekening met slijtage van het gebouw. Stel dat dit 20 jaar wordt verhuurd, dan simplistisch gerekend heb ik 40% 'winst'. Maar die flat is wel minder waard geworden (een nieuwe tegenover een van 20 jaar oud). En het is dat waardeverlies dat ik niet zo goed kan inschatten.zao schreef: ↑28 maart 2018, 15:23ik begrijp hieruit dat u zelf overtuigd bent dat het een goede belegging is, dus waarom twijfelen?nuyttie schreef: ↑28 maart 2018, 14:19 Is niet via een huurpool.
En is in het centrum van Vichte, echt centrum centrum.
...% mag jonger zijn dan 65 jaar, onder bepaalde voorwaarden (bvb rolstoelgebruikers).
Uitbating ligt geen jaren vast, maar kan jaarlijks opgezegd worden.
Hun bestaande residenties zijn volledig verhuurd, met een wachtlijst ondertussen. Zeggen ze natuurlijk zelf...
Of als je een cashflowberekening maakt over 20 jaar, dan is de vraag wat je over 20 jaar nog voor die flat zal krijgen.
Re: Senior homes
Vergeet niet dat de prijs van dergelijke flats opgedreven wordt door de gemeenschappelijke voorzieningen zoals cafetaria/refter,fitnessruimte,.,,
Die kost heb je meestal niet bij gewone appartementen
Die kost heb je meestal niet bij gewone appartementen